Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dat als je langs de tv-kanalen zapt; je meestal reclame ziet.

Van de 12 kanalen waar ik langs zap zijn er 5 met een programma bezig en 7 met reclame of previews.

Wij wachten op een stucadoor. Komt misschien vandaag of anders woensdag. Waarom kunnen die lui dat niet duidelijk zeggen??

dat de cv-ketel op mijn werk kapot is. Niet te doen dit

Bekkenbodemproblemen. Constant het gevoel dat ik moet plassen.

Is er ook een cursus hoe krijg je je puber aan het leren voor toetsen zonder dat ze de kont tegen de krib gooit en niks doet? Niks zeggen werkt ook niet want dan doet ze ook niks. Vervolgens ‘s avonds janken en stress omdat ze te laat begonnen is enz enz enz. Heel vermoeiend. 

rionyriony schreef op 04-04-2022 om 13:26:

Dat als je langs de tv-kanalen zapt; je meestal reclame ziet.

Van de 12 kanalen waar ik langs zap zijn er 5 met een programma bezig en 7 met reclame of previews.

Heb wel eens gehoord dat er zenders zijn die dat op elkaar afstemmen om te voorkomen dat kijkers wegzappen, dus die zenders zenden allemaal op ongeveer dezelfde tijd de reclameblokken uit. Maar irritant is het, ja.

Pejeka1 schreef op 04-04-2022 om 17:52:

[..]

Heb wel eens gehoord dat er zenders zijn die dat op elkaar afstemmen om te voorkomen dat kijkers wegzappen, dus die zenders zenden allemaal op ongeveer dezelfde tijd de reclameblokken uit. Maar irritant is het, ja.

Ik heb weleens gedacht dat ze dat expres doen,  maar dat is dus echt waar? Haha, wel slim, dan heeft zappen geen nut. 

[..]

Daarom neem ik alles op en spoel ik door. 

redbulletje schreef op 04-04-2022 om 18:08:

[..]

Ik neem niks op, al jaren niks meer gezien dat het waard is om opgenomen te worden.

[..]

Ik zal het eens op verschillende momenten peilen.

Er is tegenwoordig echt meer reclame dan een paar maanden geleden.

redbulletje schreef op 04-04-2022 om 18:08:

[..]

Dat doe ik wel met films die ik (soms) heb opgenomen.

Gewone programma's, geen films, mag ik een week terugkijken (dacht ik) maar dat doe ik maar zelden.

rionyriony schreef op 04-04-2022 om 18:15:

[..]

Ik zal het eens op verschillende momenten peilen.

Er is tegenwoordig echt meer reclame dan een paar maanden geleden.

Volgens mij hebben in de coronatijd verschillende bedrijven hun reclame-activiteiten op een laag pitje gezet. Reisorganisaties e.d. hoefden geen reclame te maken, want reizen kon toch niet. Pretparken en dierentuinen idem dito. Viel me op dat ook verschillende goede doelen minder reclame maakten, omdat ze dat niet gepast vonden in een tijd waarin veel mensen zelf ziek waren. Maar ook bepaalde kledingzaken of andere winkels maakten minder reclame, omdat ze dankzij de lockdowns toch dicht waren. Nu alles weer min of meer open is, gaat de reclame op volle kracht verder.

kinderslot op sommige schoonmaak flessen... ik weet dat het nodig is... maar ik krijg die krengen nooit open 

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

04-04-2022 om 20:12

Pejeka1 schreef op 04-04-2022 om 18:14:

[..]

Ik neem niks op, al jaren niks meer gezien dat het waard is om opgenomen te worden.

Dat is direct de reden dat ik al jaren (lees: meer dan 10 jaar) geen tv meer heb. Heerlijk. 

rionyriony schreef op 04-04-2022 om 18:19:

[..]

Dat doe ik wel met films die ik (soms) heb opgenomen.

Gewone programma's, geen films, mag ik een week terugkijken (dacht ik) maar dat doe ik maar zelden.

Bij terugkijken kun je de reclame niet doorspoelen dus dat doe ik nooit.

Volgens mij zaten in de Verraders wel 4 reclamebreaks.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.