Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
stokstaart
05-04-2022 om 13:09
aan de belastingdienst. Bel je met een vraag en niemand die het antwoord weet.
En je dan vervolgens een ander verhaal of verklaring geven dan dat de werkgever me vertelt. Ik snap er geen zak meer van.
Auwereel
05-04-2022 om 13:15
MidasWolf schreef op 05-04-2022 om 12:49:
[..]
Sneu voor hem, en al helemaal als het idd ook telefonisch had gekund. Mijn poes was ook altijd bang bij de dierenarts hoewel ze echt bang was haalde ze bijna niet uit.
Ze dook helemaal in een op de dierenarts tafel, soms was het toch helaas nodig voor haar om er heen te gaan.
Mijn cavia's vinden de dierenarts ook niks, dus zit ik wel eens, moet dat nu naar de dierenarts of niet? Helaas hebben dierenartsen maar weinig verstand van cavia's (behalve die ene aan de andere kant van het land), maar vanwege "bijzonder dier" betaal je wel extra voor een consult. Als ze het geld dat dat oplevert nu omzetten in bijscholing, zou ik het niet erg vinden, maar dat gebeurt niet. En ik heb het idee dat ze met mijn cavia er weer naast zitten, of in elk geval niet alles hebben gezien wat er loos is.
ScarceKudu74
05-04-2022 om 13:15
MidasWolf schreef op 05-04-2022 om 12:49:
[..]
Sneu voor hem, en al helemaal als het idd ook telefonisch had gekund. Mijn poes was ook altijd bang bij de dierenarts hoewel ze echt bang was haalde ze bijna niet uit.
Ze dook helemaal in een op de dierenarts tafel, soms was het toch helaas nodig voor haar om er heen te gaan.
Zielig he! Mijn kat kruipt altijd plat op zijn buik helemaal in mij weg. Soms is het idd nodig, niks aan te doen.
Moxxie
05-04-2022 om 13:20
Peen schreef op 05-04-2022 om 13:15:
[..]
Zielig he! Mijn kat kruipt altijd plat op zijn buik helemaal in mij weg. Soms is het idd nodig, niks aan te doen.
Ik heb altijd het idee dat ze al een klein trauma oplopen in de wachtkamer. De grootste honden en de stoerste katers zitten daar te trillen als een rietje en dat voelen ze van elkaar aan.
Rondstruiner
05-04-2022 om 13:23
stokstaart schreef op 05-04-2022 om 13:09:
aan de belastingdienst. Bel je met een vraag en niemand die het antwoord weet.
En je dan vervolgens een ander verhaal of verklaring geven dan dat de werkgever me vertelt. Ik snap er geen zak meer van.
Vreselijk he! De consumentenbond heeft dat een aantal jaar gecontroleerd, maar de helft van de tijd geven ze gewoon foute informatie bij de belastingtelefoon
! Echt zo slecht vind ik dat.
ScarceKudu74
05-04-2022 om 13:24
Moxxie schreef op 05-04-2022 om 13:20:
[..]
Ik heb altijd het idee dat ze al een klein trauma oplopen in de wachtkamer. De grootste honden en de stoerste katers zitten daar te trillen als een rietje en dat voelen ze van elkaar aan.
Denk ik ook. Ze weten het precies van elkaar.
ScarceKudu74
05-04-2022 om 13:32
ik vraag het ff hier, want ik weet geen ander topic: de assistente van de huisarts kan toch zelf wel kijken of je een blaasontsteking hebt? Ik moet wachten tot de huisarts mij terugbelt met de uitslag.
Om ontopic te blijven: daar erger ik mij aan 
lientje69
05-04-2022 om 13:34
Peen schreef op 05-04-2022 om 13:32:
ik vraag het ff hier, want ik weet geen ander topic: de assistente van de huisarts kan toch zelf wel kijken of je een blaasontsteking hebt? Ik moet wachten tot de huisarts mij terugbelt met de uitslag.
Ja dat is heel simpel. Kan ze best.
ScarceKudu74
05-04-2022 om 13:44
lientje69 schreef op 05-04-2022 om 13:34:
[..]
Ja dat is heel simpel. Kan ze best.
Leek mij ook wel. Nou ja, ik ga maar wachten dan
Apiejapie
05-04-2022 om 13:48
Auwereel schreef op 05-04-2022 om 13:15:
[..]
Mijn cavia's vinden de dierenarts ook niks, dus zit ik wel eens, moet dat nu naar de dierenarts of niet? Helaas hebben dierenartsen maar weinig verstand van cavia's (behalve die ene aan de andere kant van het land), maar vanwege "bijzonder dier" betaal je wel extra voor een consult. Als ze het geld dat dat oplevert nu omzetten in bijscholing, zou ik het niet erg vinden, maar dat gebeurt niet. En ik heb het idee dat ze met mijn cavia er weer naast zitten, of in elk geval niet alles hebben gezien wat er loos is.
Dus je betaalt extra omdat ze er nauwelijks verstand van hebben. Wat is dat nou voor logica?
redbulletje
05-04-2022 om 14:02
Peen schreef op 05-04-2022 om 13:32:
Bij ons worden dit soort dingen idd door de assistentes gedaan en dan wordt je door hen teruggebeld.
watertoren
05-04-2022 om 14:11
Aan PostNL. Mijn zoon had een loungeset besteld en die zouden ze komen afleveren tussen 14.15 en 17.15 uur. Ik had gezegd dat ik dan wel naar hem ging zodat hij geen vrij hoefde te nemen. Toen kreeg hij om 1 uur een bericht dat hij de volgende stop was. Ik ben met een rotgang daar naar toe gereden en was net op tijd.
TanSwallow86
05-04-2022 om 15:02
Er word hier aan de overkant 2 bomen gesnoeid, zijn al vanaf vanochtend bezig. Geluid van die zaag gaat door merg en been. Heb nu dus ook hoofdpijn van dat geluid.
stokstaart
05-04-2022 om 15:30
Rondstruiner schreef op 05-04-2022 om 13:23:
[..]
Vreselijk he! De consumentenbond heeft dat een aantal jaar gecontroleerd, maar de helft van de tijd geven ze gewoon foute informatie bij de belastingtelefoon
! Echt zo slecht vind ik dat.
Ooh dat wist ik niet maar het verbaast me nou ook weer niet.
De persoon van de salarisadministratie van mijn werk gaat op haar eigen belastingdienst aangifte inloggen om te kijken hoe het daar staat en ze het me dan beter kan uitleggen en kijken wat ik fout doe. Dan belt ze me donderdag terug. Echt super fijn!
Ik snap gewoon niet wat ze me probeert uit te leggen of te vragen.
Ik spreek ook geen belastingdienst.
Netherfield
05-04-2022 om 15:39
Belastingdiensts is ook erg moeilijk. Gelukkig proberen ze het al jaren makkelijker te maken! [sarcasme]