Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik heb me geërgerd aan het volgende: ik kocht een kinderbezempje voor kleinkind bij Groenrijk voor 6,50, kwam een dag later bij Intratuin en daar stond hij voor 4,99  .
Ik vond het  nogal een prijsverschil op zo'n klein bedrag.

De ene koortslip is nog niet weg en de volgende dient zich alweer aan. Het doet ook nog eens pijn en daar baal ik van.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

28-03-2022 om 20:29

Had me ingeschreven voor een online-lezing over eenvoudiger leven/back to basics. Had al een halfuur gewauwel aanhoort van de antropoloog die de lezing gaf, maar toen ze daarna begonnen over iemand die via computers met de zee ging praten heb ik er de brui aan gegeven. 
Hoe moeilijk is het in hemelsnaam om een alternatieve, ecologische levensstijl te promoten waarbij je gewoon vasthoudt aan de wetenschap. 

ik erger mij aan coördinatric afspraken niet in haar agenda zet.

En aan mijn overbuurman de malloot. Alcoholisten zijn ware acteurs.

Een echte ergernis is het niet want ik kon er wel om lachen, maar ik heb net een nadeel ontdekt aan het hebben van een klein hondje: er pieste een herder vol overheen 🤭. Het voordeel van het hebben van een klein hondje is dan weer dat hij makkelijk onder de kraan kan om te wassen...

Wieder schreef op 29-03-2022 om 10:21:

Een echte ergernis is het niet want ik kon er wel om lachen, maar ik heb net een nadeel ontdekt aan het hebben van een klein hondje: er pieste een herder vol overheen 🤭. Het voordeel van het hebben van een klein hondje is dan weer dat hij makkelijk onder de kraan kan om te wassen...

Dolfje schreef op 28-03-2022 om 15:35:

De ene koortslip is nog niet weg en de volgende dient zich alweer aan. Het doet ook nog eens pijn en daar baal ik van.

L-lysine tabletten nemen voor langere tijd.

Rondstruiner schreef op 29-03-2022 om 10:23:

[..]

Het was met recht een voltreffer! Hij plaste tegen het gaas van het hek aan waar de mijne precies achter stond, en mijn hond zat daar niet mee, dus die zette geen pas opzij 😄.

Wieder schreef op 29-03-2022 om 10:34:

[..]

Het was met recht een voltreffer! Hij plaste tegen het gaas van het hek aan waar de mijne precies achter stond, en mijn hond zat daar niet mee, dus die zette geen pas opzij 😄.

Is het heel erg als ik nu beken dat ik hier heel hard om moet lachen?

ScarceKudu74

ScarceKudu74

29-03-2022 om 11:05

Apiejapie schreef op 29-03-2022 om 11:03:

[..]

Ik ook 

[..]

Rare vogel, die hond van jou😂

[..]

Nee hoor, moest ik ook 😄. De eigenaar van de herder schaamde zich kapot. Dat was ook al niet nodig. Als hij het nou zelf gedaan had, had ik het wat wonderlijk gevonden 😉. Maar de hond is gewassen, dus het leed is weer geleden!

[..]

Is het heel erg als ik nu beken dat ik Patricia Paay-associaties krijg bij de hond van Wieder? 

Gewoon blijven zitten als er over je heen geplast wordt, waarom dan toch hond ?

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

29-03-2022 om 12:30

[..]

Gevalletje superonderdanig, jouw hond.

Rondstruiner schreef op 29-03-2022 om 12:14:

[..]

Is het heel erg als ik nu beken dat ik Patricia Paay-associaties krijg bij de hond van Wieder?

Gewoon blijven zitten als er over je heen geplast wordt, waarom dan toch hond ?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.