Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier 
Evaluna
25-10-2022 om 15:52
Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek!!! Ook spannend, al jaren gedoe met burnout en nu een half jaar thuis geweest. Tegelijkertijd zin in, want wel gezellig en met mensen, maar een stukje onder mn niveau plus gunstige werktijden.
AggressiveReindeer87
25-10-2022 om 19:37
Dank Stokstaart en Miche!
Ik ben sinds een paar maanden 40 maar ben vrij klein en heb vrijwel geen rimpels ondanks droge dunne huid en ik word meestal onder de 30 geschat, kreeg vanmiddag in de stad een enorme flirt-knipoog van iemand van wie ik vermoedelijk de moeder had kunnen zijn maar toch enorm goed voor je ego
. (En dat ik altijd veel jonger geschat word vond ik lange tijd niet leuk maar nu ik 40 ben vind ik het best leuk
)
EvaLuna:
Wat goed van je!
BrightEchidna89
25-10-2022 om 19:40
Evaluna schreef op 25-10-2022 om 15:52:
Ik ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek!!! Ook spannend, al jaren gedoe met burnout en nu een half jaar thuis geweest. Tegelijkertijd zin in, want wel gezellig en met mensen, maar een stukje onder mn niveau plus gunstige werktijden.
Veel succes.
Tikki
25-10-2022 om 20:03
nieuwe vrienden gemaakt vandaag een koppeltje die ik nog niet kende hadden goed gesprek
stokstaart
26-10-2022 om 08:48
ik ben uitgenodigd voor de eerste ronde van een woongroep. Wel alles voor mezelf, lekker ruim appartement in de stad, kleiner dan nu maar dit is wel erg groot.
Er is nog concurrentie maar minder dan ik verwacht had, dus tis nog even afwachten.
AggressiveReindeer87
26-10-2022 om 12:26
Laatste dag zit erop! Het is best snel gegaan. Anyway heb alles afgesloten en overgedragen. Alleen volgende week nog afscheid.
Ik heb een erg dubbel gevoel maar ik ben vooral blij! En het is ook nog lekker weer, ook daar word ik vrolijk van 
Rondstruiner
26-10-2022 om 14:23
stokstaart schreef op 26-10-2022 om 08:48:
ik ben uitgenodigd voor de eerste ronde van een woongroep. Wel alles voor mezelf, lekker ruim appartement in de stad, kleiner dan nu maar dit is wel erg groot.
Er is nog concurrentie maar minder dan ik verwacht had, dus tis nog even afwachten.
Wat leuk!
Netherfield
26-10-2022 om 16:31
Het is zo goed als zeker dat ik vanaf januari naar een andere werkplek mag, waardoor mijn reistijd van 2,5 uur naar 55 minuten per dag gaat!
Wobbelkont
26-10-2022 om 19:00
Heerlijk geshopt met moeders vandaag én de jas die ik zooo graag wilde voor aankomende winter?! kado gekregen. Nu hopen dat het ook lekker koud gaat worden..
Elmie
26-10-2022 om 19:08
Wobbelkont schreef op 26-10-2022 om 19:00:
Heerlijk geshopt met moeders vandaag én de jas die ik zooo graag wilde voor aankomende winter?! kado gekregen. Nu hopen dat het ook lekker koud gaat worden..
Fijn! Ik ook want dan kan ik mijn lekkere jas van vorig jaar weer aan 😀
FaithfulDuck87
26-10-2022 om 20:19
Van poes, die net een nieuw speeltje gekregen heeft met kattengras. Die houdt zichzelf wel bezig
Elmie
26-10-2022 om 20:49
Ik merk dat ik weer wat meer energie over houdt sinds de afbouw van mijn anti depressivum. Fijn!
En ik heb vandaag mijn nieuwe kookboek ontvangen. Boordevol inspiratie ❤️
TanSwallow86
27-10-2022 om 13:27
Eindelijk kan ik nu mijn psychische medicatie zelf bestellen bij apotheek.
Spver kwam er zelf mee gisteren. Eerst had zij de apotheek gebeld met de vraag of dat kon. En gelukkig kon dat worden geregeld. Dan hoef ik niet eerst spver te appen en hopen dat ze op die dag werkt, en dan hopen dat zij de recept faxt en dat ik dan later apotheek moet bellen om te vragen of recept is gefaxt. Nu hoeft dat niet meer, online bestellen en 2 dagen later ophalen wanneer ik mail krijg
Elmie
27-10-2022 om 14:01
HarleyQuin schreef op 27-10-2022 om 13:27:
Eindelijk kan ik nu mijn psychische medicatie zelf bestellen bij apotheek.
Spver kwam er zelf mee gisteren. Eerst had zij de apotheek gebeld met de vraag of dat kon. En gelukkig kon dat worden geregeld. Dan hoef ik niet eerst spver te appen en hopen dat ze op die dag werkt, en dan hopen dat zij de recept faxt en dat ik dan later apotheek moet bellen om te vragen of recept is gefaxt. Nu hoeft dat niet meer, online bestellen en 2 dagen later ophalen wanneer ik mail krijg
Fijn! Dat scheelt een hoop gedoe 👍