Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
AggressiveReindeer87
24-03-2022 om 14:43
Peen schreef op 24-03-2022 om 14:03:
[..]
HP vind ik wel oké, alhoewel ik de boeken veel beter vind. LOTR is geweldig
Moet ik weer eens kijken, dat is lang geleden.
☺
Gloeiende gloeiende wil ik videolanden, is er storing. Ze doen het erom.. 😠
ScarceKudu74
24-03-2022 om 14:58
mijn vriezer blijkt stuk te zijn en al het eten dat erin zit is ontdooit. En dat is echt veel! 
Mama-Inge
24-03-2022 om 14:59
Phoebe1982 schreef op 24-03-2022 om 14:43:
[..]
☺
Gloeiende gloeiende wil ik videolanden, is er storing. Ze doen het erom.. 😠
Het is mooi weer, ze willen iedereen naar buiten jagen
Ook hier corona, man, kind en ik. Oudste kind vorige week. Ben er inmiddels wel klaar mee,
FaithfulDuck87
24-03-2022 om 15:06
Wieder schreef op 24-03-2022 om 10:30:
Aan mensen die in een parkeergarage waar je drie plekken naast elkaar vrij hebt, de middelste plek nemen. Dan moeten er twee mensen naast je de auto tussen de jouwe en de paal prakken. Terwijl als je een van de buitenste plekken neemt, er twee makkelijke mogelijkheden zijn en maar één prakplek. Maar misschien zegt dat meer over mijn parkeerkunsten 😇.
Maar mss waren degene die er eerst naast stonden, verdwenen en lijkt het daarom zo
AggressiveReindeer87
24-03-2022 om 15:22
Mama-Inge schreef op 24-03-2022 om 14:59:
[..]
Het is mooi weer, ze willen iedereen naar buiten jagen
Ook hier corona, man, kind en ik. Oudste kind vorige week. Ben er inmiddels wel klaar mee,
Beterschap... Ik wil heel graag naar buiten mjah dat mag niet..
Regendrup.
24-03-2022 om 15:28
Aan mijn verdwijnende stem.
Ik moet morgenochtend een training geven, wordt erg lastig zonder stem. ![]()
Wieder
24-03-2022 om 15:34
Friezinnetje schreef op 24-03-2022 om 15:06:
[..]
Maar mss waren degene die er eerst naast stonden, verdwenen en lijkt het daarom zo
![]()
Nee, ik reed er achter 😄. En als ik in mijn eigen kleine autootje rijd, vind ik het niet zo erg. Maar de auto van mijn man (onze auto dus, we hebben onze auto en mijn auto, da's eerlijk verdeeld 😁) is lomp groot, dan moet je maar weer zien waar je die kwijt kunt. Als de auto voor me um gewoon aan een van de zijkanten had gezet, was dat handiger geweest. Gevalletje mijn probleem, maar ik ergerde me er gezellig even aan.
Pejeka1
24-03-2022 om 15:35
Peen schreef op 24-03-2022 om 14:03:
[..]
HP vind ik wel oké, alhoewel ik de boeken veel beter vind. LOTR is geweldig
LOTR vind ik een gemengd genoegen. Bepaalde stukken vind ik erg mooi, maar de eindeloze (en dan bedoel ik ook: eindeloze) vechtscenes in bepaalde delen vind ik saai. Na 10 minuten wéét ik wel dat de elfen, de dwergen, de hobbits, het volk van wat dan ook, een veldslag leveren, daar hoef ik dan niet meer dan een uur naar te kijken.
Wieder
24-03-2022 om 15:37
Peen schreef op 24-03-2022 om 14:58:
mijn vriezer blijkt stuk te zijn en al het eten dat erin zit is ontdooit. En dat is echt veel!
Balen! Heb ik een tijdje terug ook gehad (nou ja, echtgenoot had de stekker eruit getrokken voor een of ander apparaat dat hij nodig had en nooit meer teruggestopt). Was wel een mooi moment om de vriezer schoon te maken en te reorganiseren (goeie bakjes kopen en de datum erop zetten en wat erin zit, zodat je geen "bevroren verrassing" eet).
Mama-Inge
24-03-2022 om 16:03
Phoebe1982 schreef op 24-03-2022 om 15:22:
[..]
![]()
Beterschap... Ik wil heel graag naar buiten mjah dat mag niet..
![]()
In je tuin mag wel en ik ga elke dag een eindje lopen met de hond en kom nooit iemand tegen
AggressiveReindeer87
24-03-2022 om 16:38
Mama-Inge schreef op 24-03-2022 om 16:03:
[..]
In je tuin mag wel en ik ga elke dag een eindje lopen met de hond en kom nooit iemand tegen
Weet ik maar ik heb geen tuin, wel een balkon, die ik toevallig net de dag dat mn klachten begonnen leuk gemaakt had met plantjes en bloemetjes 😀
SuzyQFive
24-03-2022 om 16:56
JtM schreef op 24-03-2022 om 13:33:
De hype van Game of Thrones, Breaking Bad of House of Cards snap ik ook niet
En die van Walking Dead al helemaal niet... kan niet daar zulke series kijken.
Oh, die vind ik juist super, vooral de nieuwe House Of Cards.
Designated Survivor vind ik ook een goeie.
Mama-Inge
24-03-2022 om 16:57
Phoebe1982 schreef op 24-03-2022 om 16:38:
[..]
Weet ik maar ik heb geen tuin, wel een balkon, die ik toevallig net de dag dat mn klachten begonnen leuk gemaakt had met plantjes en bloemetjes 😀
Dan daar maar lekker genieten en hoop ik voor jou dat de wind niet verkeerd staat zodat het daar zeer aangenaam is.
SuzyQFive
24-03-2022 om 17:03
Chiquita schreef op 24-03-2022 om 14:12:
Aan officiële websites en wat professionele mensen zeggen. Dochter vliegt maandag naar New York, op officiele websites staat dat ze én herstelverklaring moet hebben én gezondheidsverklaring van huisarts. Herstelverklaring heeft ze en huisarts zegt dat hij geen gezondheidsverklaring kan geven ... dochter in zenuwen.
Je moet toch alleen een max 24u oude negatieve test hebben.
Pejeka1
24-03-2022 om 17:04
Ouders die in het verkeer het slechte voorbeeld geven. Onlangs een moeder met een kleuter, wachten bij het voetgangerslicht. Het licht staat nog op rood, loopt moeder door en trekt het kind mee, kind roept nog "maar het staat nog op rood"... Waarop de moeder zegt: "jamaar, er komt niks aan, dus dan mag het". Dan denk ik: stel dat dat kind straks alleen onderweg is en door rood loopt en aangereden wordt, dan is die ouder waarschijnlijk (en begrijpelijk) helemaal over de rooie, maar aan de andere kant heb je het je kind wél zelf aangeleerd om door rood te gaan.
Moeders/vaders met een kind achterop en die dan helemaal bezig zijn met hun telefoon. Mag gewoon niet op de fiets, ze zien ook daardoor niet alles, houd je gedachten gewoon bij het verkeer. Hetzelfde achter het stuur van een auto. Door het zelf te doen, geef je je kind het voorbeeld dat het "mag en kan". Waarom?
En die van Walking Dead al helemaal niet... kan niet daar zulke series kijken.