Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
lientje69 schreef op 06-02-2022 om 11:29:

[..]

O joh. Valt best mee. Ik bijna 35 jaar

Het moment dat je het gevoel hebt dat je iemand die het goed bedoelt wilt aanvliegen, is wel het moment om toch wat aan te geven ter voorkoming dat ik de volgende keer echt ontplof. Althans dat was het kwartje voor mij 😂

En dat dit dus voor iemand die nooit boos kan zijn en nooit boosheid voelt of niet bij die emotie kan komen, omdat ze de ander altijd zo goed begrijpt. Dus als ik dat dan voel, dan zit er ook echt wat

En jullie zijn lief. Doet me goed, gewoon even mijn frsutraties te kunnen uiten en me daarin gesteund en gezien te voelen. Dat het gewoon even kut mag zijn, zonder dat ik het gevoel heb dat ik iemand moet geruststellen.

Dankjulliewel. Ik hou van dit forum en al jullie mooie mensen 💗

en nog een kleine ergernis. Huisgenoot gaat verhuizen en er komt niemand voor terug, dat betekent meer privacy (jeeej), maar ook dat hij vandaag tich keer die piepende en krakende rot trap op en af moet en dan uiteraard ook nog alle andere geluiden die door het hele gehorige huis trillen.

Maargoed, jeej privacy alleen timing is vandaag een beetje kut, nu ik moe ben.

Zo maar even mijn oordoppen opscharrelen

Lollypopje schreef op 06-02-2022 om 11:35:

[..]

Het moment dat je het gevoel hebt dat je iemand die het goed bedoelt wilt aanvliegen, is wel het moment om toch wat aan te geven ter voorkoming dat ik de volgende keer echt ontplof. Althans dat was het kwartje voor mij 😂

En dat dit dus voor iemand die nooit boos kan zijn en nooit boosheid voelt of niet bij die emotie kan komen, omdat ze de ander altijd zo goed begrijpt. Dus als ik dat dan voel, dan zit er ook echt wat

En jullie zijn lief. Doet me goed, gewoon even mijn frsutraties te kunnen uiten en me daarin gesteund en gezien te voelen. Dat het gewoon even kut mag zijn, zonder dat ik het gevoel heb dat ik iemand moet geruststellen.

Dankjulliewel. Ik hou van dit forum en al jullie mooie mensen 💗

En wij van jou!

En een ergernis heb ik ook: er bleken twee gebroken eieren in de tray te zitten toen ik ze in de ijskast wou opbergen. En één lichtelijk gebarsten.

Er was niets te zien op de eerste blik toen ik hem in de winkel inspecteerde.

Van de twee heb ik maar een omelet gemaakt voor lunch.

Lollypopje schreef op 06-02-2022 om 11:40:

en nog een kleine ergernis. Huisgenoot gaat verhuizen en er komt niemand voor terug, dat betekent meer privacy (jeeej), maar ook dat hij vandaag tich keer die piepende en krakende rot trap op en af moet en dan uiteraard ook nog alle andere geluiden die door het hele gehorige huis trillen.

Maargoed, jeej privacy alleen timing is vandaag een beetje kut, nu ik moe ben.

Zo maar even mijn oordoppen opscharrelen

Verhuizing is voorbij: rust 💜

lientje69 schreef op 06-02-2022 om 11:29:

[..]

O joh. Valt best mee. Ik bijna 35 jaar

Maar je komt er wel, oud wijf 😜. 

Ik vind die filmpjes van Loeki bijzonder leuk.

En ook de reclame van Whiskas met die gebreide vis: mjau-mjau-mjau-mjau. Echt heel goed gedaan.

Maar alle telecomreclame daarentegen vind ik bijzonder simpel. Voor een publiek bestemd dat niet al te snugger is. "Je nieuwe ik" en dergelijke crap.

Vandaag verschrikkelijke “gasten” gehad. Wij hebben een buitenlands meisje in de bediening - woont net 9 maanden in Nederland, komt uit een Oost-Europees land - en spreekt dus nog voornamelijk Engels. Nederlands verstaan gaat wel steeds beter, alleen spreken is erg moeilijk. Vertellen ze haar gewoon recht in haar gezicht dat ze ondertussen wel beter Nederlands had kunnen praten. Manmanman, meiske in tranen, baas ontzettend boos op die gasten (die trouwens vaker komen, dus ik snap het ook echt niet). Gasten zeiden dat het wel een reden was voor hun om niet meer te komen. Baas zei dat ze dan ook maar beter niet meer moesten komen. Ohh ik kook nog steeds van binnen, stomme koeien

Wobbelkont schreef op 06-02-2022 om 22:21:

Vandaag verschrikkelijke “gasten” gehad. Wij hebben een buitenlands meisje in de bediening - woont net 9 maanden in Nederland, komt uit een Oost-Europees land - en spreekt dus nog voornamelijk Engels. Nederlands verstaan gaat wel steeds beter, alleen spreken is erg moeilijk. Vertellen ze haar gewoon recht in haar gezicht dat ze ondertussen wel beter Nederlands had kunnen praten. Manmanman, meiske in tranen, baas ontzettend boos op die gasten (die trouwens vaker komen, dus ik snap het ook echt niet). Gasten zeiden dat het wel een reden was voor hun om niet meer te komen. Baas zei dat ze dan ook maar beter niet meer moesten komen. Ohh ik kook nog steeds van binnen, stomme koeien

Wat een onbeschofte gasten. Maar wat fijn dat je een baas hebt die voor het personeel opkomt!

Vandaag verschrikkelijke “gasten” gehad. Wij hebben een buitenlands meisje in de bediening - woont net 9 maanden in Nederland, komt uit een Oost-Europees land - en spreekt dus nog voornamelijk Engels. Nederlands verstaan gaat wel steeds beter, alleen spreken is erg moeilijk. Vertellen ze haar gewoon recht in haar gezicht dat ze ondertussen wel beter Nederlands had kunnen praten. Manmanman, meiske in tranen, baas ontzettend boos op die gasten (die trouwens vaker komen, dus ik snap het ook echt niet). Gasten zeiden dat het wel een reden was voor hun om niet meer te komen. Baas zei dat ze dan ook maarer beter niet meer moesten komen. Ohh ik kook nog steeds van binnen, stomme koeien

Jeetje. Ik word hier gewoon plaatsvervangend boos van.

Wat een lef.                                            Daar kan ik ook boos om worden

Dat kind jarig is en dat er helemaal niemand van de familie ook maar moeite doet om langs te komen 
Of iets te laten horen 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

07-02-2022 om 09:07

Mama-Inge schreef op 07-02-2022 om 09:05:

Dat kind jarig is en dat er helemaal niemand van de familie ook maar moeite doet om langs te komen
Of iets te laten horen

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon/ dochter!

En verdrietig dat je familie zo weinig belangstelling toont. 

Aan het bedrijf wat vandaag brandmelders komt installeren.
''We komen tussen 8 en 10'' 's ochtends.
Noem me een zeikerd, maar ik zit dan echt niet lekker en durf zelfs niet volledig op te gaan in m'n werk.

Geef gewoon een tijdsbestek van een uur of halfuur..
En om het nog erger te maken moet ik ook nog eens naar de wc voor nummer 2..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.