Huiskamer
Roos57
22-01-2025 om 17:32
Waar vond jou eerste 💋 plaats?
De liefde . Waar vond jou eerste zoen plaats ? En als je meer wil vertellen graag.
Happyapple
23-01-2025 om 06:56
-Augusta- schreef op 22-01-2025 om 20:13:
Toen ik 15 was, door mijn pianoleraar. Hij bracht me naar huis en stopte bij kleine weggetjes.
Dat klinkt niet goed toch?Â
rionyriony
23-01-2025 om 07:01
Toen was ik twintig. Het was een aardige vent, waarvan ik niet vermoed had dat hij me kussen wou. Het kwam volledig onverwachts; ik stond op dat moment een antwoord voor te bereiden. Hoewel het spannend was leek het dus helemaal niet op wat in films gebeurde. De ontmoeting was in verband met het bedrijf waar ik werkte. Maar waar precies dat was weet ik niet meer, vreemd genoeg.Â
madee
23-01-2025 om 07:15
Yumi schreef op 22-01-2025 om 23:14:
[..]
Ik snap jou
![]()
Doet me denken aan iemand waarmee ik jaren geleden aan het daten was, die zoende met zoveel speeksel 🤤echt ongelooflijk, het spuug zat achter mijn oren en mijn foundation was compleet verdwenen. Wist niet wat me overkwam, maar wel wat ik wou... weg!
![]()
🫢 oh wat ergÂ
Dolfje
23-01-2025 om 07:25
Ik was 14 en mijn vriendje 15, volgens mij was het of de eerste keer op zijn kamer of toen hij mij naar huis bracht. We hebben 3 maanden verkering gehad. Geen idee waarom hij het uitgemaakt had.
Daarna volgden er vele zoensessies met een hoop jongens  tijdens het uitgaan tot ik verkering met man kreeg toen ik 16 was.
Ninoea
23-01-2025 om 07:52
Op mijn 14e. Het was meteen het begin van een dikke verkering waarop ik met goede gevoelens terugkijk.
amarna
23-01-2025 om 08:19
In een park in Brussel tijdens een werkweek van de middelbare school. 17 jaar was ik toen. Het is geen echte verkering geworden.
LydiaDietz
23-01-2025 om 11:16
In het poppodium waar ik vroeger uitging. Een vriend van Pietje bracht me naar "achterop het podium". Bleu dat ik was, had ik niet door dat dat de make-out plek van het poppodium was. Alwaar ik naast Pietje ging zitten en ik een biertong naar binnen gewerkt kreeg. Ik was 15 en wist enerzijds niet wat me overkwam, en was anderzijds opgelucht dat ik nu ook gezoend had.Â
Brachiosaurus
23-01-2025 om 15:44
In de stad. Kende hem al een half jaar en we waren samen op stap. Midden op straat in de regen. We hebben sindsdien verkering, en zijn na een aantal jaren getrouwd. Nu 23 jaar samen.Â
Roos57
23-01-2025 om 15:53
Yumi schreef op 22-01-2025 om 23:14:
[..]
Ik snap jou
![]()
Doet me denken aan iemand waarmee ik jaren geleden aan het daten was, die zoende met zoveel speeksel 🤤echt ongelooflijk, het spuug zat achter mijn oren en mijn foundation was compleet verdwenen. Wist niet wat me overkwam, maar wel wat ik wou... weg!
![]()
😩 😂. Wasmachine zeiden wij vroegerÂ
QuarterlyDinosaur18
24-01-2025 om 20:40
Ja, dat weet ik nog goed. Ik was bijna 16 jaar, op een feestje bij iemand thuis in de tuin. Een van de weinige keren dat ik best wat had gedronken omdat ik steeds verloor met kaartje blazen.Â
Op een een of andere manier raakte ik met een jongen in gesprek, ook aangeschoten. Hij bleek al het hele jaar bij de les Frans in de klas te zitten maar hij was me ondanks geinig hoofd niet eerder opgevallen. We waren beiden fan van the Prodigy dat werd gedraaid en dreunden alle toffe nummers op. Toen werd er een langzaam nummer opgezet van The Radios met She Goes Nana (vreselijk nummer en leek ook tergend lang te duren) dus we gingen maar schuifelen. Vanuit het niets voelde ik ineens een slappe lap tong in mijn mond. Ik weet dat ik stap naar achteren deed en zei ‘ik denk dat het tijd is om naar huis te gaan’. Een andere (leukere) jongen bracht mij samen met een vriendin thuis.Â
Geinige avond gehad maar ik vond die lap tong maar smerig. Thuis even flink mijn mond gespoeld.Â
Fast forward naar 19 jaar, introductie studie met kennismakingsrondje. Hoorde ik tijdens het voorstelrondje ineens de naam van de slappe tong jongen. We hebben het er nooit meer over gehad. We kwamen weer bij elkaar in de klas maar hij was zowat altijd stoned.
De eerstvolgende zoen was pas op mijn 20ste door eerste vriendje.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.