Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
AggressiveReindeer87
24-03-2022 om 17:07
Mama-Inge schreef op 24-03-2022 om 16:57:
[..]
Dan daar maar lekker genieten en hoop ik voor jou dat de wind niet verkeerd staat zodat het daar zeer aangenaam is.
😊🤗😎
_Anoniem_
24-03-2022 om 17:32
Nog even voortborduren op het parkeren. Dat je in een bijna lege parkeergarage (of parkeer terrein) parkeert en dan kom je terug en dan staat er iemand precies naast je. Terwijl er dus 1000 vrije plekken zijn...maar nee, precies (een beetje strak zelfs) naast jouw auto. (heb ik echt al heel vaak gehad, hoezo!!)
rionyriony
24-03-2022 om 17:34
Aan mijn tandenborstel! Ik vond het een topding, totdat de batterijen leeg waren. Kreeg hem niet meer aan de praat met een nieuw setje. Heb ze er tien keer opnieuw ingedaan, en ook nog vijf keer omgekeerd maar het bleef helemaal stil.
Ik trok nog één keer aan het veertje en deed een allerlaatste poging, en ja hoor, eindelijk kon ik poetsen. 
rionyriony
24-03-2022 om 17:37
_Anoniem_ schreef op 24-03-2022 om 17:32:
Nog even voortborduren op het parkeren. Dat je in een bijna lege parkeergarage (of parkeer terrein) parkeert en dan kom je terug en dan staat er iemand precies naast je. Terwijl er dus 1000 vrije plekken zijn...maar nee, precies (een beetje strak zelfs) naast jouw auto. (heb ik echt al heel vaak gehad, hoezo!!)
Misschien pleinvrees?
Pejeka1
24-03-2022 om 17:37
rionyriony schreef op 24-03-2022 om 17:34:
Aan mijn tandenborstel! Ik vond het een topding, totdat de batterijen leeg waren. Kreeg hem niet meer aan de praat met een nieuw setje. Heb ze er tien keer opnieuw ingedaan, en ook nog vijf keer omgekeerd maar het bleef helemaal stil.
Ik trok nog één keer aan het veertje en deed een allerlaatste poging, en ja hoor, eindelijk kon ik poetsen.
Misschien omdat ze ook dicht bij de uitgang willen staan, geen idee. Maar iedereen staat het vrij om van iedere vrije parkeerplaats gebruik te maken.
Dolfje
24-03-2022 om 17:38
Dat heb ik dus echt bijna dagelijks met mijn fiets. Echt zo raar.
Pejeka1
24-03-2022 om 17:45
redbulletje schreef op 24-03-2022 om 17:41:
De parkeervakken in Nederland zijn gewoon te smal.
Valt wel mee. Ik rijd regelmatig in de (enorme) directiewagens, en kan ze ruim kwijt op de parkeerterreinen. Maar als je zelfs al moeite hebt met het inparkeren van een Nissan Micra zonder minstens 10 meter ruimte aan alle kanten, is het nooit groot genoeg.
Treurniet
24-03-2022 om 17:46
Regendrup. schreef op 24-03-2022 om 12:22:
[..]
Alleen een beetje jammer voor die andere auto.... of boem is ho geldt alleen voor stoeprandjes/muren/paaltjes etc?
Uiteraard
Treurniet
24-03-2022 om 17:55
rionyriony schreef op 24-03-2022 om 17:34:
Ik erger mij ook aan mijn tandenborstel, omdat die om de 30 seconden even niks doet om aan te geven dat je door kan gaan naar het volgende quadrant van je gebit😫
Ik erger mij ook aan mijzelf omdat ik mensen vaak niet begrijp. Ik heb al vaak geroepen dat ik autistisch ben, maar volgens mijn coach ben ik hoogsensitief. Lekker dan..
Tuinfluiter
24-03-2022 om 18:36
Dit is ook een ergernis van mij. Lang geleden toen ik 8 maanden zwanger was zelfs meegemaakt dat ik er echt niet in kon. Een andere automobilist heeft hem toen voor mij uitgeparkeert.
Daarna parkeer ik in die garage altijd met een pilaar aan mijn kant dan heb ik altijd genoeg uitstap ruimte.
Moxxie
24-03-2022 om 18:53
Pejeka1 schreef op 24-03-2022 om 17:45:
[..]
Valt wel mee. Ik rijd regelmatig in de (enorme) directiewagens, en kan ze ruim kwijt op de parkeerterreinen. Maar als je zelfs al moeite hebt met het inparkeren van een Nissan Micra zonder minstens 10 meter ruimte aan alle kanten, is het nooit groot genoeg.
Mijn hemel, wat spreek jij vaak mensen tegen zeg. Er zijn gewoon best veel smalle parkeerplekken, helemaal in parkeergarages. En hoe goed je ook kan rijden, daar worden ze niet breder van.
Pejeka1
24-03-2022 om 18:59
Moxxie schreef op 24-03-2022 om 18:53:
[..]
Mijn hemel, wat spreek jij vaak mensen tegen zeg. Er zijn gewoon best veel smalle parkeerplekken, helemaal in parkeergarages. En hoe goed je ook kan rijden, daar worden ze niet breder van.
De plekken worden niet breder, maar vaak zijn ze groot genoeg voor een gemiddelde auto. Dat jij er moeite mee hebt die auto erin te krijgen, zegt meer over je rijkunsten dan over de ruimte van die plekken.
Wieder
24-03-2022 om 19:01
Pejeka1 schreef op 24-03-2022 om 17:45:
[..]
Nee, valt niet mee. Parkeerplaatsen zijn smal. Niet voor mijn stadsautootje, wel voor mijn suv.
ScarceKudu74
24-03-2022 om 19:51
🎼 🎶🎵🎶
.... 't Is moeilijk bescheiden te blijven
Wanneer je zo goed bent als ik
Zo stoer, zo charmant en zo aardig
Dat zie je in één ogenblik
Ik denk als ik kijk in de spiegel
Daar staat een geweldige vent....
Ik lig zelf ook goed bij de mannen
Maar dat geeft mij ook al geen kick
Want er is er niet een op de wereld