Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aan mezelf. Wilde gaan sporten, niet gedaan en ik ben niet vooruit te branden vandaag. Vanavond uit eten maar eigenlijk heb ik geen zin. Maar goed ik hoef in elk geval niet te koken 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

20-02-2022 om 14:32

oh, ik ben ook niet vooruit te branden. Ik heb kramp in mijn kaken van het gapen. Moet zo nog naar verjaardag, maar zou liever thuis blijven. Maar ik moet er heen (van mezelf). 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

20-02-2022 om 14:34

het komt door het weer denk ik. Ik doe ook helemaal niks, behalve op de bank hangen en mezelf lamlendig voelen. Als het nog droog wordt, ga ik echt even naar buiten. Dit is niks. 

Ik ben wel heel even buiten geweest vanmorgen en een klein rondje gewandeld maar verder ben ik behoorlijk lui. Wel de slaapkamer gestoft en wat was gedaan en opgevouwen maar verder niks. Ben zo verschrikkelijk moe. Gisteren heel de dag door de Efteling gesjouwd en voel mijn voeten en benen.

Hinoki schreef op 20-02-2022 om 05:21:

[..]

Omdat een vrouw rondom haar menstruatie vrijwel altijd een verminderde weerstand heeft. En je dus sneller iets oppikt. Weerstand boosten dus.

Ik doe mijn best 

Weekje zon kan ik helaas nu niet regelen.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

20-02-2022 om 17:52

Aan de haan die sinds enkele weken soms de aanval inzet. Vandaag weer met zijn sporen door mijn kous. Vanaf nu toch maar schoenen dragen als ik naar de kippen ga. 

het weer....😒

Aan mezelf. Ik had echt een pakketje nodig vandaag, normaal pas ik altijd de bezorging aan naar plek rondom huis, ophaalpunt of buren. Vandaag niet. 10 minuten na "vanaf tijd" thuis, pakket gemist. 

Wilgenkatje- schreef op 20-02-2022 om 18:03:

het weer....😒

Echt he! Ik ben het zo zat!

Aan de haan in de tuin van een van de buren hier in de buurt. Echt wie verzint het... een haan in een woonwijk. 

Bruhh.. met een aantal baco’tjes achter de kiezen een carnavalspakje besteld - en niet goed gelezen.. heb ik maar een halve outfit besteld 

Wobbelkont schreef op 21-02-2022 om 19:54:

Bruhh.. met een aantal baco’tjes achter de kiezen een carnavalspakje besteld - en niet goed gelezen.. heb ik maar een halve outfit besteld

De meeste outfits zijn maar halve pakjes toch? 🤪 Na carnaval allemaal een blaasontsteking 😄

Ik dacht je ging schrijven dat je iets verschrikkelijks fouts en afschuwelijks hebt besteld dat je aangeschoten helemaal geweldig vond. Categorie hotdogpak ofzo

Doe anders even een foto, dan kunnen we zien of het kan of niet...

file.jpg

Broek/bretels heb ik, maar het blousje is dus niet inbegrepen. En ik heb nou ook weer niet zo’n goddelijk lichaam dat het zonder blouse kan

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.