Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

aan een puist in mijn nek

Saga schreef op 28-02-2022 om 21:45:

aan een puist in mijn nek

Aj niet fijn 😖

Aan het feit dat mijn huisarts vandaag niet bereikbaar was want "carnaval". En dat ik dus nog een dag moet wachten tot ik naar mijn mond kan laten kijken.
Want nog steeds vieze smaak, maar nu ook branderige tong, keel en af en toe slokdarm erbij. 
Wordt steeds erger 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

28-02-2022 om 22:43

Regendrup. schreef op 28-02-2022 om 22:26:

Aan het feit dat mijn huisarts vandaag niet bereikbaar was want "carnaval". En dat ik dus nog een dag moet wachten tot ik naar mijn mond kan laten kijken.
Want nog steeds vieze smaak, maar nu ook branderige tong, keel en af en toe slokdarm erbij.
Wordt steeds erger

ah nee, wat waardeloos! Ik hoop dat je morgen wel terecht kunt. 

(stom om met carnaval dicht te gaan zeg 

Wordt steeds erger

Hand-voet-mondziekte? 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

01-03-2022 om 14:58

Wordt steeds erger

Een huisartsenpraktijk die dicht gaat voor carnaval? Dat vind ik echt slecht

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-03-2022 om 15:08

Aan het UWV na weer eens een verslag te hebben ontvangen wat behoorlijk kort door de bocht is...  
(Ik ben arbeidsbeperkt en heb een wajong functie en ik knok keihard om er een nog een beetje bij te horen en zulke kutverslagen dragen daar niet bepaald aan bij.. Ik krijg zin om over de desbetreffende arbeidsdeskundige een evaluatie te schrijven...)

Nera +1, dat vind ik echt  niet kunnen...

Waarom reageren er meteen alleen maar scammers als je iets plaatst op Facebook marketplace, ''ik stuur een DPD-factor naar je huis met contant geld.'' ZUCHT.

Nera schreef op 01-03-2022 om 14:58:

[..]

Een huisartsenpraktijk die dicht gaat voor carnaval? Dat vind ik echt slecht

Ik ook.. 

Het blijkt een schimmelinfectie icm maagzuur. Hopelijk is het na het weekend al een stuk beter!

Regendrup. schreef op 01-03-2022 om 15:30:

[..]

Ik ook..

Het blijkt een schimmelinfectie icm maagzuur. Hopelijk is het na het weekend al een stuk beter!

Dat..  had ik niet verwacht. 😳 Maar fijn dat er een diagnose is en er iets aan te doen is. 🥳

Zusterclivia schreef op 01-03-2022 om 15:47:

[..]

Dat.. had ik niet verwacht. 😳 Maar fijn dat er een diagnose is en er iets aan te doen is. 🥳

Ik ook niet nee! Maar huisarts zag het al heel snel. Geen idee hoe het is ontstaan, dat is dan weer een beetje gek. Maar aan de andere kant, ik heb altijd de niet zo standaard kwaaltjes.  dus weet ook niet zo goed wat ik anders had verwacht. 

Bailey26 schreef op 28-02-2022 om 20:14:

[..]

Geen idee of je winkels bij naam mag noemen maar hadden hem gekocht bij die bouwwinkel met rare reclames . Zij werden vandaag gebeld door de fabrikant over de levertijd. Konden gewoon annuleren en krijgen de aanbetaling teruggestort.

welke bouwwinkel heeft geen rare reclames?

Ik erger me aan mijn verbeterde lievelings thee. Hij is niet meer te drinken hoe verzin je het.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

01-03-2022 om 18:43

Tuinfluiter schreef op 01-03-2022 om 18:35:

Ik erger me aan mijn verbeterde lievelings thee. Hij is niet meer te drinken hoe verzin je het.

Wat was jouw lievelingsthee? Ik ben theeverslaafd, dus even benieuwd wat er mis is gegaan. 

Ik erger me altijd aan verpakkingen die niet open willen gaan op de manier waarop ze wel open zóuden moeten gaan volgens de gebruiksaanwijzing. Zo'n pak rijst bijvoorbeeld met zo'n geperforeerd openingsflapje aan de zijkant, en dan staat er "Druk de verpakking in op de perforatie om te openen" en dan druk je, maar het enige dat gebeurt is dat het doosje kreukelt. Je drukt wat harder, en dan komt er een scheur in op alle plekken behalve op de perforatie en ligt je halve aanrecht vol rijst. Of "Trek aan dit lipje" en dan trek je eraan, het lipje scheurt af en de verpakking is nog potdicht. Dat soort dingen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.