Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wieder schreef op 23-03-2022 om 09:58:

[..]

Een onbevlekte ontvangenis, en wij zijn er getuigen van! Toch mooi 😂

Haha 

Ik erger me aan iemand die zich 'zorgen' maakt om de coronacijfers en wil dat er weer maatregelen komen.. Nadat ze zelf net terug is van een vliegvakantie  En de maatregelen die ze dan opnoemt zijn natuurlijk ook degene waar ze zelf geen last van heeft (verplicht thuiswerken, zij heeft een essentieel beroep, mondkapjes in het OV, zelf een auto). Vind het zo hypocriet allemaal! Ik had mezelf voorgenomen om alle corona discussies naast me neer te leggen dus misschien is dit het goede moment weer

Tijdens mijn lunchwandelingetje kwam ik een hondenuitlaatservice met een grote roedel honden bij zich die ze noch onder appèl, noch aan de riem hadden, en waarvan de troep niet werd opgeruimd. De honden hadden de tijd van hun leven, snuffelen bij elk gezinnetje in het gras dat lekkers bij zich had. En die uitlaatservice-mensen maar schreeuwen naar die honden die niet kome, en kinderen die overeind springen om hun lekkers te beschermen. Ik loop langs de roedel en één van die medewerksters van de uitlaatservices zegt, "Ik heb er genoeg van, ik kap ermee, al die mensen hier!" Ik hoop dat ze het meent, dan kan ik rustig wandelen zonder om de poep te laveren, en kan eens ergens rustig zitten zonder door een hond besprongen te worden.

Aan mijn man. De hele dag is hij al aan het appen: heb je dit al gedaan, heb je dat al gedaan, denk je daaraan.....

Hou je mond! 

Mijn handwerk is haast klaar dus wel jammer. Hij was prettig om aan te werken. Diamondpaintings heb ik nog maar daar heb ik al lang geen zin meer in.

rionyriony schreef op 23-03-2022 om 15:17:

Mijn handwerk is haast klaar dus wel jammer. Hij was prettig om aan te werken. Diamondpaintings heb ik nog maar daar heb ik al lang geen zin meer in.

Ik ben al 2 jaar bezig met een Diamond Painting, maar ik vind het saai lopende band werk. Hij gaat nooit afkomen 

Lily. schreef op 23-03-2022 om 15:20:

[..]

Ik ben al 2 jaar bezig met een Diamond Painting, maar ik vind het saai lopende band werk. Hij gaat nooit afkomen

De laatste heb ik wel afgemaakt en ingelijst, maar ik heb er ook weleens een weggegooid, die echt te groot was (en tegenviel).

rionyriony schreef op 23-03-2022 om 15:22:

[..]

De laatste heb ik wel afgemaakt en ingelijst, maar ik heb er ook weleens een weggegooid, die echt te groot was (en tegen viel).

Ik heb deze gekregen,  dus vind eigenlijk wel dat ik 'm af moet maken.  Anders is het ook zo ondankbaar, dacht ik. 

Lily. schreef op 23-03-2022 om 15:23:

[..]

Ik heb deze gekregen, dus vind eigenlijk wel dat ik 'm af moet maken. Anders is het ook zo ondankbaar, dacht ik.

Als je hem niet helemaal zelf hebt uitgezocht ligt dat nog een graadje lastiger, lijkt mij.

BeneficialJay65

BeneficialJay65

23-03-2022 om 15:36

Lily. schreef op 23-03-2022 om 14:18:

Aan mijn man. De hele dag is hij al aan het appen: heb je dit al gedaan, heb je dat al gedaan, denk je daaraan.....

Hou je mond!

Oh gelukkig ben ik niet de enige die “mag” zeggen zich weleens aan partner (of kind) ter ergeren. 
Mijn dochter (3) vandaag vanaf dat ze wakker is “waarom?” Waarom ga je dweilen/waarom schijnt de zon in m’n ogen /waarom doe je dat”, en op elk antwoord ook weer “”oh, maar waaaaromm dan. Pff

Caramelzeezoutchocola schreef op 23-03-2022 om 15:36:

[..]

Oh gelukkig ben ik niet de enige die “mag” zeggen zich weleens aan partner (of kind) ter ergeren.
Mijn dochter (3) vandaag vanaf dat ze wakker is “waarom?” Waarom ga je dweilen/waarom schijnt de zon in m’n ogen /waarom doe je dat”, en op elk antwoord ook weer “”oh, maar waaaaromm dan. Pff

Vermoeiend!! Op een moment weet je helemaal niet meer wat je nog kunt antwoorden 😂

BeneficialJay65

BeneficialJay65

23-03-2022 om 15:51

Lily. schreef op 23-03-2022 om 15:47:

[..]

Vermoeiend!! Op een moment weet je helemaal niet meer wat je nog kunt antwoorden 😂

Op een gegeven moment wil ik echt roepen “hoe moet ik dat nou weten!”

Caramelzeezoutchocola schreef op 23-03-2022 om 15:51:

[..]

Op een gegeven moment wil ik echt roepen “hoe moet ik dat nou weten!”

Mijn moeder was aan het oppassen op mijn dochter en ze riep uit wanhoop: "nu ga je zelf maar nadenken, want oma weet het echt niet meer". Het hielp wel even 🤣 

PriceyRook54

PriceyRook54

23-03-2022 om 16:38

Ik kreeg altijd "waarom zijn de bananen krom" als antwoord.

Ainne schreef op 23-03-2022 om 16:38:

Ik kreeg altijd "waarom zijn de bananen krom" als antwoord.

Ben blij dag mijn ouders dat nooit deden. Ik was als kind al heel nieuwsgierig naar hoe dingen werken en hoe iets in elkaar steekt. Nu nog steeds. Al heb ik nu wel meer een gevoel voor decorum dan toen ik 2/3 was 😝. 

HAHA!wait..what schreef op 23-03-2022 om 12:04:

[..]

Haha

Ik erger me aan iemand die zich 'zorgen' maakt om de coronacijfers en wil dat er weer maatregelen komen.. Nadat ze zelf net terug is van een vliegvakantie  

Ik wil het woord Corona niet meer horen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.