Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Layka.12 schreef op 29-12-2022 om 23:46:

Dat iemand zo lief was om mijn verloren sleutels af te geven bij verloren voorwerpen op het gemeentehuis.

Oh dat is heel fijn! Was je ze al lang kwijt?

Ik werd blij toen ik net in de app zag dat het 19 graden was in de woonkamer, terwijl de verwarming ingesteld stond op 17.5! Blijkt dus dat de hele dag de verwarming niet aangeslagen is omdat het zo warm is.. Toch best fijn na al dat stoken met die dagen dat het zo koud was

De kleuren van de lucht, nu de zon bijna opkomt.

Layka.12 schreef op 29-12-2022 om 23:46:

Dat iemand zo lief was om mijn verloren sleutels af te geven bij verloren voorwerpen op het gemeentehuis.

Lijkt me heel fijn idd! Zo werd ik laatst blij toen ik bij de supermarkt een handtas aan een weggezet karretje vond en het als gevonden voorwerp terugbracht naar de klantenservice. Ik hoop dat de eigenaresse de tas snel terug had, voor mijn karmapunten voelde het goed. 

Tuinfluiter schreef op 30-12-2022 om 08:37:

De kleuren van de lucht, nu de zon bijna opkomt.

Prachtig hè? 😍

Ja, de lucht was hier ook zo mooi! 

Van mijn nieuwe elektrische fiets! Zo blij mee, gisteren gelijk getest met de flinke wind. Een ritje naar mijn werk en weer terug. Qua tijd scheelt het niet eens zo heel veel (5 minuten), maar qua gemak heel veel. Normaal kom ik niet vooruit met flinke tegenwind, nu zoefde ik zo door de polder.
Toen ik langs mijn werk fietste waren er zelfs nog twee collega’s op school, dus daar even een praatje mee gemaakt en weer terug.
Daar ga ik veel plezier aan beleven

Oliebollen van Hartog ♥️

Ik ben blij telkens als ik erin slaag om een kerstdecoratie te vervangen door iets wat niet typisch kerst is maar toch even gezellig staat. Het is de bedoeling om de overgang te verzachten. De kerstboom vervangen door iets even moois zal moeilijker zijn.

De verjaardag van mijn oudste. Ontbijtje op bed gemaakt. Daarna cadeautjes en de eerste shift familie al gehad. 

Dat de bouwmarkt de muntjes voor de karretjes heeft afgeschaft! Steeds meer winkels doen dat, dat er nog meer mogen volgen!

Dankzij een schoonmaakfacebookgroep heb ik natriumpercarbonaat gekocht.

Nu heb ik mijn douchegordijn weer hagelwit, dat zat vol geeloranje aanslag.

Dat ik de pinguïn goed heb geraden in the masked singer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

31-12-2022 om 09:06

Broodjebrie schreef op 30-12-2022 om 23:06:

Dat ik de pinguïn goed heb geraden in the masked singer

Blij want al was gedraaid en opgehangen. Andijvieblij 

Mijn bezoekje vanmorgen heel vroeg aan het Top 2000 cafe met mijn broertje. Heel lang geleden dat we samen op pad zijn geweest, dus was fijn  

Ik word altijd blij van de oudejaarstraditie.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.