Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
stokstaart
08-12-2022 om 17:02
Ooh wat naar Lolly! Fijn dat je daar terecht kon en wat warms kreeg. Hopelijk heb je er geen grote terugslag van de komende dagen.
Lollypopje
08-12-2022 om 17:17
Auwereel schreef op 08-12-2022 om 16:59:
Da's niet fijn Lollypopje, dat je zelf op zoek moest naar een plek waar je kon wachten tot je je huis weer in mocht. Meestal lees je in nieuwsberichten "buurtbewoners werden opgevangen...", dus ik dacht eigenlijk dat dat wel min of meer geregeld zou worden...
Nope, ging ook maar om 10 huizen ofzo en de meeste mensen gingen gewoon naar bekenden en die heb ik hier niet echt. Na 2 uur mocht ik weer naar binnen, dus ik ben weer thuis gelukkig.
Lollypopje
08-12-2022 om 17:18
stokstaart schreef op 08-12-2022 om 17:02:
Ooh wat naar Lolly! Fijn dat je daar terecht kon en wat warms kreeg. Hopelijk heb je er geen grote terugslag van de komende dagen.
Dat hoop ik ook. Ben er toch wel labiel van merk ik. Is toch wel stressvol blijkt, zelfs al zie je weinig van de brand zelf.
Auwereel
08-12-2022 om 19:06
Lollypopje schreef op 08-12-2022 om 17:17:
[..]
Nope, ging ook maar om 10 huizen ofzo en de meeste mensen gingen gewoon naar bekenden en die heb ik hier niet echt. Na 2 uur mocht ik weer naar binnen, dus ik ben weer thuis gelukkig.
Gelukkig dat je weer thuis kan zijn. Toch spannend allemaal.
En goed dat ik weet dat als er hier in mijn rijtje van 6 woningen ergens brand uitbreekt, opvang niet vanzelfsprekend is.
Lollypopje
08-12-2022 om 19:13
Auwereel schreef op 08-12-2022 om 19:06:
[..]
Gelukkig dat je weer thuis kan zijn. Toch spannend allemaal.
En goed dat ik weet dat als er hier in mijn rijtje van 6 woningen ergens brand uitbreekt, opvang niet vanzelfsprekend is.
Ik heb het ook niet gevraagd, ook niet aangedacht, anders had het vast gekund. Maar was voor mij ook wel fijn om niet sociaal te hoeven doen.
Auwereel
08-12-2022 om 19:16
Lollypopje schreef op 08-12-2022 om 19:13:
[..]
Ik heb het ook niet gevraagd, ook niet aangedacht, anders had het vast gekund. Maar was voor mij ook wel fijn om niet sociaal te hoeven doen.
Ik denk dat als je met een noise cancelling koptelefoon op gaat zitten, de meeste mensen wel vermoeden dat je geen behoefte hebt aan aanspraak. Alhoewel, misschien dat buren door de spanning van een brand wel graag willen socializen, maar gelukkig hoor je dat dan niet! 😉
TanSwallow86
08-12-2022 om 19:49
Heb eindelijk mijn oude senseo apparaat weggedaan. En nu geniet ik lekker van mijn Dolce Gusto.
mich_me
08-12-2022 om 20:24
Fijn dat je weer thuis bent Lollypopje!
Geniet van je koffie HarleyQuin.
Ik werd blij van met schoonmams en zoon maar Artis, waar we een van de weinigen waren en de zeeleeuwen met m'n zoontje gingen spelen.
En van de pizza van net, goddelijk lekker.
En het vooruitzicht van een massage dinsdag.
afrodite05
08-12-2022 om 22:29
Hoewel ik me niet echt lekker voel, ben ik blij dat het me vandaag gelukt is de dag zonder een specifieke pil te slikken tegen zwangerschapsmisselijkheid (HG). Ik probeer al weken te stoppen, omdat ik dan weer mag autorijden en mijn vrijheid terug krijg. Het ging alleen elke keer mis. Nu al twee keer de nachtpil overgeslagen, dat ging goed. Vandaag ook de ochtendpil niet geslikt. Het lijkt erop dat het eindelijk goed gaat!
Met het andere medicijn mag ik wel autorijden, dus dan ben ik niet meer zo afhankelijk van man. Hopelijk kan ik binnenkort ook mijn werk weer opbouwen en mezelf nuttig maken.
Schemerlampje
08-12-2022 om 22:37
afrodite05 schreef op 08-12-2022 om 22:29:
Hoewel ik me niet echt lekker voel, ben ik blij dat het me vandaag gelukt is de dag zonder een specifieke pil te slikken tegen zwangerschapsmisselijkheid (HG). Ik probeer al weken te stoppen, omdat ik dan weer mag autorijden en mijn vrijheid terug krijg. Het ging alleen elke keer mis. Nu al twee keer de nachtpil overgeslagen, dat ging goed. Vandaag ook de ochtendpil niet geslikt. Het lijkt erop dat het eindelijk goed gaat!
Met het andere medicijn mag ik wel autorijden, dus dan ben ik niet meer zo afhankelijk van man. Hopelijk kan ik binnenkort ook mijn werk weer opbouwen en mezelf nuttig maken.
Fijn dat er vooruitgang in lijkt te zitten! Hopelijk heb je het ergste achter de rug en heb je vanaf nu een zwangerschap zonder kwaaltjes. En als compensatie voor deze ellende een droom van een bevalling. 😁
Enne, je bent heel nuttig bezig. Je lichaam is heel hard aan het werk om nieuw leven te laten groeien! Maar ik snap wel wat je bedoelt, ik hoop voor je dat je ook snel weer wat op je werk kunt doen.
HAHA!wait..what
08-12-2022 om 22:38
Wat een avontuur, Lollypopje! Fijn van de fysio en dat je weer in je huis bent.. Hopelijk knap je snel weer op
Goed nieuws Afrodite! Lijkt me heel spannend om dat af te bouwen.. Ik hoop dat je dat medicijn de rest van je zwangerschap ook niet meer nodig gaat hebben
Rustig aan doen nog maar even.. Snap heel goed dat je je weer nuttig wil voelen en weer wat wil doen! Maar hopelijk lukt het om dat rustig weer op te bouwen 😁
BlairW
08-12-2022 om 23:23
Phoebe1982 schreef op 08-12-2022 om 10:17:
[..]
Oww ik heb ook een Dyson (Reteduur maar het is het waard) die trekt het wel maar goed niet zo'n groot boompie dus dan zijn de naalden ook niet zo groot. Weinig gevallen tot nu toe en mijn katten zijn er ook van afgebleven tot nu toe dus gaat goed ...
Bij mij zat vorig jaar de steel echt gewoon dicht. Zat een hele berg naalden muurvast in 🤣 met een stok naar 1 kant kunnen duwen en toen met een pincet zitten pielen. Dus ik doe het toch maar niet meer haha! Hier een nordmann van 1.80m ongeveer.
Broodjebrie
08-12-2022 om 23:40
Lollypopje schreef op 08-12-2022 om 17:18:
[..]
Dat hoop ik ook. Ben er toch wel labiel van merk ik. Is toch wel stressvol blijkt, zelfs al zie je weinig van de brand zelf.
Oh wat naar
Wij hebben zelf brand gehad vroeger, dat is echt heftig. Godzijdank geen slachtoffers gevallen (was overdag en wij waren weg, overburen hadden brandweer gebeld) maar het heeft wel een impact gehad.
Lollypopje
09-12-2022 om 07:57
Broodjebrie schreef op 08-12-2022 om 23:40:
[..]
Oh wat naar
Wij hebben zelf brand gehad vroeger, dat is echt heftig. Godzijdank geen slachtoffers gevallen (was overdag en wij waren weg, overburen hadden brandweer gebeld) maar het heeft wel een impact gehad.
Wat verschrikkelijk Brie.
Voor mij was dit met mijn autisme en long covid natuurlijk behoorlijk vermoeiend en stressvol, maar dat is niks vergeleken met de mensen wiens huis het was. Voor hen is het echt verschrikkelijk.
En om ontopic te komen was ik gister heel blij dat ik temazepam in huis had, daardoor best een okee nacht gehad.