Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
LostJellyfish83
27-10-2022 om 20:14
Zo leuk, ik heb vandaag een zwarte kerstboom gekocht 😍 Die wilde ik echt al lang hebben.
Oeloeboeloe
27-10-2022 om 20:18
Ik ben flink ziek geweest afgelopen 4 dagen. Alles wees op corona maar testen waren negatief. Ben blij dat ik vandaag weer opgeknapt ben.
stokstaart
27-10-2022 om 20:28
Mijn oud teamleider die ik gevraagd heb met me mee te denken over mij als toekomstig teamleider (alleen niet van mijn team). Die me, een aantal weken terug, heel fijn een lang gesprek bood en met me meedacht en me nu ineens appte wat ik ermee gedaan had. Toen ik uitlegde waarom ik nog niets had ondernomen met zijn tips bood hij aan weer te bellen.
Ik hoop tegen die tijd wat gehoord te hebben van mijn sollicitatie en hem dat dan te kunnen vertellen. Nu is er eigenlijk nog niks te vertellen behalve dat ik een "brief" geschreven heb.
Evaluna
27-10-2022 om 20:39
Een lange wandeling gemaakt door de heuvels. Op driekwart vervloekte ik alles en vroeg me af of ik ooit thuis kwam. Prachtige kloven , maar ow dat stijgen weer telkens. Toen ik het dorp in liep voelde ik alleen maar trots en overwinning (adrenaline waarschijnlijk 😁). Liep weer in stevig tempo met opgeheven hoofd naar de auto.
Nu blij en moe en trots dat ik het gedaan heb.
HAHA!wait..what
27-10-2022 om 20:46
Evaluna schreef op 27-10-2022 om 20:39:
Een lange wandeling gemaakt door de heuvels. Op driekwart vervloekte ik alles en vroeg me af of ik ooit thuis kwam. Prachtige kloven , maar ow dat stijgen weer telkens. Toen ik het dorp in liep voelde ik alleen maar trots en overwinning (adrenaline waarschijnlijk 😁). Liep weer in stevig tempo met opgeheven hoofd naar de auto.
Goed hoor! Klinkt wel als een pittige wandeling dus snap je trots heel goed
Was je helemaal alleen?
Auwereel
27-10-2022 om 20:48
Evaluna schreef op 27-10-2022 om 20:39:
Had ik in de vakantie ook, de bergwandeling was toch wat pittiger dan gepland. Daarna ook eeg trots!
BrightEchidna89
27-10-2022 om 20:54
Eigen stoef (kennen jullie deze uitdrukking?), maar ik vind het leuk dat er een topic is waar klimaatsceptici ongeremd kunnen reageren zonder een ban te riskeren.
Evaluna
27-10-2022 om 21:08
HAHA!wait..what schreef op 27-10-2022 om 20:46:
[..]
Goed hoor! Klinkt wel als een pittige wandeling dus snap je trots heel goed
Was je helemaal alleen?
Nou, het zag er prima behapbaar uit 🤣
Ik was alleen, bij gebrek aan wandelmaatje en ook wel prima. Kan ik op mijn eigen tempo lopen. Ook iets met doorzettingsvermogen, op zo'n moment kan ik echt overtuigd zijn dat ik aan mijn grens zit. Wat dan blijkbaar toch niet zo is. Sporten is nooit mijn sterke kanten geweest 😁.
Dorestad
27-10-2022 om 21:10
Van een wandeling bij Olterterp en Beetsterzwaag en na die tijd naar de kermis in Gorredijk. Gezellig. Afwisselend.
FaithfulDuck87
28-10-2022 om 16:42
Vanmiddag voor intake geweest bij de sportschool. Door diverse blessures een klein half jaar niet gesport, maar ik ga weer aan de slag! Eerst 10 weken met een stukje begeleiding en aandacht voor oa ook voeding en gewicht.
Elmie
28-10-2022 om 18:45
Friezinnetje schreef op 28-10-2022 om 16:42:
Vanmiddag voor intake geweest bij de sportschool. Door diverse blessures een klein half jaar niet gesport, maar ik ga weer aan de slag! Eerst 10 weken met een stukje begeleiding en aandacht voor oa ook voeding en gewicht.
Goed bezig Friezinnetje!
AggressiveReindeer87
29-10-2022 om 09:33
Nou ja, ik check net mn bankrekening en zie dat mn eenmalige energietoeslag gestort is! Het is 'maar' geld maar de energierekeningen zijn nu zo achterlijk hoog dat ik hier heel erg blij mee ben! En ik ben het echt niet altijd met de regering eens maar het maakt me wel blij dat ik in een land woon waar dit soort dingen gedaan worden...
Oww en gister werd ik ook blij van iets wat ik mocht van mijzelf. Ik vind koken leuk en ik wil ook wel een beetje gezond eten, gister had ik me voorgenomen om te koken voor vriend en voor mijzelf maar ik had een beetje een drukke dag gister en ik dacht 'krijg het rambam maar' en toen hebben vriend en ik lekker pizza gehaald :proud. Zo fijn als je jezelf dat af en toe gunt, lekker met je benen languit op de bank pizza eten, ik werd er helemaal blij van...
FaithfulDuck87
29-10-2022 om 11:47
https://www.jndkgrf.nl/2022/10/28/briefje-van-jan-aan-jelle-de-graaf/?fbclid=IwAR0CSqz_uJ5yJpTE-igPTOjwsENsIoQEmL5xAhw3tw-UsD6hBT0WiO9UaYg
hier moest ik even keihard om lachen