Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Netherfield schreef op 02-03-2022 om 08:13:

Ik erger me eraan dat mijn man vanmorgen mijn favoriete mok gebruikt heeft. Slaat nergens op en toch vind ik het stom.

Oh zo herkenbaar! En dan ook nog zeggen " wat maakt het uit" 

_Arianna_ schreef op 02-03-2022 om 08:58:

[..]

Ik snap je helemaal. Voor mijn man maakt het niks uit welke mok hij gebruikt (zegt hij zelf) en toch pakt hij dan de mijne 😡

Echt precies zo hier!

redbulletje schreef op 01-03-2022 om 20:59:

Ik erger mij aan m'n heftige overprikkeling die nu al een paar weken duurt waardoor m'n hart lijkt te gaan exploderen en mijn hersenen wel een plasmabol lijken.

Vervelend Redbulletje .Hoe komt het?

Hier ook momenteel veel last door de ellende die overgang heet.

Ik erger me aan m’n ex, die zo makkelijk afstand doet van z’n kat. Het zal me niet verbazen als ie binnen enkele weken een nieuwe kat heeft… Gelukkig krijg ik z’n kat mee straks, maar wat leer je iemand dan pas kennen zeg…

Treurniet schreef op 02-03-2022 om 09:39:

[..]

Vervelend Redbulletje .Hoe komt het?

Hier ook momenteel veel last door de ellende die overgang heet.

Kortsluiting in m'n hoofd door dilemma's op diverse vlakken. Soms gaat één van de belangen zwaarder wegen waardoor ik de knoop door kan hakken, maar in deze gevallen blijf ik in cirkeltjes redeneren. Gelukkig morgen weer naar de psych. 

redbulletje schreef op 02-03-2022 om 10:16:

[..]

Kortsluiting in m'n hoofd door dilemma's op diverse vlakken. Soms gaat één van de belangen zwaarder wegen waardoor ik de knoop door kan hakken, maar in deze gevallen blijf ik in cirkeltjes redeneren. Gelukkig morgen weer naar de psych.

O dat is altijd zo vervelend! Hopelijk krijg je door het gesprek morgen weer wat lucht.

Netherfield schreef op 02-03-2022 om 08:13:

Ik erger me eraan dat mijn man vanmorgen mijn favoriete mok gebruikt heeft. Slaat nergens op en toch vind ik het stom.

Oh heel irritant ja, kan ik ook niet tegen! 

Andersom ook niet. Ik heb een paar kopjes en die vind ik niet fijn (te kleine oortjes dus m'n vinger kan er niet tussen om vast te pakken). Ik zet die kopjes altijd helemaal achterin maar toch pakt man altijd die kopjes als hij koffie inschenkt voor mij! Word dan altijd heel chagrijnig haha  Ik zou ze kunnen weggooien maar voor een verjaardag vind ik ze nog wel handig 

Een collega die onnodig een mail stuurt voor iets wat ik moet goedkeuren. Ik zie ze zelf ook in mijn mail en overzichten staan. Onnodig om er elke keer achter aan te mailen en mij achter mijn broek te zitten. 

Meestal gaat het hier wel goed met de mokken. Een enkele keer pakt man een heel klein mokje voor de thee. Dat vind ik minder 😎

Elmie schreef op 02-03-2022 om 10:32:

[..]

O dat is altijd zo vervelend! Hopelijk krijg je door het gesprek morgen weer wat lucht.

Ja hoop ik ook

Vervelende hoofdpijn. Paracetamol helpt ook (nog) niet. En hoewel ik altijd heel blij word van de zon, doet het nu alleen maar meer pijn aan m'n hoofd 

Ben vrij maar heb ingelogd op werk om wat  bij te werken ivm overvolle agenda komende week. Krijg ik de mededeling van een shutdown van windows. Normaal is het in vragende vorm en kan ik de updates gewoon uitstellen. En het duurt...en het duurt....

Taartjes schreef op 01-03-2022 om 20:24:

[..]

Heel naar! Waarschijnlijk heb je al van alles geprobeerd, maar bij mij komt het vanuit mijn onderrug. Ik doe ‘s avonds rekoefeningen om de spanning uit m’n rug en benen te halen en dat helpt meestal. Sterkte!

Ik heb weleens aan yoga gedaan maar ik voelde me beter zonder dan mét. Ook medicijnen van het AD-type die ook tegen pijn worden ingezet leken op zijn gunstigst geen effect te hebben.

Het lijkt voor iedereen weer een andere oorzaak te hebben, dat is duidelijk. Ik dacht echt dat het bij mij met meer activiteit overdag samenhing. Acht keer werd ik daarin bevestigd en ineens moest dat weer van tafel. (

Die rusteloze benen zijn ongeveer een half jaar terug begonnen, vanuit het niets.

Het viel wel mee vannacht. De kwaal kwam na ongeveer tien minuten opzetten; daarna ben ik ongeveer 5 tot 10 minuten buiten mijn bed geweest. Het was nog niet over toen ik weer ging liggen maar om de een of andere lreden verdwijnt het laatste restje als ik de lakens weer voel. En daarna ben ik snel in slaap gevallen.

Eerst voel ik een soort opkomende kou in de achterkant van mijn benen plus onwillekeurige samentrekkinkjes. Dan trekt dat je aandacht en daarna ben ik verloren, dan moet ik mijn bed uit waar ik me de pokken verveel maar niets anders kan doen dan lopen, steeds zinloos plaats op de pas.

Bedankt voor de adviezen iedereen! Ik zal die paracetamol de volgende keer proberen. Werkt het niet zal ik eens teruggaan naar de huisarts.

Fidodido schreef op 02-03-2022 om 10:43:

Een collega die onnodig een mail stuurt voor iets wat ik moet goedkeuren. Ik zie ze zelf ook in mijn mail en overzichten staan. Onnodig om er elke keer achter aan te mailen en mij achter mijn broek te zitten.

Ik zou zeggen dat het niet nodig is.

Dat het zonnetje nu zo lekker schijnt en ik niet in mijn achtertuin kan zitten.
De buren zijn een nieuw dak aan het leggen en die mannen staan precies naast mijn terras op het dak.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.