Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
ScarceKudu74
12-03-2022 om 10:28
stokstaart schreef op 12-03-2022 om 10:26:
Aan mezelf.
Ik ben ziek en voel me zielig.![]()
Beterschap!
stokstaart
12-03-2022 om 10:35
Dankjullie. Ik ben gewoon niet gewend aan ziek zijn en de deur niet uit mogen. En vind het oneerlijk ook. Ik ben aan alle kanten geprikt en nu nog steeds heel ziek 
Evaluna
12-03-2022 om 10:38
Beterschap Stokstaart!
Ik heb me gisteren 100% ziek gemeld, burnout kom ik niet doorheen.
Huis is een rommel en morgen verjaardag van dochters ...komt alleen wat familie, maar de timing blijft slecht.
Schemerlampje
12-03-2022 om 10:39
stokstaart schreef op 12-03-2022 om 10:35:
Dankjullie. Ik ben gewoon niet gewend aan ziek zijn en de deur niet uit mogen. En vind het oneerlijk ook. Ik ben aan alle kanten geprikt en nu nog steeds heel ziek
Dat is niet fijn! Hopelijk knap je toch snel op.
SophisticatedCaribou75
12-03-2022 om 10:42
stokstaart schreef op 12-03-2022 om 10:35:
Herkenbaar. Mijn nichtje van net twintig is afgelopen zomer gevaccineerd met Pfeizer, in januari geboosterd met Pfeizer en nu al een week ziek van corona (keelpijn en hoesten) na de wintersport. Het is en blijft een irritant virus.
Sterkte voor jou gewenst. Is er wel iemand in de buurt die even boodschapjes voor je kan regelen?
Saga
12-03-2022 om 10:42
Aan sommige trainers van de tegenpartij. Het gaat om jonge kinderen mensen! Ze hoeven nog niet gedrild te worden.
stokstaart
12-03-2022 om 10:55
niet_rechts schreef op 12-03-2022 om 10:42:
[..]
Herkenbaar. Mijn nichtje van net twintig is afgelopen zomer gevaccineerd met Pfeizer, in januari geboosterd met Pfeizer en nu al een week ziek van corona (keelpijn en hoesten) na de wintersport. Het is en blijft een irritant virus.
Sterkte voor jou gewenst. Is er wel iemand in de buurt die even boodschapjes voor je kan regelen?
Ja idd, heel naar. Ik werk in het ziekenhuis en heb 2jr niks opgelopen ondanks dat ik dagelijks met mensen hun luchtweg bezig ben. Maar door de start van de Oekraïne oorlog ben ik zo in de angst en stress geschoten dat mijn weerstand gezakt is tot -10 en heb sindsdien al kwaaltjes waar ik normaal ook geen last van heb. Corona is gewoon de kers op de stress en angst taart.
FaithfulDuck87
12-03-2022 om 10:55
Saga schreef op 12-03-2022 om 10:42:
Aan sommige trainers van de tegenpartij. Het gaat om jonge kinderen mensen! Ze hoeven nog niet gedrild te worden.
Volgens mij hoeft dat sowieso niet, dat drillen.
stokstaart
12-03-2022 om 10:56
Evaluna schreef op 12-03-2022 om 10:38:
Beterschap Stokstaart!
Ik heb me gisteren 100% ziek gemeld, burnout kom ik niet doorheen.
Huis is een rommel en morgen verjaardag van dochters ...komt alleen wat familie, maar de timing blijft slecht.
Hopelijk krijg je nu rust en kun je herstellen!!
Poezie
12-03-2022 om 11:02
Sorry voor diegenen die zich niet lekker voelen, maar ik erger me aan het voortdurend melden van de lichamelijke gesteldheid hier.
Open dan een nieuw draadje met als titel:"hoe voelt jouw lichaam zich vandaag"
lientje69
12-03-2022 om 11:15
Poezie schreef op 12-03-2022 om 11:02:
Sorry voor diegenen die zich niet lekker voelen, maar ik erger me aan het voortdurend melden van de lichamelijke gesteldheid hier.
Open dan een nieuw draadje met als titel:"hoe voelt jouw lichaam zich vandaag"
Het topic is: waar heb je je vandaag aan geërgerd
Als dat aan jezelf is omdat je lichaam niet mee wil werken, mag je dat hier gewoon melden lijkt me. Net als dat jij hier weer mag zeggen dat je je daaraan ergert.
Moxxie
12-03-2022 om 11:21
Als ik eerlijk ben vind ik de berichten over de gezondheidsklachten en de beterschapswensen ook wel erg overheersen hier hoor. Het haalt de grappige luchtige noot weg van hoe het topic eerst was.
SuzyQFive
12-03-2022 om 11:42
Gisteravond werd het ineens loeiheet in huis, had de kachel op 20 maar hij ging naar 21, 22, 23… Toen gauw de kachel uitgedaan, kijk er morgen wel naar. Vanmorgen alweer vergeten natuurlijk. Ging ik douchen, mwa… nog net warm water en een lage druk. Kak… maar ik was al nat natuurlijk dus eerst de douchebeurt maar afgemaakt.
Daarna naar zolder, eerst alle rotzooi verwijderen die mijn dochter van 13 ervoor had gezet (die ruimt haar kamer altijd netjes op maar wat ze niet meer wil pleurt ze op de voorzolder).
Logisch dat ie gek deed, moest echt nodig bijgevuld worden 🤦🏼♀️.
Maar ja, welke kraan moet ook alweer eerst open? Ik kan het maar niet onthouden (waarschijnlijk omdat ie bijna nooit bijgevuld hoeft te worden). Vervolgens had ik de slang scheef aangesloten dus kreeg ik gratis en voor niets een koude douche. 🥴.
Kraan weer uit, slang weer recht. Alles goed aangesloten. Kachel gevuld en weer klaar.
Nou ja, de zolder moest ik nog dweilen… Achter de wasmachine…
SophisticatedCaribou75
12-03-2022 om 11:47
Dweilen achter de wasmachine is vaak met een berg stof erbij cadeau... Arme jij!