Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik heb een nieuwe onderbroek aan, hij zit heerlijk! Heb er tien. 

MatureJackal76

MatureJackal76

09-12-2022 om 09:44

Netherfield schreef op 09-12-2022 om 09:36:

🤣

Ik vind dit zo herkenbaar dat ik er erg om moet lachen!

Netherfield schreef op 09-12-2022 om 09:36:

Zo herkenbaar.  Had ik na het proberen van verschillende modellen eindelijk een model gevonden dat goed zat,  gelijk 8 van gekocht is het model alweer uit de collectie. Dus opnieuw zoeken naar een model dat goed zit. 

Bakblik schreef op 09-12-2022 om 09:58:

[..]

Zo herkenbaar. Had ik na het proberen van verschillende modellen eindelijk een model gevonden dat goed zat, gelijk 8 van gekocht is het model alweer uit de collectie. Dus opnieuw zoeken naar een model dat goed zit.

Ik herken dit ook maar dan met bh' s. Eeuwige zoektocht 😖😎 Maar ik lijk nou eindelijk eentje gevonden te hebben die goed zit 👍

Lollypopje schreef op 09-12-2022 om 07:57:

[..]

Wat verschrikkelijk Brie.

Voor mij was dit met mijn autisme en long covid natuurlijk behoorlijk vermoeiend en stressvol, maar dat is niks vergeleken met de mensen wiens huis het was. Voor hen is het echt verschrikkelijk.

En om ontopic te komen was ik gister heel blij dat ik temazepam in huis had, daardoor best een okee nacht gehad.

Ik kan me voorstellen dat het voor jou ook erg vermoeiend en stressvol is. Ik heb zelf ook autisme.

Ik word zo blij van spullen weggeven 😊 Vooral als de ander(en) het goed kan gebruiken en hier de kasten (eindelijk!) leger worden!

Van een kennis waar ik vaak kleding van dochter heen doe, hoorde ik dat ze met gezinnen werkt die eigenlijk alles goed kunnen gebruiken; van kleding tot aan boeken/speelgoed. Nu heb ik al 5 bigshoppers aan speelgoed/spelletjes/boeken vol  Ook veel educatieve dingen..

Nu ben ik wel als een razende door het huis aan het gaan, met als gevolg dat ik straks bekaf ben, gok ik 😅 
Nu eerst de mutsen/sjaals e.d. nog uitzoeken; denk dat daar ook nog veel van weg kan!
Ohh echt heerlijk om zo bezig te zijn 😊 

HAHA!wait..what schreef op 09-12-2022 om 12:48:

Ik word zo blij van spullen weggeven 😊 Vooral als de ander(en) het goed kan gebruiken en hier de kasten (eindelijk!) leger worden!

Van een kennis waar ik vaak kleding van dochter heen doe, hoorde ik dat ze met gezinnen werkt die eigenlijk alles goed kunnen gebruiken; van kleding tot aan boeken/speelgoed. Nu heb ik al 5 bigshoppers aan speelgoed/spelletjes/boeken vol Ook veel educatieve dingen..

Nu ben ik wel als een razende door het huis aan het gaan, met als gevolg dat ik straks bekaf ben, gok ik 😅
Nu eerst de mutsen/sjaals e.d. nog uitzoeken; denk dat daar ook nog veel van weg kan!
Ohh echt heerlijk om zo bezig te zijn 😊

Lekker gevoel he! Ik ga over een paar maanden verhuizen en ben ook alvast langzaam wat spullen aan het uitzoeken. Inmiddels het eea weggegeven en naar de kringloop gebracht. Oh ja, en een zak vol kleding weggebracht. Ruimt heerlijk op zo.

Vandaag  met man op stap geweest.  Heerlijk  geluncht, naar de ezelopvang  om ezeltjes te knuffelen. En toen hebben we ( financieel  ) een ezeltje geadopteerd om het goede doel te steunen. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-12-2022 om 17:18

De buren hebben hun huis te koop staan (Yeah), maar we hebben nog een onenigheid over plaatsing van schutting. Hier is al veel gedoe om geweest, maar staat deels op mijn erf. Hier contact over gehad, willen ze niets mee, klopt niet enz. Aangetekende brief gestuurd, geen reactie op. 
Dus vanmiddag makelaar gebeld, of zij dit ook gemeld hebben. Ja, jullie hebben een mondelinge overeenkomst dat de schutting zo mag staan. Euhh nee, klopt niet. 
Ze wil graag de aangetekende brief en was heel schappelijk, en makelaar neemt nog contact met mij op. Daar wel blij mee. 

Friezinnetje schreef op 09-12-2022 om 17:18:

De buren hebben hun huis te koop staan (Yeah), maar we hebben nog een onenigheid over plaatsing van schutting. Hier is al veel gedoe om geweest, maar staat deels op mijn erf. Hier contact over gehad, willen ze niets mee, klopt niet enz. Aangetekende brief gestuurd, geen reactie op.
Dus vanmiddag makelaar gebeld, of zij dit ook gemeld hebben. Ja, jullie hebben een mondelinge overeenkomst dat de schutting zo mag staan. Euhh nee, klopt niet.
Ze wil graag de aangetekende brief en was heel schappelijk, en makelaar neemt nog contact met mij op. Daar wel blij mee.

Pfff, wat een liegende aso's zeg! 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

09-12-2022 om 17:40

Rondstruiner schreef op 09-12-2022 om 17:35:

[..]

Pfff, wat een liegende aso's zeg!

yup, maar ik had eigenlijk niet anders verwacht. 

Ik begrijp dat je horror-buren hebt Friezinnetje. Ik hoop voor je dat ze snel weg zijn en dat er geen gedoe meer is.

Ik ben blij dat ik eindelijk meer duidelijkheid heb over mijn aanstaande verhuizing. Het was al uitgesteld maar nu zit er eindelijk schot in!!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-12-2022 om 20:16

Broodjebrie schreef op 08-12-2022 om 23:40:

[..]

Oh wat naar Wij hebben zelf brand gehad vroeger, dat is echt heftig. Godzijdank geen slachtoffers gevallen (was overdag en wij waren weg, overburen hadden brandweer gebeld) maar het heeft wel een impact gehad.

Ooooohhhh wat heftig Brie!! Kan me voorstellen dat dat impact heeft want het is ontzettend heftig lijkt mij.

Ontopic: vandaag onverwacht bij Ikea beland. Ik wilde al een tijdje een kleed en heb daar een mooie gevonden. Thnx to vriend de juiste maat, ik wilde perse een kleinere (ik ben nogal eigenwijs en wanneer ik iets in meiner kopf heb...) maar vriend zei dat echt te klein was. Uiteindelijk toch maar geluisterd, gelukkig want hij had gelijk over de maat.

Blij met mn nieuwe kleed, ik vind het gezellig!

Phoebe1982 schreef op 09-12-2022 om 20:16:

[..]

Ooooohhhh wat heftig Brie!! Kan me voorstellen dat dat impact heeft want het is ontzettend heftig lijkt mij.

Ontopic: vandaag onverwacht bij Ikea beland. Ik wilde al een tijdje een kleed en heb daar een mooie gevonden. Thnx to vriend de juiste maat, ik wilde perse een kleinere (ik ben nogal eigenwijs en wanneer ik iets in meiner kopf heb...) maar vriend zei dat echt te klein was. Uiteindelijk toch maar geluisterd, gelukkig want hij had gelijk over de maat.

Blij met mn nieuwe kleed, ik vind het gezellig!

Ja, het was zeker heftig. Waarschijnlijk is het ontstaan door kortsluiting in een verlengsnoer. Er kwam een klein schokje vanaf toen ik er een stekker indeed, toen mocht ik hem van mijn vader niet meer gebruiken. We moesten weg (waren al aan de late kant) dus ik dacht, ik gooi hem straks wel weg.

En dan krijg je telefoon van de overburen. Als een gek naar huis gereden. Oi oi, wat een rook al mijn spullen konden weggegooid worden. Godzijdank was het niet 's nachts gebeurd. En godzijdank was het alleen tot mijn kamer en de overloop beperkt gebleven, al had de rest van het huis wel rookschade. Er kwam een speciale schoonmaakploeg en ik denk dat de lucht er zeker nog een half jaar gehangen heeft. Bizar. Die geur vergeet ik nooit meer.

Ik ben blij met de beste vriend van mijn overleden man. Hij komt elk jaar  nu al 7 met een bezoek en een bos bloemen op de dag dat mijn man jarig was. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.