Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Een vriendin die vaak haar zin/idee wil doordrammen.

We gaan aankomen weekend een dagje weg mét overnachting. We gaan naar Ouwehands en vlakblij overnachten, aangezien dat dus al geld kost geven we aan ons eigen lunch mee te nemen 

Reactie: Dat kan, of op het park wat kopen. Als het koud is vind ik iets warms wel lekker.

Het enige wat ik denk: die heeft geen zin haar brood klaar te maken..

Elmie schreef op 27-02-2022 om 20:05:

[..]

Nee hoor, dat lees je goed. Ze is behoorlijk oordelend over als je niet fulltime werkt en niet de juiste baan hebt in haar ogen.

Maar dan nog baal ik dat ik niet zeg dat ik (op dit moment) niet meer kan 😒

Eigenlijk juist goed dat je je aandacht niet geeft aan haar. Zoals je omschrijft klinkt ze niet iemand die oprecht begaan is met jou en waarom zou je dan je energie aan haar geven. Goed dat je het maar laat. Kies voor mensen en situaties die positiviteit geven, ipv extra energie kosten. Als ze oprecht begaan was met je, zou ze zorgen uitspreken naar je ipv haar oordeel over je uit te braken. 

Ik zou ook veel gezelliger vinden ter plekke iets te eten dan met kleffe boterhammen rond te moeten zeulen. 

redbulletje schreef op 28-02-2022 om 09:06:

Ik zou ook veel gezelliger vinden ter plekke iets te eten dan met kleffe boterhammen rond te moeten zeulen.

Als je daar het geld voor (over) hebt wel ja. Het is vaak wel belachelijk veel geld vind ik.. 

Ja maar dat hoort bij een dagje uit. Je kunt als compromis ook na het dierentuinbezoek ergens naar een lunchroom gaan. Dan krijg je meer kwaliteit voor minder geld. 

Nou Noas, dan ben ik denk  ik hetzelfde als jouw vriendin. Ik ga dus echt geen boterhammen mee nemen als ik weg ga. Bij ons zou dat niet eens ter sprake komen als we weg gaan. Uitgebreid lekker lunchen hoort bij ons ook bij een uitje.

Ik snap je wel Noas, geld groeit niet op ieders rug. Hopelijk komen jullie er samen uit.

Courage schreef op 28-02-2022 om 09:19:

Ik snap je wel Noas, geld groeit niet op ieders rug. Hopelijk komen jullie er samen uit.

Dit.

Als we alleen 1 dagje weggaan koop ik in de dierentuin wel wat, zit er al hotel etc ook bij kan het goed zijn dat ik dan ook zelf broodjes meeneem. 

oh ja, dat is lastig als er verschillende verwachtingen zijn

Stevig ontbijten in je hotel en dan koffie met gebak in 't park ipv lunch?

Apiejapie schreef op 28-02-2022 om 09:05:

[..]

Eigenlijk juist goed dat je je aandacht niet geeft aan haar. Zoals je omschrijft klinkt ze niet iemand die oprecht begaan is met jou en waarom zou je dan je energie aan haar geven. Goed dat je het maar laat. Kies voor mensen en situaties die positiviteit geven, ipv extra energie kosten. Als ze oprecht begaan was met je, zou ze zorgen uitspreken naar je ipv haar oordeel over je uit te braken.

Ja daar heb je gelijk in! Het zijn gewoon geen leuke mensen. Helaas is het familie... En "moet" ik eind maart met ze uit eten. Had gisteren echt de neiging om maar te doen alsof ik dan ziek ben 😖

Iemand nog tips hoe ik die avond een beetje goed door kan komen?

Drank!

noas_1993 schreef op 28-02-2022 om 09:04:

Een vriendin die vaak haar zin/idee wil doordrammen.

We gaan aankomen weekend een dagje weg mét overnachting. We gaan naar Ouwehands en vlakblij overnachten, aangezien dat dus al geld kost geven we aan ons eigen lunch mee te nemen

Reactie: Dat kan, of op het park wat kopen. Als het koud is vind ik iets warms wel lekker.

Het enige wat ik denk: die heeft geen zin haar brood klaar te maken..

Ik snap je ook wel hoor Noas. Wij nemen ook meestal brood mee en soms kiezen we ervoor om daar te lunchen maar vaak is het schreeuwend duur in zo'n park. Dan ga ik liever een keer uitgebreid lunchen in een leuk tentje op het moment dat ik daar zin in heb en geld aan wil uitgeven.

redbulletje schreef op 28-02-2022 om 09:37:

Drank!

Hahahahaha ja misschien een goeie. Ik drink alleen nooit dus de kans is groter dat het verkeerd valt. En misschien wordt daar de situatie niet beter van 😂

Elmie schreef op 28-02-2022 om 09:39:

[..]

Hahahahaha ja misschien een goeie. Ik drink alleen nooit dus de kans is groter dat het verkeerd valt. En misschien wordt daar de situatie niet beter van 😂

Kan het nog slechter dan?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.