Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Schemerlampje schreef op 25-02-2022 om 14:55:

Een nieuwe forummer die steeds gaat reageren op oude draadjes.

Oh die kwiebus

Lollypopje schreef op 25-02-2022 om 14:59:

[..]

Oh die kwiebus

Nou ja, we leren hem wel gelijk kennen zo. Het is duidelijk waar zijn interesse ligt.

Moxxie schreef op 25-02-2022 om 16:22:

[..]

Nou ja, we leren hem wel gelijk kennen zo. Het is duidelijk waar zijn interesse ligt.

Och ik zal zelf maar geen commentaar hebben op zijn interessegebied , maar sommige van die topics zijn zo oud dat die koe niet eens meer uit de sloot gehaald kan worden omdat die inmiddels is overleden en volledig vergaan.

Lollypopje schreef op 25-02-2022 om 16:26:

[..]

Och ik zal zelf maar geen commentaar hebben op zijn interessegebied , maar sommige van die topics zijn zo oud dat die koe niet eens meer uit de sloot gehaald kan worden omdat die inmiddels is overleden en volledig vergaan.

Ik ben echt niet heel preuts maar ik heb niet zoveel met mensen die zich alleen maar daarop focussen. 't Is onaardig maar ik vind het een beetje dommig.

Moxxie schreef op 25-02-2022 om 16:31:

[..]

Ik ben echt niet heel preuts maar ik heb niet zoveel met mensen die zich alleen maar daarop focussen. 't Is onaardig maar ik vind het een beetje dommig.

Ja zijn interessegebied is wel iets beperkter dan de mijne. Maar wie weet doet hij peiler voor peiler en krijgen we straks zijn mening over winkelen in Utrecht

Ah ik zat al te zoeken tussen actieve topics dus geen idee waar 't over ging. De seks pijler staat bij mij gelukkig geblokkeerd. 

Cousin_It schreef op 24-02-2022 om 22:07:

[..]

Elke dag

De vraag is dan: lost dat het probleem van die werkgever op, dat jij eraan denkt?

Ik heb mij vreselijk geërgerd op mijn werk. Er zou een vergadering zijn waarin ik de enige was die iets inhoudelijks zou inbrengen wat betreft de voortgang, dus een presentatie gemaakt. Nou had ik daar eigenlijk geen tijd voor, omdat belangrijker werk eerst komt. Maar ja, zonder presentatie was de voortgang lastig te bespreken, dus in mijn vrije tijd dan maar. Eén uur voor de vergadering wordt de vergadering opeens zonder verdere uitleg gecanceld... Uitleg kwam later, en bleek ook nog eens gebaseerd te zijn op diverse misverstanden ten gevolge van slechte communicatie. Zucht.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

25-02-2022 om 19:39

Lekker motiverend, Auwereel.

Auwereel schreef op 25-02-2022 om 19:35:

Ik heb mij vreselijk geërgerd op mijn werk. Er zou een vergadering zijn waarin ik de enige was die iets inhoudelijks zou inbrengen wat betreft de voortgang, dus een presentatie gemaakt. Nou had ik daar eigenlijk geen tijd voor, omdat belangrijker werk eerst komt. Maar ja, zonder presentatie was de voortgang lastig te bespreken, dus in mijn vrije tijd dan maar. Eén uur voor de vergadering wordt de vergadering opeens zonder verdere uitleg gecanceld... Uitleg kwam later, en bleek ook nog eens gebaseerd te zijn op diverse misverstanden ten gevolge van slechte communicatie. Zucht.

Snap dat je daarvan baalt, maar shit happens. Ik had alle 30 functioneringsgesprekken perfect gepland voor de afgelopen periode, maar er kwam van alles tussendoor (externe factoren) en ik moet er 7 opnieuw inplannen. Baal als een stekker, want ik wilde ze afgelopen week afgerond hebben, maar soms is het niet anders. 

Ik baal ervan dat ik niet weet hoe ik iemand hier geblokkeerd krijg. 

Pejeka1 schreef op 25-02-2022 om 19:43:

[..]

Snap dat je daarvan baalt, maar shit happens. Ik had alle 30 functioneringsgesprekken perfect gepland voor de afgelopen periode, maar er kwam van alles tussendoor (externe factoren) en ik moet er 7 opnieuw inplannen. Baal als een stekker, want ik wilde ze afgelopen week afgerond hebben, maar soms is het niet anders.

Je weet dat juist het fijne van dit topic is dat je lekker zonder commentaar je ergernissen er uit kan gooien en dat het dan zwaar irritant is dat iemand dan eigenlijk komt zeggen dat je niet mag zeuren?

ToetieToover schreef op 25-02-2022 om 19:46:

Ik baal ervan dat ik niet weet hoe ik iemand hier geblokkeerd krijg.

Klik op de nick. Dan bovenaan gebruiker blokkeren. Dan op de volgende pagina vind je de knop op de negeer lijst zetten.

Die laatste stap miste ik steeds en daardoor snapte ik in eerste instantie maar niet waarom ik mensen nog steeds zag

Lollypopje schreef op 25-02-2022 om 19:50:

[..]

Je weet dat juist het fijne van dit topic is dat je lekker zonder commentaar je ergernissen er uit kan gooien en dat het dan zwaar irritant is dat iemand dan eigenlijk komt zeggen dat je niet mag zeuren?

Zeuren mag, maar het heeft zo verdomd weinig zin. Want daar verbetert niks mee, daar los je niks mee op. Accepteren dat dingen soms gebeuren, dingen waar je geen invloed op hebt, en gewoon naast je neerleggen en je planning herzien. Flexibel schakelen en door.

Pejeka1 schreef op 25-02-2022 om 19:43:

[..]

Shit happens, maar het kwam wel op een hoop die er al lag!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.