Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

24-10-2022 om 18:43

Woensdag alweer laatste werkdag! En dag daarna begin ik al met trainingen voor een potentiële andere baan waar ik vorige week een leuk gesprek had. Zin in! En ben nog steeds erg blij met mijn beslissing. Lala!

Elmie schreef op 24-10-2022 om 15:41:

[..]

Dat kan ik me voorstellen! Fijn dat er zoveel mensen zich inzetten voor onderzoek. Gaan ze dan ook kijken naar eventuele nieuwe medicijnen?

Volgens mij zijn ze nog niet zover dat ze in de buurt van een medicijn zijn, het gaat om een (progressieve) spierziekte. Wel hoop ik dat er ooit een medicijn komt voor de volgende generatie dus ik doe aan zoveel mogelijk onderzoeken mee

Phoebe1982 schreef op 24-10-2022 om 18:43:

Woensdag alweer laatste werkdag! En dag daarna begin ik al met trainingen voor een potentiële andere baan waar ik vorige week een leuk gesprek had. Zin in! En ben nog steeds erg blij met mijn beslissing. Lala!

Wauw, dat is snel 😊 Veel plezier alvast! Vind je het afscheid nog moeilijk of heb je het helemaal gehad..?

HAHA!wait..what schreef op 24-10-2022 om 19:24:

[..]

Volgens mij zijn ze nog niet zover dat ze in de buurt van een medicijn zijn, het gaat om een (progressieve) spierziekte. Wel hoop ik dat er ooit een medicijn komt voor de volgende generatie dus ik doe aan zoveel mogelijk onderzoeken mee

Wat goed van je! Hoe gaat het nu met jezelf dan?

Phoebe1982 schreef op 24-10-2022 om 18:43:

Succes Phoebe 💪

Elmie schreef op 24-10-2022 om 19:32:

[..]

Wat goed van je! Hoe gaat het nu met jezelf dan?

Ook wel uit eigen belang hoor; m'n dochter heeft het namelijk ook! 

Maar ik merk wel (langzaam) achteruitgang; alles waar je kracht voor nodig hebt lukt niet of moeizaam (denk aan fietsen, traplopen etc). Ik ben 32 maar voel me vaak wel 80 😅 Werk is ook lastig want weinig energie (al is dat erg wisselend). Maar daarentegen kan ik wel 'gewoon' een uur wandelen met de hond om even on topic te blijven; daar word ik altijd erg blij van 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-10-2022 om 08:43

HAHA!wait..what schreef op 24-10-2022 om 19:26:

[..]

Wauw, dat is snel 😊 Veel plezier alvast! Vind je het afscheid nog moeilijk of heb je het helemaal gehad..?

Eeehhhh nee daar zie ik niet echt tegenop. Mijn directe collega's zijn fijn maar wel compleet anders dan ik en ik vind het werk niet leuk. Ik ben alleen maar blij dat ik voor mijzelf kies en kijk naar werk wat ik echt leuk vind. (En dat is geen kantoorwerk ben ik wel achter...Ok deed ik bij vorige werk ook maar daar stond de mens centraal dus dat was wel een groot verschil)

Dank Elmie! Ik heb er echt zin in! Nog geen garantie op een contract maar daar maak ik niet druk om, first things first!

HAHA!wait..what schreef op 24-10-2022 om 20:04:

[..]

Ook wel uit eigen belang hoor; m'n dochter heeft het namelijk ook!

Maar ik merk wel (langzaam) achteruitgang; alles waar je kracht voor nodig hebt lukt niet of moeizaam (denk aan fietsen, traplopen etc). Ik ben 32 maar voel me vaak wel 80 😅 Werk is ook lastig want weinig energie (al is dat erg wisselend). Maar daarentegen kan ik wel 'gewoon' een uur wandelen met de hond om even on topic te blijven; daar word ik altijd erg blij van

Wat naar dat je achteruitgang merkt 😒 

Wel heel fijn dat je nog lekker met de hond kunt lopen en daar zo van geniet ❤️

Lollypopje

Lollypopje

25-10-2022 om 10:23 Topicstarter

Ik ben blij dat ik nog niet de energie heb gehad mijn hangmatstandaard op te bergen. Daar ga ik komend weekend nog even heerlijk van genieten

oooh wat lekker Lolly!!

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

25-10-2022 om 11:59

Dat gaat na morgen vermoedelijk níet een paar maanden op mijn kont zitten worden (En dat is beter want mijzelf kennende ga ik dat snel zat worden) want 2e bedrijf waar ik gereageerd had belde net ook voor een gesprek. 

Lekker bezig Phoebe!

Hier blij van een kop koffie met een goede vriendin en een goed gesprek met manlief.
En van m'n zoontje die helemaal blij werd van een hijskraan zien.

Boekhouding  van  bedrijf man weer helemaal  bijgewerkt en alles  netjes in de mappen  gedaan. Ik liep op achter, prioriteit  lag de laatste tijd bij werk ivm personeel  tekort. En met mijn chronische pijn, was het me allemaal  net te veel. Nu eindelijk  de energie  om het weer bij te werken. Blij om.

Fijne dingen om blij mee te zijn 😀

Ik ben blij dat ik eindelijk de Speelgoedhoek van zoontje heb opgeruimd. Was hard nodig. Is ook een stuk overzichtelijker nu.
En verder dat ik weer een paar nieuwe recepten heb gevonden. Word ik ook blij van 😊

Phoebe1982 schreef op 25-10-2022 om 11:59:

Dat gaat na morgen vermoedelijk níet een paar maanden op mijn kont zitten worden (En dat is beter want mijzelf kennende ga ik dat snel zat worden) want 2e bedrijf waar ik gereageerd had belde net ook voor een gesprek.

Leuk!!
En veel succes

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.