Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hm, dan heb ik een klein, maar toch irritant probleempje, ik bijt telkens op mijn lip. Mijn man had heerlijk gekookt maar de volgende keer dat ik op mijn lip bijt, bijt ik door ben ik bang.

waarom altijd de combi menstruatie en een verkoudheidvirus samen? Nu ben ik dubbel beroerd!

Treurniet schreef op 19-02-2022 om 21:57:

waarom altijd de combi menstruatie en een verkoudheidvirus samen? Nu ben ik dubbel beroerd!

Omdat een vrouw rondom haar menstruatie vrijwel altijd een verminderde weerstand heeft. En je dus sneller iets oppikt. Weerstand boosten dus. 

Dat ik sinds ik Corona gehad heb drie weken geleden nu steeds een onregelmatige hartslag heb. En mijn hartslag te hoog is zodra ik in beweging kom…

Onregelmatige hartslag is echt zo niet fijn, geeft zo'n verontrustend gevoel vind ik. Ik had er last van, niet Covid-gerelateerd, maar ben zo blij dat die medicijnen die ik er tegen gebruik goed helpen! Ik schrok me telkens een rotje als mijn hart raar deed en daar krijg je ook nog eens een hoge hartslag van.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

20-02-2022 om 10:13

Mijn hartslag is ook veel te hoog als ik wat ga doen, en mijn bloeddruk ook. 190/110 was hij gisteren. Ik ga morgen toch maar s de huisarts bellen daarover. 

SuzyQFive schreef op 20-02-2022 om 09:56:

Dat ik sinds ik Corona gehad heb drie weken geleden nu steeds een onregelmatige hartslag heb. En mijn hartslag te hoog is zodra ik in beweging kom…

Heb ik ook. Mijn huisarts vertelde me dat dat helaas echt wel een poosje kan duren eer dat weer 'normaal' is. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

20-02-2022 om 11:00

Peen schreef op 20-02-2022 om 10:13:

Mijn hartslag is ook veel te hoog als ik wat ga doen, en mijn bloeddruk ook. 190/110 was hij gisteren. Ik ga morgen toch maar s de huisarts bellen daarover.

Met name je bloeddruk is zorgelijk misschien. Ik ben maar een leek, maar bel alsjeblieft de huisarts er morgen over. 

TanSwallow86

TanSwallow86

20-02-2022 om 11:15

Ik heb ook hoge hartslag. Is tachycardie. Heb het van mijn moeder. Maar inderdaad niet fijn, als je hart steeds op hol slaat 

PriceyRook54

PriceyRook54

20-02-2022 om 11:25

Peen schreef op 20-02-2022 om 10:13:

Dat is echt een veel te hoge bloeddruk, hier moet je absoluut wat mee doen. 

Presentatoren die door hun gasten heen praten met hun "smartass" opmerkingen. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

20-02-2022 om 11:34

Ainne schreef op 20-02-2022 om 11:25:

[..]

Dat is echt een veel te hoge bloeddruk, hier moet je absoluut wat mee doen.

Ja he, ik dacht t ook. Ik zal morgen wel bellen.

Auwereel schreef op 19-02-2022 om 19:46:

Hm, dan heb ik een klein, maar toch irritant probleempje, ik bijt telkens op mijn lip. Mijn man had heerlijk gekookt maar de volgende keer dat ik op mijn lip bijt, bijt ik door ben ik bang.

Doet de vrouwelijke hoofdrolspeler in 'fifty shades of grey' dat ook niet steeds?  

Chiquita schreef op 20-02-2022 om 12:06:

[..]

Doet de vrouwelijke hoofdrolspeler in 'fifty shades of grey' dat ook niet steeds?

Als ze zo hard bijt als ik, komt er beslist een "shade of red" bij!

Aan de man die tegenover me zijn soep slurpend opeet en daarna er op kauwt, waarbij zijn kunstgebit klappert. Wat een gruwel 🤢

En dat ik zo verschrikkelijk moe ben en me daardoor overal aan erger, waar ik me dus weer aan erger want ik ben niet redelijk…

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.