Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Moxxie
03-03-2022 om 15:13
Ik erger me aan mensen die er altijd direct iets van moeten zeggen als een ander iets verkeerd doet, hoe klein ook. De aanspreekcultuur wordt er goed ingeramd tegenwoordig, maar je moet er geen hobby van maken. Word anders kleuterjuf ofzo, of BOA.
SuzyQFive
03-03-2022 om 15:15
Zusterclivia schreef op 03-03-2022 om 10:10:
[..]
Is dat zoiets als een My First Sony? In van die mooie primaire kleuren?
Hahaha! Ik dacht precies hetzelfde! 🤣🤣🤣
Elmie
03-03-2022 om 15:18
Moxxie schreef op 03-03-2022 om 15:13:
Ik erger me aan mensen die er altijd direct iets van moeten zeggen als een ander iets verkeerd doet, hoe klein ook. De aanspreekcultuur wordt er goed ingeramd tegenwoordig, maar je moet er geen hobby van maken. Word anders kleuterjuf ofzo, of BOA.
Ja daar erger ik me ook aan! Zeker als ze zich dan nog een soort van op de borst kloppen 🤮
Wobbelkont
03-03-2022 om 15:37
Ik erger me aan mezelf, en aan het feit dat ik persé Carnaval moest vieren en nu dus met de gebakken peren - Covid - thuis zit. Heb er nog flink last van ook.
ScarceKudu74
03-03-2022 om 15:39
Wobbelkont schreef op 03-03-2022 om 15:37:
Ik erger me aan mezelf, en aan het feit dat ik persé Carnaval moest vieren en nu dus met de gebakken peren - Covid - thuis zit. Heb er nog flink last van ook.
He bah, dat is pech! Beterschap 🌷
Wieder
03-03-2022 om 15:40
Wobbelkont schreef op 03-03-2022 om 15:37:
Dan hoop ik dat je een hele leuke carnaval hebt gehad! Vroeger had je daarna griep, nu covid, nieuwe traditie 😉. Je moet het maar zo zien: je had het ook in de supermarkt op kunnen lopen, dan had je er minder lol van gehad. Beterschap en doe lekker rustig aan!
BrightEchidna89
03-03-2022 om 16:26
Morgen eerste werkdag op nieuwe baan en ben bloednerveus, sta letterlijk te trillen op mijn benen terwijl ik rationeel weet dat het normaal in orde komt.
Voor vanavond alcohol en morgenvroeg maar een kalmeerpilletje om ervoor te zorgen dat ik werkelijk ginder sta.
Weet direct weer waarom ik een ziekte-uitkering krijg.
Wieder
03-03-2022 om 16:43
Valdemar schreef op 03-03-2022 om 16:26:
Morgen eerste werkdag op nieuwe baan en ben bloednerveus, sta letterlijk te trillen op mijn benen terwijl ik rationeel weet dat het normaal in orde komt.
Voor vanavond alcohol en morgenvroeg maar een kalmeerpilletje om ervoor te zorgen dat ik werkelijk ginder sta.
Och Valdemar toch, ik hoop dat je morgen een hele fijne werkdag hebt die je vertrouwen geeft voor de toekomst!
Saga
03-03-2022 om 16:49
Ooh spannend! Maar je kunt het (je bent immers niet aangenomen vanwege je al dan niet aanwezige zweetvoeten lijkt me)!
Zet 'm op!
watertoren
03-03-2022 om 16:51
Succes morgen!
Elmie
03-03-2022 om 16:52
Je kunt het Valdemar! Morgen rond deze tijd zit de dag erop en is het vast goed gegaan 💪
Moxxie
03-03-2022 om 16:55
Komt vast goed Valdemar, en morgen om deze tijd is de kop eraf. Veel succes en plezier! 🤞
Cousin_It
03-03-2022 om 16:57
Hey, wat tof, je hebt de baan gekregen (je had laatst een gesprek voor een p.a. baan toch?)!
SuzyQFive
03-03-2022 om 17:01
Spannend! Maar dit kan je! Veel succes morgen!