Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Dolfje
03-03-2022 om 17:09
Ik erger me ( al weken eigenlijk) aan een te grote werkbus van een of ander bedrijf die altijd voor mijn deur en raam en terras geparkeerd staat. Ding is nog eens te groot voor het vak ook. Ik heb net een melding bij de gemeente gemaakt.
MidasWolf
03-03-2022 om 17:10
Wieder schreef op 03-03-2022 om 15:40:
[..]
Dan hoop ik dat je een hele leuke carnaval hebt gehad! Vroeger had je daarna griep, nu covid, nieuwe traditie 😉. Je moet het maar zo zien: je had het ook in de supermarkt op kunnen lopen, dan had je er minder lol van gehad. Beterschap en doe lekker rustig aan!
Precies, ik ben niet naar de carnaval geweest of naar een ander feest en zit ook met Corona thuis.
Ik kan enkel vermoeden waar ik het heb opgelopen zeker weten doe ik het ook niet.
Treurniet
03-03-2022 om 17:30
ik erger me aan mijn hongergevoel, terwijl ik al 2 broodjes , een banaan, en een bak havermout op heb vandaag.
En aan de Action, die weer dat kattenspeeltje niet binnen had gekregen.
Aan mijn kies die weer afgebroken is.
En dat ik nu al opzie tegen mijn vrijwilligerswerk, wat ook nog weinig voorstelt ook
Treurniet
03-03-2022 om 17:36
Wobbelkont schreef op 03-03-2022 om 15:37:
Ik erger me aan mezelf, en aan het feit dat ik persé Carnaval moest vieren en nu dus met de gebakken peren - Covid - thuis zit. Heb er nog flink last van ook.
Beterschap!
Pejeka1
03-03-2022 om 18:53
Valdemar schreef op 03-03-2022 om 16:26:
Morgen eerste werkdag op nieuwe baan en ben bloednerveus, sta letterlijk te trillen op mijn benen terwijl ik rationeel weet dat het normaal in orde komt.
Voor vanavond alcohol en morgenvroeg maar een kalmeerpilletje om ervoor te zorgen dat ik werkelijk ginder sta.
Weet direct weer waarom ik een ziekte-uitkering krijg.
Ten eerste veel succes, op een eerste dag krijg je altijd veel informatie over je heen, veel nieuwe gezichten te zien, maak je daar niet druk om, iedereen snapt dat je niet meteen alles onthoudt of gelijk alle namen bij alle gezichten weet én welke functie die hebben binnen het bedrijf.
Eén glaasje wijn is ok, maar ik zou wat voorzichtig zijn met alcohol en met kalmeringspilletjes, anders kom je echt zo duf als een konijn aan en dat is dan weer niet fijn op een eerste werkdag.
Sta op tijd op, neem een lekkere warme douche, trek iets aan waar je je fijn in voelt en waarin je er goed uitziet, eet iets voor je van huis gaat (al is het maar een bakje yoghurt), dat helpt allemaal om je zekerder en prettiger te voelen.
En laat het morgen maar gewoon gebeuren. Ze hebben jou niet voor niets geselecteerd. Maak er wat moois van!
Regendrup.
03-03-2022 om 18:54
Ik erger me aan mezelf. Voel me gewoon echt niet oké, maar ook niet ziekziek. Het is gewoon continu op de achtergrond aanwezig en wordt steeds naarmate de dag vordert erger (pijn aan tong/keel en slokdarm). Medicijnen slaan (nog) niet aan. Heb morgen al een week last. Zo val ik wel af.. want eet echt alleen maar omdat het moet. Beetje jammer wel, dat ik eigenlijk al weinig weeg. ![]()
Courage
03-03-2022 om 19:39
Nera schreef op 03-03-2022 om 10:59:
[..]
Jaaa, aangekleed en naar de buurtwinkel gegaan voor melk, nu lekker aan de koffie
Ga straks nieuwe planten uitzoeken voor op de vensterbank.
Dankjewel
![]()
Yes, well done! 
MidasWolf
03-03-2022 om 19:58
Regendrup. schreef op 03-03-2022 om 18:54:
Ik erger me aan mezelf. Voel me gewoon echt niet oké, maar ook niet ziekziek. Het is gewoon continu op de achtergrond aanwezig en wordt steeds naarmate de dag vordert erger (pijn aan tong/keel en slokdarm). Medicijnen slaan (nog) niet aan. Heb morgen al een week last. Zo val ik wel af.. want eet echt alleen maar omdat het moet. Beetje jammer wel, dat ik eigenlijk al weinig weeg.
Bah wat balen dat net er tussen in hangen, nare pijnen ook, gelukkig heb je nu medicijnen en hopen dat deze snel aanslaan. Beterschap alvast.
SuzyQFive
03-03-2022 om 23:03
Dat ik weer veel te veel gedaan heb vandaag… Zou de helft van mijn uren op de donderdag werken (wat in mijn geval neerkomt op 2uur ipv 4) toen zat een collega omhoog met het aantal collega’s dat mee kon naar het theater als begeleiding. En ik riep: ik kan wel mee! Ach, het was een leuke voorstelling. Terug naar school en maar blijven hangen voor de vergadering waardoor ik uiteindelijk 6 uur gewerkt heb. En dat betekent dat ik de komende drie dagen bijna niets kan.
Nou ja, het was een fijne, leuke dag. Laten we het daarop houden 😅🌼
Regendrup.
03-03-2022 om 23:13
MidasWolf schreef op 03-03-2022 om 19:58:
[..]
Bah wat balen dat net er tussen in hangen, nare pijnen ook, gelukkig heb je nu medicijnen en hopen dat deze snel aanslaan. Beterschap alvast.
![]()
Lief, dankjewel!
SuzyQFive
04-03-2022 om 07:31
Maak er een goede dag van Valdemar! (Autocorrect maakt er steeds Val-de-Marne van.
SuzyQFive
04-03-2022 om 07:42
Ik heb al even gezocht maar weet iemand of paarden los op straat mogen lopen?
Van de week fietste ik op een fietspad buiten onze wijk om, tevens losloopgebied voor honden, toen er ineens woest een paard uit de bosjes kwam draven. Ik schrok me de pestpokken. Ongeveer 50m daarachter kwam het baasje aangesjokt, samen met nog iemand die haar paard aan de leidsels had. Ik zei: goh, wist niet dat paarden hier ook los mochten lopen. Snauwde ze: jij loopt hier toch ook los?
Het was van mijn kant eerder een verbaasde opmerking omdat ik het paard niet verwacht had. Ze zal er vast vaker opmerkingen over hebben gekregen 🙃.
Wieder
04-03-2022 om 07:50
SuzyQFive schreef op 04-03-2022 om 07:42:
Ik heb al even gezocht maar weet iemand of paarden los op straat mogen lopen?
Van de week fietste ik op een fietspad buiten onze wijk om, tevens losloopgebied voor honden, toen er ineens woest een paard uit de bosjes kwam draven. Ik schrok me de pestpokken. Ongeveer 50m daarachter kwam het baasje aangesjokt, samen met nog iemand die haar paard aan de leidsels had. Ik zei: goh, wist niet dat paarden hier ook los mochten lopen. Snauwde ze: jij loopt hier toch ook los?
Het was van mijn kant eerder een verbaasde opmerking omdat ik het paard niet verwacht had. Ze zal er vast vaker opmerkingen over hebben gekregen 🙃.
Ik heb paarden, ken veel paardenmensen, maar ik ken echt niemand die zijn paard los laat lopen! Sterker nog, ik ken alleen maar mensen die er alles aan doen om dat te voorkomen 😄. Geen idee of het mag, maar wat een raar gedrag is dat!