Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

15-03-2022 om 15:30

redbulletje schreef op 15-03-2022 om 15:27:

Pauline Cornelissen

Oh zegt die dat ook? Nou ik heb verder niets met haar, maar op dit punt ben ik het dan met haar eens

Die heeft een boek geschreven met de titel: taal is zeg maar echt mijn ding

Collega, hou je nou eens bij je eigen werk. Het is leuk dat je pro actief wil zijn, maar doe dat lekker met je eigen werk ipv de sier willen maken met andermans werk.
En deel dat je informatie gaat inwinnen en deel ook wat je dat heeft opgeleverd.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

15-03-2022 om 19:21

Aan de kinderen van de buren, die naast mijn woning continu aan het gillen zijn, tegen raam aan slaan en tegen hokjes aanschoppen. zonet toch maar even heel hard op het raam geslagen, waardoor ze vertrokken zijn. Alleen jammer dat mijn rolgordijn wel kapot is. Blij dat ze deze zomer verhuizen, mooi wegwezen!

Dat mijn oortjes wéér kapot zijn
Geen idee hoe ik het voor elkaar krijg, maar ze gaan nooit langer mee dan een halfjaar

_Anoniem_ schreef op 15-03-2022 om 11:36:

[..]

Oh wat lijkt me dat onhandig, maar mét je zonnebril op is het nog steeds wel lastig, want dan is het gewoon te donker (kon je je eten wel zien bij het uit eten )

Het eten wel maar de kaart lezen bij het gezellige kaarslicht was wel lastig... Man heeft toen voorgelezen 🤣

Jongeren die last-minute afzeggen voor hun bijbaantje (bij een voetbalclub) waardoor ik hoofdpijn krijg en het gewoon niet meer zie zitten…

rionyriony schreef op 15-03-2022 om 12:53:

Gebeurt vrij vaak dat als ik hier een tekst plaats dat er nog twee of drie haast-typo's in zitten. Bijna altijd moet ik nog eens op "bewerken" klikken.

Ik erger me juist aan allerlei automatische instellingen die opeens jouw tekst veranderen. Ik ben volkomen in staat mijn tekst te typen zoals die hoort te zijn zonder dat ik een correctieprogramma nodig heb. Dus niet doen. Niet opeens hoofdletters plaatsen waar ze niet horen, of een spelling veranderen waardoor er opeens een heel ander woord staat. Gewoon NIET. Ik heb zelf hersens.

Bailey26 schreef op 15-03-2022 om 08:38:

Aan de kat. Hij doet net alsof hij wil knuffelen maar hij wil gewoon met z'n dikke poezenkont op m'n toetsenbord zitten.

Dat is hier dagelijkse kost , poes kruipt nog net in het beeldscherm  

en probeert ondertussen ook nog mijn stoel te stelen door mij heel intens aan te staren en af en toe zijn poot uit te steken  

SuzyQFive schreef op 15-03-2022 om 15:12:

[..]

Voor jou zou het van mij dragen van een zonnebril geen noodzaak lijken maar ik heb mijn zonnebril eigenlijk altijd op buiten, ook als de zon achter de wolken zit. Soms ook binnen als het licht erg fel is.
Ik heb een te hoge hersendruk waardoor mijn hoofdpijn nog veel erger wordt bij te fel licht. Grappig detail: ik moest hem bij de neuroloog ook altijd op omdat ze ontzettend felle daglichtlampen hadden in de wachtkamer. En meer patiënten hadden er last van dus ze hebben de lampen vervangen 😬.

Oh maar dat snap ik wel degelijk hoor, dan vind ik een zonnebril dragen helemaal niet gek, (want ik heb zelf ook snel last van fel licht, ook op bewolkte dagen ja) maar ik bedoelde echt op momenten dat het niet nodig is (voornamelijk wordt dit gedaan door artiesten tijdens interviews e.d. dan vind ik het erg aanstellerig)

aan een appje van iemand die dacht wel even het baasje te kunnen uithangen (en het was niet eens van mijn baas )

_Anoniem_ schreef op 15-03-2022 om 21:02:

[..]

Oh maar dat snap ik wel degelijk hoor, dan vind ik een zonnebril dragen helemaal niet gek, (want ik heb zelf ook snel last van fel licht, ook op bewolkte dagen ja) maar ik bedoelde echt op momenten dat het niet nodig is (voornamelijk wordt dit gedaan door artiesten tijdens interviews e.d. dan vind ik het erg aanstellerig)

Klopt. Net zoals laarzen dragen in de zomer, slaat ook nergens op. Of in de winter met een bloesje met korte mouwen naar kantoor komen, en dan klagen dat je het koud hebt. Of heel de dag met een bril in je haar rondlopen, heb je ogen in je haar dan?

Pejeka1 schreef op 15-03-2022 om 20:50:

[..]

Ik erger me juist aan allerlei automatische instellingen die opeens jouw tekst veranderen. Ik ben volkomen in staat mijn tekst te typen zoals die hoort te zijn zonder dat ik een correctieprogramma nodig heb. Dus niet doen. Niet opeens hoofdletters plaatsen waar ze niet horen, of een spelling veranderen waardoor er opeens een heel ander woord staat. Gewoon NIET. Ik heb zelf hersens.

De autocorrect is het eerste wat ik uitzet op een nieuwe telefoon of tablet. En de toetsenbordklik. Ik snap niet waarom mensen dat willen. En die autocorrect maakt altijd hele rare woorden, dus weg ermee!

Netherfield schreef op 15-03-2022 om 21:51:

[..]

De autocorrect is het eerste wat ik uitzet op een nieuwe telefoon of tablet. En de toetsenbordklik. Ik snap niet waarom mensen dat willen. En die autocorrect maakt altijd hele rare woorden, dus weg ermee!

e739c4e47462720ecaceede36322db79.jpg

Dat we maandag een test bij de ggd gedaan hebben.
Maandag avond wisten we al dat man en ik negatief waren.
Dinsdag ochtend uitslag van jongste, ook negatief 
En dat we nu nog zitten te wachten op de uitslag van oudste.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.