Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hinoki schreef op 18-02-2022 om 14:00:

Aan mensen die vanavond zonodig naar de soos, jeugdgroep, koor, cursus mandenmaken moeten en zich al stoerdoenend niet laten tegenhouden door “dat beetje wind.” Want tja, er kan altijd wat gebeuren. Dat er vandaag extra politie, brandweer en ambulances de weg op moeten om deze mensen te helpen omdat ze een boom op hun harsens hebben gekregen of van de weg zijn geblazen is minder belangrijk. Want he, wel blijven leven he.

Wat sta jij negatief in het leven zeg! Ik ben blij dat ik zo niet ben. Ik heb wel een beetje met je te doen dus van mij een dikke knuffel

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

18-02-2022 om 16:58

Moet er nou weer door meerdere mensen zo gevit worden op 1 forummer?

watertoren schreef op 18-02-2022 om 16:53:

[..]

Wat sta jij negatief in het leven zeg! Ik ben blij dat ik zo niet ben. Ik heb wel een beetje met je te doen dus van mij een dikke knuffel

Ik geniet met volle teugen van het leven. Dus waar je de negativiteit vandaan haalt. Af en toe wat sarcasme daarentegen… Krijg ik last van als ik hypocrisie opmerk. Altijd leuk hoe voorspelbaar mensen dan reageren. 

Maar eh, bedankt voor de knuffel. Ik geef hem door. Aan degenen die zelf angstig zijn. En aan hen die een dierbare hebben die vandaag zonodig de deur uit wil waar ze zich zorgen over maken. Of aan hen die een dierbare heb die vandaag de deur uit moeten omdat er mensen zijn die zo nodig de deur uit willen. 

Ik schrik me zojuist de tandjes van dat nl alert voor de storm 😒

JtM

JtM

18-02-2022 om 17:18 Topicstarter

Sterkte Sombra!

Ik erger me aan mezelf, ben chagrijnig zonder reden en moet zo mn best doen om niet tegen mensen uit te vallen die eigenlijk niks verkeerd doen.

JtM schreef op 18-02-2022 om 17:18:

Sterkte Sombra!

Ik erger me aan mezelf, ben chagrijnig zonder reden en moet zo mn best doen om niet tegen mensen uit te vallen die eigenlijk niks verkeerd doen.

Herkenbaar

Nera schreef op 18-02-2022 om 16:58:

Moet er nou weer door meerdere mensen zo gevit worden op 1 forummer?

Ik begrijp het ook niet.. 

Ik vind de storm beetje eng en mijn onderbuurman heeft allemaal losse dingen in de tuin slingeren. Heb hem al gevraagd het binnen te zetten, maar of die dat ook doet..

JtM schreef op 18-02-2022 om 17:18:

Sterkte Sombra!

Zelfde hier! Zou het de storm zijn 😂

Regendrup. schreef op 18-02-2022 om 19:57:

[..]

Zelfde hier! Zou het de storm zijn 😂

Storm en volle maan 🌕 😜 Kun je nagaan..als je nu ook nog ongesteld was 😱😂

er.is.maar.1.Pino schreef op 18-02-2022 om 19:59:

[..]

En dat iemand je dan de verkeerde vraag stelt... 😬

[..]

Ohh zou het dat zijn?!  Voel me echt een draak. Godzijdank voor de mensen om mij heen dat ik niet ongesteld ben nee. 

Zusterclivia schreef op 18-02-2022 om 20:32:

[..]

Oei... 

Hinoki schreef op 18-02-2022 om 17:07:

[..]

Ik geniet met volle teugen van het leven. Dus waar je de negativiteit vandaan haalt. Af en toe wat sarcasme daarentegen… Krijg ik last van als ik hypocrisie opmerk. Altijd leuk hoe voorspelbaar mensen dan reageren.

Maar eh, bedankt voor de knuffel. Ik geef hem door. Aan degenen die zelf angstig zijn. En aan hen die een dierbare hebben die vandaag zonodig de deur uit wil waar ze zich zorgen over maken. Of aan hen die een dierbare heb die vandaag de deur uit moeten omdat er mensen zijn die zo nodig de deur uit willen.

Ik ben niet meer de deur uit gegaan. Ik durfde echt niet met de storm. 

Zusterclivia schreef op 18-02-2022 om 20:32:

[..]

[..]

Check

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.