Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ScarceKudu74

ScarceKudu74

08-03-2022 om 13:15

ze zijn al dagen buiten aan het schilderen bij mijn buren met hun radio keihard aan. Ik ben er onderhand wel klaar mee. 

Peen schreef op 08-03-2022 om 13:15:

ze zijn al dagen buiten aan het schilderen bij mijn buren met hun radio keihard aan. Ik ben er onderhand wel klaar mee.

Bah, wat irritant. 

vandaag erger ik me aan mijn hoofdpijn

SuzyQFive schreef op 08-03-2022 om 13:13:

Dat ik het hele weekend bezig ben geweest met het voorbereiden van een examentraining en dat die leerlingen gewoon niet zijn ‘komen opdagen’ (is online).

Bah, dat is vervelend 😐

dat ik gisteravond de tank van mijn auto niet volgegooid hebt. Twijfelde nog maar wilde naar huis. Sinds gisteravond wéér 10 cent de liter erbij. 

Apiejapie schreef op 08-03-2022 om 14:00:

dat ik gisteravond de tank van mijn auto niet volgegooid hebt. Twijfelde nog maar wilde naar huis. Sinds gisteravond wéér 10 cent de liter erbij.

Echt niet voor te stellen he 

Regendrup. schreef op 08-03-2022 om 14:12:

[..]

Echt niet voor te stellen he

Zit je dan met de WAO-uitkering en een tank die over de 100 euro gaat. En dat paar keer per maand. Echt niet grappig meer. 

Ik erger me aan mijn lijf. heb altijd wel ergens last van en vanochtend een verkeerde beweging gemaakt met mijn rug auw.

Apiejapie schreef op 08-03-2022 om 14:27:

[..]

Zit je dan met de WAO-uitkering en een tank die over de 100 euro gaat. En dat paar keer per maand. Echt niet grappig meer.

Getver.. nee snap dat dat echt heel *** voelt. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

08-03-2022 om 14:36

Apiejapie schreef op 08-03-2022 om 14:27:

[..]

😥 echt niet leuk! 

Ik denk dat veel mensen in de problemen gaan komen, nu alles veel te duur wordt.

Peen schreef op 08-03-2022 om 14:36:

[..]

😥 echt niet leuk!

Ik denk dat veel mensen in de problemen gaan komen, nu alles veel te duur wordt.

Dat vrees ik ook. Mijn moeder zei een tijd terug dat de voorspelling is dat de brandstof naar €2,65 zou gaan. Ik verklaarde haar voor gek. Nu ben ik bang dat ze gelijk gaat krijgen. Ook de voorspelling dat brood tussen de 5 en 6 euro gaat kosten, vind ik ronduit schokkend. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

08-03-2022 om 15:03

Apiejapie schreef op 08-03-2022 om 14:49:

[..]

Dat vrees ik ook. Mijn moeder zei een tijd terug dat de voorspelling is dat de brandstof naar €2,65 zou gaan. Ik verklaarde haar voor gek. Nu ben ik bang dat ze gelijk gaat krijgen. Ook de voorspelling dat brood tussen de 5 en 6 euro gaat kosten, vind ik ronduit schokkend.

Ik ook. Echt een absurd hoog bedrag! Ik ga maar een voorraadje graan hamsteren 

5 euro voor 1 brood? Oh my, dat wordt voor de meeste mensen echt een probleem

dat hoorde ik ook, van het brood. Echt niet normaal. Ik bedacht me nog om een voorraadje aan te leggen in de diepvries maar dat schiet ook niet op natuurrijk

Als de nood aan de man is zijn mensen ontzettend flexibele wezens, we vinden vast snel alternatieven voor ons normale bammetje.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.