Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar vond jou eerste 💋 plaats?

De liefde . Waar vond jou eerste zoen plaats ? En als je meer wil vertellen graag.

Ik was best oud voor mijn eerste zoen, zo te lezen. 20 jaar, ten afscheid van mijn eerste date met hem, in het huis waar mijn studentenkamer was. Het beviel prima, we zijn na ruim 39 jaar nog steeds samen.

Ik was 14 en het was op een schoolfeest tussen de jassen in de garderobe. Hij zat 2 klassen hoger dus ik voelde me heel wat. 

Spookhuis op de kermis, zal 13 zijn geweest. Was geen lang leven beschoren.

Ik was ook 14. Hangend aan de schutting, hij bracht me thuis na een avondje bij een andere vriend thuis. Ik vond er óók niet zoveel aan (De volgende keer was een stuk beter! Toen was ik ook echt verliefd ♥️)

Op Het Lange Voorhout in Den Haag erg verliefd op een hele leuke jongen, mooie herinnering.

11, met een onbekende jongen uit de speeltuin. Ik was met een vriendin en zij hadden onze jas meegenomen die we terug zouden krijgen voor een (echte) zoen. Dat is natuurlijk niet OK, maar het vriendinnetje en ik hebben er beide geen last van gehad. We vonden het wel leuk.

Toen ik 15 was, door mijn pianoleraar. Hij bracht me naar huis en stopte bij kleine weggetjes.

WarpedTrout14

WarpedTrout14

22-01-2025 om 20:19

13, bij een schoolvriend thuis, gekust door de don juan van de middebare. Ik geloof niet dat ik het heel lekker vond. Later ontdekt dat kussen erg lekker kan zijn.

Ik was 12 We hadden met klasgenootjes afgesproken dat we wel eens ‘echt’ wilden zoenen. Dus, we zijn met 4 jongens en 4 meiden naar een afgelegen, onbewoonde boerderij in het dorp gefietst en hebben daar ‘echt’ gezoend. Niet iedereen met iedereen hoor, sommigen waren verliefd op elkaar en de anderen kregen iemand toegewezen Het was een experiment, dus ik tel ‘m niet mee  

Ergens op een feestje bij iemand thuis. Met een jongen die met zijn oudere broer mee was. Ik was 15, beetje aangeschoten en dacht ach waarom ook niet. Nou, ik zal vertellen waarom niet😅; dit bleek een jongen met een licht verstandelijke beperking te zijn die er meteen vanuit ging dat ik vanaf dat moment zijn vriendin was...wilde graag een foto hebben om aan zijn vrienden te laten zien. Voorstellen aan zijn ouders. Alles erop en eraan, dikke verkering😂. Oeps...dat was niet helemaal mijn bedoeling. Uiteindelijk zag zijn broer dat het niet helemaal lekker ging en hebben we met z'n drieën erover gesproken. Fijn dat zijn broer erbij was om te helpen en zijn broertje op te vangen. Beetje gekke situatie wel maar had ook wel weer iets schattigs en een leerles voor zowel die jongen als voor mij🙃

ik was 16 in de bios tijdens een eerste date,weet zelfs de film nog Van Helsing

Ik was 17 en in Italië. Heel verliefd. Italiaanse man. Is ook nog 2 keer naar Nederland gekomen. Mooie herinneringen aan 

Ik was al bijna 17 en het was vlakbij mijn ouderlijk huis toen een jongen van dansles mij thuis bracht. Hij was verliefd, ik niet, en ik vond het wel speciaal dat ik eindelijk echt werd gekust maar de stijl vond ik niks aan: als een razende tornado doelgericht gelijk vanaf de eerste seconde…en maar draaien 😵‍💫 Ik wilde geen verkering met hem.

madee schreef op 22-01-2025 om 22:14:

Ik was al bijna 17 en het was vlakbij mijn ouderlijk huis toen een jongen van dansles mij thuis bracht. Hij was verliefd, ik niet, en ik vond het wel speciaal dat ik eindelijk echt werd gekust maar de stijl vond ik niks aan: als een razende tornado doelgericht gelijk vanaf de eerste seconde…en maar draaien 😵‍💫 Ik wilde geen verkering met hem.

Ik snap jou

Doet me denken aan iemand waarmee ik jaren geleden aan het daten was, die zoende met zoveel speeksel 🤤echt ongelooflijk, het spuug zat achter mijn oren en mijn foundation was compleet verdwenen. Wist niet wat me overkwam, maar wel wat ik wou... weg!

Ik was 12 eindfeest groep 8. Met de hunk van de school. Vond het weinig aan (maar ja wat wil je op die leeftijd). Keer daarna was ik 14 en dat was op een feest van de vereniging waar ik lid van was, dat was erg fijn en leuk. Smoorverliefd. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.