Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bestellen bij bol.com werkt weer. My First Airfryer arriveert zaterdag!

Beerlover schreef op 03-03-2022 om 10:00:

Bestellen bij bol.com werkt weer. My First Airfryer arriveert zaterdag!

Is dat zoiets als een My First Sony? In van die mooie primaire kleuren?

dat mijn man niet mee mag met mijn onderzoek. Al zit hij nu aan de koffie en ben ik nog steeds nuchter aan het wachten tot ik aan de beurt ben

Aan mijzelf. Geen zin om te werken.

Lollypopje schreef op 03-03-2022 om 09:39:

opgstaan met hoofdpijn Vermoed dat het uit mijn nek komt, dus waarschijnlijk verkeerd gelegen.

En ondertussen is de buurman met één of ander herrie apparaat bezig buiten

Nera schreef op 03-03-2022 om 09:44:

[..]

Okeeee

Ik heb de radio aan. Ik ga zodra de reclame en het nieuws begint, want dat wil ik toch niet horen

En...? En...?

Saga schreef op 03-03-2022 om 10:15:

dat mijn man niet mee mag met mijn onderzoek. Al zit hij nu aan de koffie en ben ik nog steeds nuchter aan het wachten tot ik aan de beurt ben

Vervelend dat je man niet mee mag. Succes met het onderzoek

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

03-03-2022 om 10:59

Courage schreef op 03-03-2022 om 10:42:

[..]

En...? En...?

Jaaa, aangekleed en naar de buurtwinkel gegaan voor melk, nu lekker aan de koffie Ga straks nieuwe planten uitzoeken voor op de vensterbank.

Dankjewel

Zusterclivia schreef op 03-03-2022 om 10:10:

[..]

Is dat zoiets als een My First Sony? In van die mooie primaire kleuren?

Ander topic maar hier moest ik om lachen 😁

ScarceKudu74

ScarceKudu74

03-03-2022 om 12:03

ik heb nieuwe medicijnen met als bijwerking: kriebelhoest. Dat is irritant!! Ik zit de hele dag te hoesten 

Nera schreef op 03-03-2022 om 09:31:

Dat ik op mijn vrije dag het nooit voor elkaar krijg me op tijd te gaan aankleden. Gewoon om dezelfde tijd als op werkdagen, zodat ik wat aan mijn dag heb. Ik weet nu al dat ik hier over een uur nog steeds zit in mijn badjas. En misschien over 2 uur ook nog wel.

Oh dat is zo herkenbaar! En aan de ene kant vind ik het heerlijk en als het dan weer laat is denk ik potverdorie haha

Aan mezelf! Ik had zoveel plannen vandaag, maar heb nog precies niks afgerond. Wel aan een aantal dingen begonnen, maar niks afgemaakt. Eindstand: allerlei halve taken én nog geen moment ontspannen. En dat terwijl het zo'n mooi weer is!

DUS! Ik ga mezelf nu een schop onder de kont geven en 1 taak afmaken en alles opruimen. En dan de tuin in. Morgen is weer een dag.

Mamali schreef op 03-03-2022 om 14:07:

[..]

Oh dat is zo herkenbaar! En aan de ene kant vind ik het heerlijk en als het dan weer laat is denk ik potverdorie haha

Ja! Kan dan de hele dag niets doen en er ook best wel van genieten, maar 's avonds baal ik als ik bedenk wat ik allemaal had kunnen doen.

Stom hoe dat werkt 

Misschien nietsdoen als een taak in plannen, zodat je er ook echt van kunt genieten als je dat doet en als je wat anders moet doen, weten dat daarna de belangrijks taak 'niets doen' ligt te wachten

TanSwallow86

TanSwallow86

03-03-2022 om 14:53

Aan mijzelf, ik zit mij zelf even genadeloos in de weg

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.