Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Dat mijn courgettesoep goed smaakt! Vond het ook wel fijn om bezig te zijn in de keuken.

Broodjebrie schreef op 29-11-2022 om 17:19:

Dat mijn courgettesoep goed smaakt! Vond het ook wel fijn om bezig te zijn in de keuken.

Oh lekker courgettesoep πŸ˜‹

Phoebe1982 schreef op 29-11-2022 om 16:04:

[..]

Succes alvast bij de slaapcoach!

Dank je Phoebe 😎

Goed bezig jullie allemaal! (Phoebe, Mich, Elmie en Friezinnetje) 😁 (en als ik iemand vergeten ben; dan jij ook πŸ˜‰)Β 

Ik moest even denken waar ik blij van werd vandaag.. Maar dan ga ik toch voor de surprise van dochter die zo goed als af is!

HAHA!wait..what schreef op 29-11-2022 om 18:12:

Goed bezig jullie allemaal! (Phoebe, Mich, Elmie en Friezinnetje) 😁 (en als ik iemand vergeten ben; dan jij ook πŸ˜‰)Β bedankt 😊

Ik moest even denken waar ik blij van werd vandaag.. Maar dan ga ik toch voor de surprise van dochter die zo goed als af is!

Oh dat is wel fijn! Daar moeten we volgend jaar ook aan geloven.😎

Wat is het geworden?

Elmie schreef op 29-11-2022 om 17:52:

[..]

Oh lekker courgettesoep πŸ˜‹

Jaa, zo lang geleden dat ik het heb klaargemaakt.. Superlekker!

Elmie schreef op 29-11-2022 om 18:56:

[..]

Oh dat is wel fijn! Daar moeten we volgend jaar ook aan geloven.😎

Wat is het geworden?

Haha, ben je een beetje creatief? Ik ben heel blij dat ik in een tijd leef waar we op internet ideeΓ«n kunnen op doen πŸ˜…Β 

Het is een kampvuur geworden (zijn hobby/sport is scouting).

HAHA!wait..what schreef op 29-11-2022 om 19:15:

[..]

Haha, ben je een beetje creatief? Ik ben heel blij dat ik in een tijd leef waar we op internet ideeΓ«n kunnen op doen πŸ˜…

Het is een kampvuur geworden (zijn hobby/sport is scouting).

Oh wat leuk zeg!

Nou creatief op zich wel maar vind het soms wel lastig om iets wat ik bedenk ook te kunnen maken 🀭

Elmie schreef op 29-11-2022 om 17:53:

[..]

Dank je Phoebe 😎

Ik heb maandag al een afspraak. Ben benieuwd!

Lollypopje

Lollypopje

29-11-2022 om 20:06 Topicstarter

mijn nieuwe noisecancellingkoptelefoon. Er werd vandaag weer ergens in de straat gewerkt of geklust en nu kom ik heerlijk zonder storende geluiden mijn rustmomentjes pakken.
Nu al super blij met de aanschaf 😊

Lollypopje schreef op 29-11-2022 om 20:06:

mijn nieuwe noisecancellingkoptelefoon. Er werd vandaag weer ergens in de straat gewerkt of geklust en nu kom ik heerlijk zonder storende geluiden mijn rustmomentjes pakken.

Top!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-11-2022 om 21:31

HAHA!wait..what schreef op 29-11-2022 om 18:12:

Goed bezig jullie allemaal! (Phoebe, Mich, Elmie en Friezinnetje) 😁 (en als ik iemand vergeten ben; dan jij ook πŸ˜‰)

Dank je!!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

29-11-2022 om 21:34

Lollypopje schreef op 29-11-2022 om 20:06:

Mag ik vragen welke je hebt?

Lollypopje

Lollypopje

30-11-2022 om 07:56 Topicstarter

Phoebe1982 schreef op 29-11-2022 om 21:34:

[..]

Mag ik vragen welke je hebt?

Naar aanleiding van mijn topic is het de Sony WH-1000XM4 geworden. Geweldige noise canceling.

Dat ik eindelijk eens fatsoenlijk heb geslapen! Wat een verademing..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.