Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Rondstruiner
11-03-2022 om 22:18
Pejeka1 schreef op 11-03-2022 om 21:50:
[..]
KNIP
Nee, dat is dus niet zo.
On topic:
Ik erger me aan mezelf omdat ik moe ben en al een half uur naar bed wil, maar toch gewoon blijf zitten internetten.
Rogue
11-03-2022 om 22:18
dat mensen veel te serieus reageren om een simpele grap...en naar de dingen er om heen kijken die er niet toe doen
Rondstruiner
11-03-2022 om 22:20
Peen schreef op 11-03-2022 om 22:04:
[..]
daar moet ik nog op oefenen
Ik ook
BeneficialJay65
11-03-2022 om 22:25
Ik erger me aan mezelf dat als ik ‘S avonds tv kijk (vooral spannende series) ik het niet kan laten om dan iets te eten(snoep of chocola). Lijkt wel of dat aan elkaar gekoppeld is. Waarom kan ik niet gewoon zitten kijken zonder iets zoets te willen?
SophisticatedCaribou75
11-03-2022 om 22:36
Infobericht: commentaar op beslissingen van de moderators mag niet in lopende topics geplaatst worden. Daar is het Feedback topic, (of via pb naar een pijlermod), de juiste plaats voor:
https://www.viafora.nl/forum/over-het-forum/feedback-op-moderatie-vol-3?page=39#590
Moxxie
11-03-2022 om 22:49
Lekker dan niet_rechts, ik laat dat topic al een paar dagen links liggen omdat ik me teveel erger, en nu maak jij me weer zo nieuwsgierig dat ik het toch moet weten en gaan bijlezen. Dus nu erger ik me weer aan mijn nieuwsgierigheid. Ik wil discipline! 
Poezie
12-03-2022 om 01:19
De ben&jerry's is weer eens in de aanbieding, dat is slecht voor mij omdat ik er niet vanaf kan blijven 😫
Lollypopje
12-03-2022 om 06:34
Rondstruiner schreef op 11-03-2022 om 22:20:
[..]
Ik ook
![]()
Als zelfs een mega Aagje als ik het kan. Dan is er hoop 
Rondstruiner
12-03-2022 om 06:46
Lollypopje schreef op 12-03-2022 om 06:34:
[..]
Als zelfs een mega Aagje als ik het kan. Dan is er hoop
Ik heb het een tijdje ook heel goed gekund, dat gaf zoveel rust. Dus ik ga er nu weer voor
Wat ik er ook lastig aan vind: negeren kan ook een vorm van pesten zijn. Uitsluiten is een van de ergste dingen die we als mensen elkaar aan kunnen doen. Dus ik heb een haat/liefdeverhouding met de negeerknop. Ik probeer dan bijvoorbeeld iemands berichten in bepaalde topics op actueel niet te openen, maar in andere topics weer wel.
Lollypopje
12-03-2022 om 06:53
Rondstruiner schreef op 12-03-2022 om 06:46:
[..]
Ik heb het een tijdje ook heel goed gekund, dat gaf zoveel rust. Dus ik ga er nu weer voor
![]()
Wat ik er ook lastig aan vind: negeren kan ook een vorm van pesten zijn. Uitsluiten is een van de ergste dingen die we als mensen elkaar aan kunnen doen. Dus ik heb een haat/liefdeverhouding met de negeerknop. Ik probeer dan bijvoorbeeld iemands berichten in bepaalde topics op actueel niet te openen, maar in andere topics weer wel.
Als de persoon die ik negeer, naarder en negatiever is dan mijn negeergedrag, vind ik het geoorloofd. Soms klik ik het buiten actueel nog open, maar helaas denk ik dan nog steeds te vaak dat ik dat niet had moeten doen door wat ik dan lees. En ik denk ook eigenlijk dat dat soms de enige manier is, bepaalde types echt helemaal nergens meer aandacht geven.
MidasWolf
12-03-2022 om 10:01
Rondstruiner schreef op 12-03-2022 om 06:46:
[..]
![]()
Wanneer mensen openlijk aangeven om iemand te gaan negeren, dan vind ik er wel een nare bijsmaak aan zitten.
Wanneer je iemand wil negeren kan dit toch ook in stilte.Ik zie de meerwaarde er niet van in omdat openlijk te delen want dan kun je juist(deels) groepsvorming krijgen, met anderen die daar ook weer in mee gaan en het weer versteken daarvan.
SophisticatedCaribou75
12-03-2022 om 10:27
stokstaart schreef op 12-03-2022 om 10:26:
Aan mezelf.
Ik ben ziek en voel me zielig.![]()
Beterschap
ScarceKudu74
12-03-2022 om 10:28
Aan de rotzooi hier in huis! Ik ga vandaag eens goed aan de gang hier 
daar moet ik nog op oefenen