Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rondstruiner schreef op 17-03-2022 om 11:44:

In een week tijd hoor ik dat zowel mijn mobiel betalen-app als de NPO-app (binnenkort) niet meer werken met de android-versie van mijn tablet. Dat ding is 3,5 jaar oud! Dat is toch van de gekke dat je het zo snel al niet meer kunt gebruiken, waarom doen ze niet eens iets aan die wegwerpcultuur? Het wordt je zo onmogelijk gemaakt om lang te doen met dit soort producten.

Heel erg mee eens! 

knuffel Afrodite. Wat naar. Heel veel sterkte.

ReliableGnu63

ReliableGnu63

17-03-2022 om 18:25

In een week tijd hoor ik dat zowel mijn mobiel betalen-app als de NPO-app (binnenkort) niet meer werken met de android-versie van mijn tablet. Dat ding is 3,5 jaar oud! Dat is toch van de gekke dat je het zo snel al niet meer kunt gebruiken, waarom doen ze niet eens iets aan die wegwerpcultuur? Het wordt je zo onmogelijk gemaakt om lang te doen met dit soort producten.

Android apparaten zijn te rooten. Dan draai je alsnog de laatste android OS op je devices die officieel gezien niet meer ondersteund worden

Hier baal ik ook van mijn bankapp werkt volgende maand niet meer. Mijn tablet is 4,5 jaar oud maar werkt nog prima.

Ik erger me aan het feit dat een collega die écht nog nooit zelf getrakteerd heeft met haar verjaardag, wel altijd vooraan staat als andere trakteren om de lekkerste dingetjes eruit te zoeken.

Pejeka1 schreef op 17-03-2022 om 19:12:

Ik erger me aan het feit dat een collega die écht nog nooit zelf getrakteerd heeft met haar verjaardag, wel altijd vooraan staat als andere trakteren om de lekkerste dingetjes eruit te zoeken.

Oh daar zou ik dan wel eens wat van zeggen zo tegen haar verjaardag. Zo van " wat ga jij trakteren? Hopelijk net zoiets lekkers als Pietje " of zoiets.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

17-03-2022 om 19:16

Pejeka1 schreef op 17-03-2022 om 19:12:

Bah, wat asociaal. 

watertoren schreef op 17-03-2022 om 02:34:

[..]

Dat ben ik dus helemaal met je eens. daarom doe ik dat dus nooit. Ik stem voor de beste persoon en in mijn geval is dat nog nooit een vrouw geweest. Ik maak me daar wel eens zorgen om dat veel vrouwen stemmen voor een vrouw vanwege het feit dat ze vrouw zijn en die persoon niet zo capabel is als een man op de lijst maar toch op haar stemmen omdat ze meer vrouwen in de politiek willen

Ik ben echt niet zo dom om enkel op een vrouw zonder capaciteiten te stemmen natuurlijk… Maar wie zegt dat die man meer capaciteiten heeft als de vrouw de kans niet krijgt zich te bewijzen? 

Dolfje schreef op 17-03-2022 om 19:14:

[..]

Oh daar zou ik dan wel eens wat van zeggen zo tegen haar verjaardag. Zo van " wat ga jij trakteren? Hopelijk net zoiets lekkers als Pietje " of zoiets.

Gezien mijn functie in het bedrijf kan ik dat niet doen (ben directiemedewerker). Neemt niet weg dat ik het wel signaleer. 

SuzyQFive schreef op 17-03-2022 om 19:20:

[..]

Ik ben echt niet zo dom om enkel op een vrouw zonder capaciteiten te stemmen natuurlijk… Maar wie zegt dat die man meer capaciteiten heeft als de vrouw de kans niet krijgt zich te bewijzen?

Ieder MENS heeft de mogelijkheid zich te bewijzen tegenwoordig. En als een vrouw beduidend betere papieren heeft dan een man, stem ik op die vrouw. Maar ik kijk nooit naar het geslacht, ik kijk gewoon naar de mens, de persoon, en in wie ik het meeste vertrouwen heb dat die de klus geklaard krijgt, die krijgt mijn stem, en of dat dan een man of een vrouw is, dat zal me worst zijn.

niet_rechts schreef op 17-03-2022 om 06:38:

Bijzonder dat mensen hier zo goed kunnen inschatten hoe capabel de mensen op de kieslijst zijn, zelfs in de gemeentepolitiek of de provincie of de waterschappen en op grond daarvan ook stellig durven te concluderen dat de mannen veel capabeler zijn dan de vrouwen. Psychologische onderzoeken wijzen trouwens uit dat mensen heel slecht zijn in zulke beoordelingen.

Daarom stem ik op mensen van wie ik dat wel weet omdat ik met ze samen heb gewerkt bijvoorbeeld. 

TanSwallow86

TanSwallow86

17-03-2022 om 19:26

Verdorie vanaf 17.00 tot 19.15 in hypo gezeten, kreeg het maar niet omhoog ondanks druivensuiker. Schommelde steeds tussen 3.0 mmol en 3.8 mmol. Zit nu gelukkig op 7.0 mmol
Word gek van die klote diabetes, nu rustig aan doen want lichaam moet zich nu gaan herstellen, duurt ruim 24 uur. Ben dodmoe, maar het gekke is, deze keer ook geen symptomen van hypo. Morgen maar even weer bellen

SuzyQFive schreef op 17-03-2022 om 19:20:

[..]

Er zijn zat vrouwen die de kans wel hebben om zich te bewijzen en dat zegt mij genoeg. Ze staan best hoog op de lijst maar de mannen zijn beter. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

17-03-2022 om 19:33

HarleyQuin schreef op 17-03-2022 om 19:26:

Verdorie vanaf 17.00 tot 19.15 in hypo gezeten, kreeg het maar niet omhoog ondanks druivensuiker. Schommelde steeds tussen 3.0 mmol en 3.8 mmol. Zit nu gelukkig op 7.0 mmol
Word gek van die klote diabetes, nu rustig aan doen want lichaam moet zich nu gaan herstellen, duurt ruim 24 uur. Ben dodmoe, maar het gekke is, deze keer ook geen symptomen van hypo. Morgen maar even weer bellen

Balen meis! Het is zo beperkend voor je. Echt niet leuk. 

Netherfield schreef op 17-03-2022 om 08:44:

Ik ergerde me er vanmorgen aan dat als ik even boven ga tandenpoetsen, de kinderen beneden meteen ruziemaken. Elke keer weer…

Die van mij hebben ook zo’n dag 😭. 

Jongste (10) was vanmorgen naar school gegaan. Dochter van 11 (klas 1 VO) bekeek de boekbespreking van de jongste die ze morgen moet geven en vond hem niet goed genoeg en heeft hem helemaal veranderd. Ze dacht dat het niet goed zou komen en dat die presentatie vandaag was. Was een vervelende ontdekking geweest als dochter op school was gekomen en ze had wel haar boekbespreking gehad. Dus toen de jongste thuis kwam was ze hevig ontsteld dat haar harde werk helemaal anders was en nu zitten ze elkaar de hele tijd af te bekken ☹️. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.