Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
JtM

JtM

18-02-2022 om 20:54 Topicstarter

Regendrup. schreef op 18-02-2022 om 19:57:

[..]

Zelfde hier! Zou het de storm zijn 😂

Haha, ja dat zal het zijn.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

18-02-2022 om 21:00

Regendrup. schreef op 18-02-2022 om 20:33:

[..]

Ohh zou het dat zijn?! Voel me echt een draak. Godzijdank voor de mensen om mij heen dat ik niet ongesteld ben nee.

Zou het dan toch iets zijn? Partner was hier vanmorgen ook al bloedchagrijnig terwijl er geen reden toe was. Gelukkig is het na haar siësta opgeklaard. 

MoederBarberin schreef op 18-02-2022 om 20:49:

[..]

Check

En zit de rest van jouw huisbewoners nu in een schuilkelder of valt het mee? 😉

er.is.maar.1.Pino schreef op 18-02-2022 om 21:07:

[..]

er.is.maar.1.Pino schreef op 18-02-2022 om 21:07:

[..]

Man had het vanmorgen wel zwaar (zie eerdere post in dit topic)

Dat man vanmorgen ons afdakje bij de schuur gerepareerd en verstevigd had, want gisteren waren er wat pannen af gewaaid 
Net is dus het dak van een schuurtje van de buren daar op terecht gekomen en nu dus meer schade 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

18-02-2022 om 21:58

Mama-Inge schreef op 18-02-2022 om 21:57:

Dat man vanmorgen ons afdakje bij de schuur gerepareerd en verstevigd had, want gisteren waren er wat pannen af gewaaid
Net is dus het dak van een schuurtje van de buren daar op terecht gekomen en nu dus meer schade

Ah, verdorie

Ik erger me aan mezelf. Ik durf echt mijn huis niet uit met die wind. Ik had afgesproken om weer uit te gaan maar ik durf echt niet.

watertoren schreef op 18-02-2022 om 23:56:

Ik erger me aan mezelf. Ik durf echt mijn huis niet uit met die wind. Ik had afgesproken om weer uit te gaan maar ik durf echt niet.

Verstandig om thuis te blijven. Genoeg mogelijkheden om binnenkort weer uit te gaan. Lekker met een dekentje op de bank. Sterkte!

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

19-02-2022 om 00:02

Tenzij je in Limburg woont, zit je nog in code rood of oranje en dan is thuisblijven de bedoeling. Uitgaan komt morgen wel weer. 

Lisabette schreef op 18-02-2022 om 23:58:

[..]

Verstandig om thuis te blijven. Genoeg mogelijkheden om binnenkort weer uit te gaan. Lekker met een dekentje op de bank. Sterkte!

Ik weet dat het goed bedoeld maar een dekentje op de bank is nou net precies hoe ik niet ben en wat ik niet fijn vind.

Maar waarom ergeren? Is toch alleen maar verstandig! 
Uitgaan kan vandaag (later vandaag  ) ook. 

JtM

JtM

19-02-2022 om 19:20 Topicstarter

Ik baal, zoon is net positief getest op corona. Hij heeft koorts en klaagt over hoofdpijn. Hopelijk blijft het hierbij en word hij niet zieker. En ik hoop dat vriend en ik de dans ontspringen.

Dat net nu de vakantie van de kinderen begonnen is, we allemaal corona hebben  Vanavond zou ik eindelijk even wat drinken ergens, dat gaat dus ook niet door.. Al ben ik wel blij dat we allemaal lichte klachten hebben, ik baal wel van het moment. Al komt het nooit uit natuurlijk 

TanSwallow86

TanSwallow86

19-02-2022 om 19:36

Dat ik een innige relatie heb met de wc pot, alleen de liefde is niet wederzijds, van mij dan wel te verstaan. Leuk hoor diabetes en hypers, ga je lekker van overgeven. Not

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.