Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Regendrup.
25-02-2022 om 21:08
Lollypopje schreef op 25-02-2022 om 21:08:
[..]
Dat komt ook wel voor bij covid en niet iedereen heeft verder symptomen.
Ai.. toch maar een testje wagen dan.
Regendrup.
25-02-2022 om 21:09
Lollypopje schreef op 25-02-2022 om 21:03:
Dat ik sinds mijn long covid nog ergere spelfouten maak dan daarvoor.
De spellingspolitie zal wel weten dat ik daar sowieso geen talent in was, maar ik type nu echt dingen vol overtuiging finaal verkeerden dan valt het kwartje hooguit bij herlezen
Oh wat gek!
Zo vervelend allemaal, dat het zo lang duurt ook allemaal 😞
Lollypopje
25-02-2022 om 21:09
Regendrup. schreef op 25-02-2022 om 21:08:
[..]
Ai.. toch maar een testje wagen dan.
Het kan vast nog allerlei andere dingen zijn, maar testen kan nooit kwaad
Regendrup.
25-02-2022 om 21:10
Lollypopje schreef op 25-02-2022 om 21:09:
[..]
Het kan vast nog allerlei andere dingen zijn, maar testen kan nooit kwaad
Klopt. Heb er volgens mij geen meer in huis, dan maar morgen even.
Lollypopje
25-02-2022 om 21:10
Regendrup. schreef op 25-02-2022 om 21:09:
[..]
Oh wat gek!
Zo vervelend allemaal, dat het zo lang duurt ook allemaal 😞
Tja het tast ook je cognitie aan, dus heel raar is het niet.
Maar als ik vol overtuiging ad in plaats van at type, dan kijk ik zelf toch ook wel even raar 😂
Treurniet
25-02-2022 om 21:11
Regendrup. schreef op 25-02-2022 om 20:59:
Ik heb sinds deze ochtend een héle rare smaak in mijn mond. Kan het niet uitleggen, maar niks smaakt normaal. En ook als ik niks eet heb ik constant een soort aarde achtig smaak in mijn mond. Heel vervelend. Vraag me af hoe dat nou weer kan.
Ook dropjes of thee e.d. helpen helemaal niks.
Je hebt geen corona?
Ik baal ervan dat ik nooit goed oplet bij de kassa , waardoor ik vaak aanbiedingen misloop.
noas_1993
25-02-2022 om 21:28
Opgeschoten jeugd..
Ten eerste lopen ze met zijn 3en naast elkaar op een fietspad. Fiets ik daar langs, hoor ik als ik al even voorbij ben ''hallo'' op zo'n kleinerende manier..
Reden: ik fiets op een 3wieler.
Het is met de tijd minder geworden hoor, maar zodra er iemand in een rolstoel of op een 3wieler zit ben je gek volgens sommige..
TanSwallow86
25-02-2022 om 21:38
Een moeder bij de Kruitvat die het nodig vond om met zo'n fietskar wat je ook schijnbaar zo kan gebruiken zonder dat ie aan je fiets zit, de boel te blokkeren. Je kan al niet fatsoenlijk je gat keren daar bij Kruitvat, plus ze ging nog op d'r gemakkie een kadootje inpakken en zet die kar recht voor de winkel ingang.
Ik zeg gaat ie lekker zo? Ze keek een beetje dom
Regendrup.
25-02-2022 om 21:51
Inmiddels test gedaan maar negatief. Had ergens stiekem gehoopt dat Covid de verklaring zou zijn van mijn vieze smaak in mond.
Rogue
25-02-2022 om 21:57
ik ben 2 weken terug keihard gevallen beide knieën open, maar is nu aardig opgedroogd maar jeukt als de tyfus!!! 
Netherfield
25-02-2022 om 22:26
Aan dat ik een mail zou krijgen van de opleiding zodat ik weet wat ik volgende week moet doen, net terug van weekje weg en geen mail natuurlijk. Kan ik er maandag weer achteraan. Hoe moeilijk kan het zijn om dingen eens goed te regelen!
Zusterclivia
25-02-2022 om 22:34
Regendrup. schreef op 25-02-2022 om 21:51:
Inmiddels test gedaan maar negatief. Had ergens stiekem gehoopt dat Covid de verklaring zou zijn van mijn vieze smaak in mond.
Misschien pijnboompitten gegeten?
De inname van pijnboompitten kan aanleiding geven tot een bittere, metaalachtige smaaksensatie bij het nuttigen van voedsel of drank. Er zijn geen andere negatieve effecten voor de gezondheid gekend en deze stoornis verdwijnt vanzelf.
https://www.gezondheidsnet.nl/noten-zaden-en-granen/het-pijnboompittensyndroom-pns
Mosterd.
JtM
25-02-2022 om 22:58
Pejeka1 schreef op 25-02-2022 om 20:02:
[..]
Welke mening? Ik heb aangegeven hoe ik omga met ergernissen en dat is het onderwerp van dit topic.
Dat is overduidelijk niet het onderwerp van dit topic. Dit topic is bedoeld om iedere ergernis, hoe klein, groot of onzinnig in andermans ogen ook, neer te schrijven. Je hoeft niet te reageren op andermans ergenissen, vooral niet als je dat niet op een normale manier kan doen.
JtM
25-02-2022 om 23:00
Balen regendrup, hopelijk verdwijnt de vieze smaak snel.
Mijn ergenis: ik lig in bed en heb koude voeten maar geen zin om naar beneden te lopen om mijn kruik te vullen.
en dan valt het kwartje hooguit bij herlezen