Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wieder schreef op 04-03-2022 om 07:50:

[..]

Ik heb paarden, ken veel paardenmensen, maar ik ken echt niemand die zijn paard los laat lopen! Sterker nog, ik ken alleen maar mensen die er alles aan doen om dat te voorkomen 😄. Geen idee of het mag, maar wat een raar gedrag is dat!

Dit dus idd

Waarschijnlijk  had het paard zich losgerukt en kon   ze het niet te pakken krijgen en was daardoor  geïrriteerd?

Ik erger me aan mezelf. Ben moe. Had zo veel  plannen voor vandaag  maar door een onverwachts nachtelijk ziekenhuisbezoek met dochter in de ambulance  , heb ik door de adrenaline  na thuiskomst  niet meer kunnen slapen. Dus nu hang ik maar wat op de bank en probeer af en toe een klein klusje te doen

ScarceKudu74

ScarceKudu74

04-03-2022 om 13:42

lientje69 schreef op 04-03-2022 om 13:39:

Ik erger me aan mezelf. Ben moe. Had zo veel plannen voor vandaag maar door een onverwachts nachtelijk ziekenhuisbezoek met dochter in de ambulance , heb ik door de adrenaline na thuiskomst niet meer kunnen slapen. Dus nu hang ik maar wat op de bank en probeer af en toe een klein klusje te doen

😮 gaat het nu wel goed met je dochter? 

Bankhangen is niet raar na zo'n nacht hoor. 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

04-03-2022 om 14:02

Klinkt heftig lientje, hoe gaat het nu met je dochter?

JtM

JtM

04-03-2022 om 14:14 Topicstarter

Ik ben ziek maar vriend blijft maar tegen me praten. Erger me dood aan hem.

Peen schreef op 04-03-2022 om 13:42:

[..]

😮 gaat het nu wel goed met je dochter?

Bankhangen is niet raar na zo'n nacht hoor.

Ja schade valt mee gelukkig

Wel rug en nekletsel maar geen breuken of scheuren. En vermoedelijke  hersenschudding.

Maar had een stuk beroerder kunnen aflopen, paard is over haar heengelopen. Zelf weegt ze 50 kilo en paard zo'n 500. Dus had erger gekund

lientje69 sterkte voor en met je dochter 

Jeetje Lientje, dat is schrikken. Veel beterschap voor je dochter. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

04-03-2022 om 14:52

lientje69 schreef op 04-03-2022 om 14:34:

[..]

Ja schade valt mee gelukkig

Wel rug en nekletsel maar geen breuken of scheuren. En vermoedelijke hersenschudding.

Maar had een stuk beroerder kunnen aflopen, paard is over haar heengelopen. Zelf weegt ze 50 kilo en paard zo'n 500. Dus had erger gekund

Sjeetje,  ze heeft echt geluk gehad dus! Wat zul je geschrokken zijn.

Beterschap voor je dochter 💚

Dat er weer kinderen bij de Lidl staan omdat ze je zegeltjes willen..

Sterkte Lientje!

Aan m’n verhuurder - Vertelt dat de huur binnenkort omhoog gaat (logisch, alles wordt duurder en woon al twee jaar tegen hetzelfde tarief), dat er een voorstel gaat komen, maar vervolgens op vakantie gaat en een automatische incasso à + €160,- klaar laat zetten door administratie. Ja maar ho ns even - das geen voorstel doen èn daar ga ik dus niet mee akkoord. 

Wobbelkont schreef op 04-03-2022 om 16:02:

Aan m’n verhuurder - Vertelt dat de huur binnenkort omhoog gaat (logisch, alles wordt duurder en woon al twee jaar tegen hetzelfde tarief), dat er een voorstel gaat komen, maar vervolgens op vakantie gaat en een automatische incasso à + €160,- klaar laat zetten door administratie. Ja maar ho ns even - das geen voorstel doen èn daar ga ik dus niet mee akkoord.

Een deel van de huren is bevroren tot juli. Even goed uitzoeken of dat dit wel mag nu.

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

04-03-2022 om 16:52

Infobericht: op de man

Infobericht: op de man

Aan de vele herinneringsberichten van Mijnoverheid, héél irritant!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.