Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
lientje69
04-03-2022 om 13:33
Wieder schreef op 04-03-2022 om 07:50:
[..]
Ik heb paarden, ken veel paardenmensen, maar ik ken echt niemand die zijn paard los laat lopen! Sterker nog, ik ken alleen maar mensen die er alles aan doen om dat te voorkomen 😄. Geen idee of het mag, maar wat een raar gedrag is dat!
Dit dus idd
Waarschijnlijk had het paard zich losgerukt en kon ze het niet te pakken krijgen en was daardoor geïrriteerd?
lientje69
04-03-2022 om 13:39
Ik erger me aan mezelf. Ben moe. Had zo veel plannen voor vandaag maar door een onverwachts nachtelijk ziekenhuisbezoek met dochter in de ambulance , heb ik door de adrenaline na thuiskomst niet meer kunnen slapen. Dus nu hang ik maar wat op de bank en probeer af en toe een klein klusje te doen
ScarceKudu74
04-03-2022 om 13:42
lientje69 schreef op 04-03-2022 om 13:39:
Ik erger me aan mezelf. Ben moe. Had zo veel plannen voor vandaag maar door een onverwachts nachtelijk ziekenhuisbezoek met dochter in de ambulance , heb ik door de adrenaline na thuiskomst niet meer kunnen slapen. Dus nu hang ik maar wat op de bank en probeer af en toe een klein klusje te doen
😮 gaat het nu wel goed met je dochter?
Bankhangen is niet raar na zo'n nacht hoor.
lientje69
04-03-2022 om 14:34
Peen schreef op 04-03-2022 om 13:42:
[..]
😮 gaat het nu wel goed met je dochter?
Bankhangen is niet raar na zo'n nacht hoor.
Ja schade valt mee gelukkig
Wel rug en nekletsel maar geen breuken of scheuren. En vermoedelijke hersenschudding.
Maar had een stuk beroerder kunnen aflopen, paard is over haar heengelopen. Zelf weegt ze 50 kilo en paard zo'n 500. Dus had erger gekund
ScarceKudu74
04-03-2022 om 14:52
lientje69 schreef op 04-03-2022 om 14:34:
[..]
Ja schade valt mee gelukkig
Wel rug en nekletsel maar geen breuken of scheuren. En vermoedelijke hersenschudding.
Maar had een stuk beroerder kunnen aflopen, paard is over haar heengelopen. Zelf weegt ze 50 kilo en paard zo'n 500. Dus had erger gekund
Sjeetje, ze heeft echt geluk gehad dus! Wat zul je geschrokken zijn.
Beterschap voor je dochter 💚
noas_1993
04-03-2022 om 15:02
Dat er weer kinderen bij de Lidl staan omdat ze je zegeltjes willen..
Sterkte Lientje!
Wobbelkont
04-03-2022 om 16:02
Aan m’n verhuurder - Vertelt dat de huur binnenkort omhoog gaat (logisch, alles wordt duurder en woon al twee jaar tegen hetzelfde tarief), dat er een voorstel gaat komen, maar vervolgens op vakantie gaat en een automatische incasso à + €160,- klaar laat zetten door administratie. Ja maar ho ns even - das geen voorstel doen èn daar ga ik dus niet mee akkoord.
Wasgij
04-03-2022 om 16:50
Wobbelkont schreef op 04-03-2022 om 16:02:
Aan m’n verhuurder - Vertelt dat de huur binnenkort omhoog gaat (logisch, alles wordt duurder en woon al twee jaar tegen hetzelfde tarief), dat er een voorstel gaat komen, maar vervolgens op vakantie gaat en een automatische incasso à + €160,- klaar laat zetten door administratie. Ja maar ho ns even - das geen voorstel doen èn daar ga ik dus niet mee akkoord.
Een deel van de huren is bevroren tot juli. Even goed uitzoeken of dat dit wel mag nu.