Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
niet_rechts schreef op 27-02-2022 om 19:30:

[..]

Nou, dat klinkt best als een gemene opmerking van je schoonzus? Of lees ik er de verkeerde intonatie bij?

Nee hoor, dat lees je goed. Ze is behoorlijk oordelend over als je niet fulltime werkt en niet de juiste baan hebt in haar ogen.

Maar dan nog baal ik dat ik niet zeg dat ik (op dit moment) niet meer kan 😒

Beterschap voor alle zieken!
Netherfield sterkte  

Aan m'n stuitje. Jeetje wat doet dat ding weer zeer. Waren lekker een stuk aan het fietsen maar moest op een gegeven moment echt even stoppen. Gelukkig waren we bij schoonouders in de buurt dus daar even een kop thee gedronken. Maar nu nog steeds veel pijn. 
Ik hoop dat de oefeningen die ik gekregen heb van de fysio snel gaan werken. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

27-02-2022 om 20:09

Elmie schreef op 27-02-2022 om 20:05:

[..]

Nee hoor, dat lees je goed. Ze is behoorlijk oordelend over als je niet fulltime werkt en niet de juiste baan hebt in haar ogen.

Maar dan nog baal ik dat ik niet zeg dat ik (op dit moment) niet meer kan 😒

Hoezo zou je dat zeggen? Dan lijkt het net alsof zij gelijk heeft en jij je aan het excuseren bent omdat je niet naar haar standaard kunt leven. Terwijl ze sowieso zwetst.

niet_rechts schreef op 27-02-2022 om 20:09:

[..]

Hoezo zou je dat zeggen? Dan lijkt het net alsof zij gelijk heeft en jij je aan het excuseren bent omdat je niet naar haar standaard kunt leven. Terwijl ze sowieso zwetst.

Ja dat is wel een goeie! Zo had ik het nog niet bekeken 💡Dank je wel om het van deze kant te laten zien.

Bailey26 schreef op 27-02-2022 om 20:08:

Beterschap voor alle zieken!
Netherfield sterkte

Aan m'n stuitje. Jeetje wat doet dat ding weer zeer. Waren lekker een stuk aan het fietsen maar moest op een gegeven moment echt even stoppen. Gelukkig waren we bij schoonouders in de buurt dus daar even een kop thee gedronken. Maar nu nog steeds veel pijn.
Ik hoop dat de oefeningen die ik gekregen heb van de fysio snel gaan werken.

Au dat kan veel pijn doen. Hopelijk helpen de oefeningen.

spierpijn... gisteren even mijn hoofd leeg gemaakt in de duinen maar verdwaald met vriendin daardoor meer gelopen dan de planning en nu dus spierpijn 

De navulverpakking (kaneel) van Verstegen…dat krijg ik niet zonder knoeien in dat potje en dat komt door dat stomme zakje 😠

De advertentie-explosie op Facebook. 

Aan mensen op de fiets die bij elk verkeerslicht zo nodig hun mobieltje moeten raadplegen. Dan staan ze voor je, gaat het licht op groen, soms hebben ze dat niet eens door omdat ze met hun telefoon bezig zijn, en hebben ze het eindelijk wél door, dan moeten ze hun telefoon nog afsluiten, opbergen, voordat ze eindelijk eens doorfietsen en dan is het licht soms weer rood. Grrrr. 

Dat ik niet kan slapen omdat mijn hoofdpijn weer level 12 van 10 is 😭.
Gisteren teveel gedaan, voor vandaag had ik de meiden beloofd nog iets ‘leuks’ te gaan doen. Ze wilden naar de stad. Was ik ook nog mijn stok vergeten dus nog vaker omver gelopen. En ene dochter die boos wordt omdat ik niet op de app reageer terwijl zij in de paskamer staat en ik er net buiten… muts. 
net een kopje thee gehad en nu maar weer proberen te slapen. Morgen voor het eerst sinds een maand naar het werk. 

Dat ik een gebroken nacht achter de rug heb.
1 van de kinderen ineens ziek, overgeven.
Dus uit bed om de boel op te ruimen en verschonen 
Daarna kon ik niet weer in slaap komen.
Toen vanmorgen de wekker ging, had ik het gevoel net in bed te liggen 

Dat mijn buren het dak aan het vernieuwen zijn en dus alle pannen eraf gegooid worden in zo'n ijzeren container.
Leuk na mijn nachtdienst....

Dat altijd net op de dag dat wij vrij zijn er zo’n herriemakend straatveegwagentje voor onze deur op en neer aan het rijden is vanaf 7:30 uur
Voordeel is dat ik nu wel al terug ben van een wandelingetje maar had best nog een uurtje willen tukken.

Dat ik, terwijl ik nog voor 1 kopje koffiemelk in huis had, vergeten waa om er een nieuwe pad in te doen grrrr

Wat vervelend al die gebroken nachten en de te vroeg gewekte herrie situaties  Ik heb ook slecht geslapen maar wel zonder reden dus ik kan niemand de 'schuld' geven 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.