Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Friezinnetje schreef op 06-04-2022 om 15:27:

[..]

Oh, dan ergeren wij ons aan hetzelfde. Gek hoor

Dat ik Kinder Surprise eieren wilde kopen, want traditie met Pasen, en nu de schappen leeggehaald worden. Goed dat ze het doen, maar beroerde timing

RoosOpJeHoed schreef op 07-04-2022 om 10:27:

Dat ik Kinder Surprise eieren wilde kopen, want traditie met Pasen, en nu de schappen leeggehaald worden. Goed dat ze het doen, maar beroerde timing

Ander merk ook goed? 

Ik heb ze bij action gehaald van Paw Patrol voor dochter. Ze hebben ook andere. Komen niet uit deze fabriek. 

Aan automobilisten die ineens remmen om fietsers voor te laten die geen voorrang hebben. Lief om met regen fietsers voorrang te geven, maar doe dat niet als er auto's achter je zitten! Uiteraard hou ik afstand dus zie ik het wel op tijd, maar hou je gewoon aan de regels zodat je niet voor onverwachte verkeerssituaties zorgt. 

RoosOpJeHoed schreef op 07-04-2022 om 10:27:

Oh, ik heb iets gemist ben ik bang… Ik heb ze gisteren nog bij de Action gehaald. Waar woon je ongeveer? Misschien ben je in de buurt en kan je ze bij ‘mijn’ Action halen. Of ik kan ze opsturen, maar da’s beetje duur voor eieren.  

SombraOnline schreef op 07-04-2022 om 11:31:

[..]

Oh, ik heb iets gemist ben ik bang… Ik heb ze gisteren nog bij de Action gehaald. Waar woon je ongeveer? Misschien ben je in de buurt en kan je ze bij ‘mijn’ Action halen. Of ik kan ze opsturen, maar da’s beetje duur voor eieren.

Ze worden teruggeroepen wegens salmonellabesmetting. 

redbulletje schreef op 07-04-2022 om 11:38:

[..]

Ze worden teruggeroepen wegens salmonellabesmetting.

Ja, ik had het opgezocht! Wel apart dat ze hier dan gisteren nog in de schappen lagen, maar dan worden ze vandaag wel weggehaald denk ik. 

SombraOnline schreef op 07-04-2022 om 11:31:

[..]

Haha, thanx, maar ik kijk wel even zelf bij Action, eventueel voor die Paw Patrol eieren die pinkFlower tipte. Of ik ga even langs de Jamin, die hebben volgens mij ook namaak Kinder Surprise.

Check even de houdbaarheidsdatum van je eieren i.v.m die salmonella terughaalactie (voor de eieren is het 24-8 of 4-10 geloof ik). Edit: zie dat je ze al opgezocht hebt

Aan mezelf, zoals zo vaak.
Deze keer omdat ik met 55 met pensioen wil, of in ieder geval uitgerekend heb wat ik moet doen om dat te laten lukken. Terwijl ik een gru-we-lij-ke hekel heb aan pensionado's die nog járen leven zonder wat voor de samenleving te doen.
(Ik wil boeken schrijven, vrijwilligerswerk doen, helpen in winkels, op kleinkinderen passen)

En dat ik stiekem denk: als Dat lukt, dan is mijn vader, bij leven en welzijn, 84, áls hij er dan nog is. Ik kan beter tussendoor vast een paar jaar "pensioen" meepakken...

JtM

JtM

07-04-2022 om 14:35 Topicstarter

Aan mijn collega. Iedere keer als het regent, sneewt 'kan' ze niet op de scooter naar kantoor komen. Nu is haar scooter weer 'kapot' (al voor de derde week op rij). Voordat ze die scooter had kwam ze met de bus maar daar heeft ze geen zin in omdat ze dat te lang vind duren...
Einde van de maand stopt ze hier met werken en we hebben na deze dag nog maar 2 dagen dat we samen werken en is er is een ding dat ze me nog moet uitleggen, maarja, als ze zo doorgaat zie ik haar helemaal niet meer. Pfff, baas zei ook al dat hij is gestopt erover te zeuren want het heeft toch geen zin meer.

JtM schreef op 07-04-2022 om 14:35:

Aan mijn collega. Iedere keer als het regent, sneewt 'kan' ze niet op de scooter naar kantoor komen. Nu is haar scooter weer 'kapot' (al voor de derde week op rij). Voordat ze die scooter had kwam ze met de bus maar daar heeft ze geen zin in omdat ze dat te lang vind duren...
Einde van de maand stopt ze hier met werken en we hebben na deze dag nog maar 2 dagen dat we samen werken en is er is een ding dat ze me nog moet uitleggen, maarja, als ze zo doorgaat zie ik haar helemaal niet meer. Pfff, baas zei ook al dat hij is gestopt erover te zeuren want het heeft toch geen zin meer.

Werkt ze op die dagen thuis? Of komt ze helemaal niet? Want dat laatste zou toch te belachelijk zijn!

Ik weet dat het nutteloos is maar ik erger me aan de wind. Constant geklapper en herrie. Misschien dat ik me er nu meer aan stoor omdat ik koppijn heb.

Dolfje schreef op 07-04-2022 om 14:57:

Ik weet dat het nutteloos is maar ik erger me aan de wind. Constant geklapper en herrie. Misschien dat ik me er nu meer aan stoor omdat ik koppijn heb.

Ahh ja herkenbaar, alles is erger als je hoofdpijn hebt. Hopelijk gaat het snel beter.

kenfan schreef op 06-04-2022 om 15:35:

[..]

Dat zei hij dus ook al. Ik ben eigenlijk meer dan geergerd, want dat gebbetje kunnen hem en ons wel eens een klap geld gaan kosten. Hem kan ik het niet kwalijk nemen dat hij het niet gecheckt heeft, wie bedenkt nu zoiets.Halve zolen in Nijmegen blijkbaar.

Was bij mij ook zo toen ik op Windesheim mijn tweede bevoegdheid deed. Maar: de surveillanten hebben helemaal geen tijd om te kijken of ie nog wel geldig is. Ze kijken alleen of het op de tafel ligt. En bovendien: momenteel is het onmogelijk in sommige gemeenten om in korte tijd een paspoort te krijgen. Anders had je nog een spoedpas kunnen proberen. 
Heeft ie geen rijbewijs nog? 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.