Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
rionyriony
20-03-2022 om 20:36
De hele zondagavond is er nooit iets op TV waar ik graag voor ga zitten. Ik zap heen en weer tussen een inhoudelijk minder interessante film met Julia Roberts en een soort amusementsdocumentaire Undercover Boss. Af en toe boeit het een paar minuten maar dan mis ik toch weer iets wat me echt vasthoudt.
De heren echter hebben de keus tussen vijf actiefilms vanavond wat ik dus echt waardeloos vind om naar te kijken.
En hoe El Chapo ontsnapt is boeit me ook geen zier. Ik ga maar weer eens op mijn harddisk kijken wat ik nog geen vijf keer heb gezien.
BrightEchidna89
20-03-2022 om 22:50
Lady_Violet schreef op 20-03-2022 om 19:32:
Infobericht: zoals JtM aangeeft is de bedoeling van dit topic het delen van allerlei ergernissen, niet om elkaar te voorzien van oplossingen, achtergronden of kritiek. Wij zullen hier op handhaven.
Als iemand een oplossing voor zijn ergernis wil, opent hij/zij een eigen topic.
Houdt dit nu in dat je bijna niet meer kunt reageren op een andere zijn post en dat dit een topic wordt vol loze berichten?
Word veel minder interessant op deze manier want dan is het gewoon een verzameling kreten.
BrightEchidna89
20-03-2022 om 22:53
Heb al bijna twee jaar geen contact meer met mijn moeder.
Gisteren is haar moeder (mijn grootmoeder) gestorven en weer contact gehad om de begrafenis. Laatste eindjes.
Regendrup.
20-03-2022 om 22:55
Valdemar schreef op 20-03-2022 om 22:50:
[..]
Houdt dit nu in dat je bijna niet meer kunt reageren op een andere zijn post en dat dit een topic wordt vol loze berichten?
Word veel minder interessant op deze manier want dan is het gewoon een verzameling kreten.
Reageren of (ongevraagd) advies geven zijn wat mij betreft verschillende dingen.
Regendrup.
20-03-2022 om 22:55
Valdemar schreef op 20-03-2022 om 22:53:
Heb al bijna twee jaar geen contact meer met mijn moeder.
Gisteren is haar moeder (mijn grootmoeder) gestorven en weer contact gehad om de begrafenis. Laatste eindjes.
Oei, dat lijkt me heel lastig. Gecondoleerd sowieso.
BrightEchidna89
20-03-2022 om 23:01
Regendrup. schreef op 20-03-2022 om 22:55:
[..]
Reageren of (ongevraagd) advies geven zijn wat mij betreft verschillende dingen.
Maar in veel reacties zit toch een zeker advies. Kan de reacties van pjk niet nalezen, maar zou het wel jammer vinden als je binnen dit topic niet langer op elkaar kunt reageren.
Bedankt voor je tweede bericht trouwens, het is eventjes lastig.
MidasWolf
20-03-2022 om 23:06
Valdemar schreef op 20-03-2022 om 23:01:
[..]
Maar in veel reacties zit toch een zeker advies. Kan de reacties van pjk niet nalezen, maar zou het wel jammer vinden als je binnen dit topic niet langer op elkaar kunt reageren.
Bedankt voor je tweede bericht trouwens, het is eventjes lastig.
Soms willen mensen gewoon even hun kleine of grote ergernissen opschrijven zonder dat daar meteen concreet advies gegeven wordt, oplossingen verzonnen worden of dat de andere kant van het verhaal wordt belicht.
Juist dat maakt dat sommige forummers hier terughoudender in kunnen worden met schrijven in dit topic.
Netherfield
20-03-2022 om 23:20
Aan dat het altijd zo’n enorme bende is bij een familielid. Mijn bezoek was aangekondigd… dan kan je toch iig wel de schoenen en de afwas opgeruimd hebben? Om mee te beginnen zeg maar.
Valdemar schreef op 20-03-2022 om 22:50:
[..]
Je mag zeker wel op elkaar reageren, maar hele epistels met ongevraagde oplossingen, adviezen of het van de andere kant belichten is niet het doel van dit topic. Op die manier voelt menigeen zich minder vrij om een (loze) ergernis te delen.
Dit topic is nu juist fijn om eens lekker te kunnen spuien. Ook als dat niet genuanceerd is, of het een ergernis is die je in het echte leven nooit zou uitspreken bijvoorbeeld. Dat willen we graag zo houden.
Dolfje
21-03-2022 om 08:07
Iets met een blender en de hele inhoud over mijn aanrecht en mijn nieuwe broek. En het is dus ook dat het niet de eerste keer is met dit ding.
Ik gooi hem weg nu want zo irritant.
BrightEchidna89
21-03-2022 om 08:16
Lady_Violet schreef op 20-03-2022 om 23:28:
[..]
Je mag zeker wel op elkaar reageren, maar hele epistels met ongevraagde oplossingen, adviezen of het van de andere kant belichten is niet het doel van dit topic. Op die manier voelt menigeen zich minder vrij om een (loze) ergernis te delen.
Dit topic is nu juist fijn om eens lekker te kunnen spuien. Ook als dat niet genuanceerd is, of het een ergernis is die je in het echte leven nooit zou uitspreken bijvoorbeeld. Dat willen we graag zo houden.
Bedankt voor je reactie nog zo laat op de avond.
Wel spijtig dat jullie moesten tussenkomen omwille van één forumlid terwijl er ook de negeerfunctie is.