Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor de liefhebbers van crocs: 

HfXgyZh4ImkGV6Bi0T6i.png?width=1024

Ik heb nooit pukkels maar na twee weken thuis en nu weer een paar dagen mondkapje op hoppa! En hij is al drie dagen vervelend aan het doen maar kan hem maar niet uitknijpen. 

ToetieToover schreef op 17-02-2022 om 18:26:

[..]

Haha humor, zou bij ons niet lukken. Ten eerste: welk kantoor? Want kantoortuin met ‘clean desk policy’ en daarnaast is een eigen apparaat verboden. Geen printers, heaters, koffiezetapparaten enzovoorts. Eigen plantjes mag ook niet, die brengen ziektes over aan de kantoorplanten. Welke planten... oja, die paar modernistische sprietjes her en der.

Ergens in de krochten van ons kantoor staat illegaal een Nespresso machine waar ik koffie mag tappen zonder allergenen zolang ik hierover maar niets vertel aan Facilities.

We hebben zelfs niet geen magnetron! Ook niet in één van de 4(!!) bedrijfsrestaurants in het hoofdkantoor. Kan ik niet eens mijn maaltijd opwarmen. En het pand is net voor de Corona sluiting voor miljoenen opgeknapt. Ziet er gelikt uit maar zo onpraktisch, om te huilen gewoon.

Zo heb ik ook ff lekker geklaagd.

Pluma, ik herken je helemaal. Bij ons staat er ook een clandestiene magnetron voor de mensen die tot 22:00 moeten. Zo lang gebouwbeheer er maar niet achter komt… intussen is er wel een magnetron aangevraagd maar dat duurt en duurt, dus vandaar dat er elke avond eentje uit een kast wordt gehaald. 

Aan mijn kat die op tafel de schalen uitlokte toen ik net naar de wc was😡

En aan verkoudheid nummero 3475 die dan wel geen corona is maar wel irritant.

Ja, leuk dat jullie mij inlogcodes toesturen voor een nieuw systeem, maar vertel er even bij waar het voor is, wat ik ermee moet en hoe het werkt. 

Vier jaar lang verbouwen maar wel zeiken over overhangende takjes. Meten of onze heersters wel op 2 meter van de erfgrens staan. En dan zelf de laatste tijd pas bezig zijn met het `grote` project: een gigantische uitbouw en een `berging` die zo hoog als mijn huis wordt en dat allemaal tegen de erfgrens aan mét goedkeuring van de gemeenteambtenaar (we konden in bezwaar maar dat had weinig kans van slagen en dan heb je officieel een geschil te melden als je zelf wilt verkopen).  Mijn hele huis trilt en ik word gek van het lawaai. Er wordt beton eruit gedrild, schachten gegraven, staal geflext. Ik heb nooit een haat op mensen, maar op deze wel. Mijn bloed kookt als ik die stomme koppen al zie.
Dus het iets meer dan een ergernis en duurt ook al iets langer dan vandaag 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

18-02-2022 om 08:46

Cousin_It schreef op 18-02-2022 om 08:22:

Vier jaar lang verbouwen maar wel zeiken over overhangende takjes. Meten of onze heersters wel op 2 meter van de erfgrens staan. En dan zelf de laatste tijd pas bezig zijn met het `grote` project: een gigantische uitbouw en een `berging` die zo hoog als mijn huis wordt en dat allemaal tegen de erfgrens aan mét goedkeuring van de gemeenteambtenaar (we konden in bezwaar maar dat had weinig kans van slagen en dan heb je officieel een geschil te melden als je zelf wilt verkopen). Mijn hele huis trilt en ik word gek van het lawaai. Er wordt beton eruit gedrild, schachten gegraven, staal geflext. Ik heb nooit een haat op mensen, maar op deze wel. Mijn bloed kookt als ik die stomme koppen al zie.

Vreselijk, sommige buren ben je liever kwijt dan rijk

Cousin_It schreef op 18-02-2022 om 08:22:

Vier jaar lang verbouwen maar wel zeiken over overhangende takjes. Meten of onze heersters wel op 2 meter van de erfgrens staan. En dan zelf de laatste tijd pas bezig zijn met het `grote` project: een gigantische uitbouw en een `berging` die zo hoog als mijn huis wordt en dat allemaal tegen de erfgrens aan mét goedkeuring van de gemeenteambtenaar (we konden in bezwaar maar dat had weinig kans van slagen en dan heb je officieel een geschil te melden als je zelf wilt verkopen). Mijn hele huis trilt en ik word gek van het lawaai. Er wordt beton eruit gedrild, schachten gegraven, staal geflext. Ik heb nooit een haat op mensen, maar op deze wel. Mijn bloed kookt als ik die stomme koppen al zie.

Bah! 

Ik erger me aan m’n nu ex, die zo gewoon even 3 jaar weggooit, en ook onze plannen om samen te gaan wonen.

Gelukkig heb ik ouders bij wie ik terecht kan. Met drie katten.

SombraOnline schreef op 18-02-2022 om 12:55:

Ik erger me aan m’n nu ex, die zo gewoon even 3 jaar weggooit, en ook onze plannen om samen te gaan wonen.

Och wat rot  onverwachts voor jou ook of niet? Laat je maar lekker even verwennen door je ouders en knuffel maar even goed met de katten.. Sterkte!

SombraOnline schreef op 18-02-2022 om 12:55:

wat rot. Knuffel maar lekker met de kattenkoppen! 

Vandaag aan mijn man. Eerst omdat we een tijdje terug af hadden besproken een bepaalde week op vakantie te gaan. We hadden nog niets geboekt, want nog niet gekeken naar de mogelijkheden, maar hij stond al wel in de agenda. Nu heeft hij in die week een dag met vrienden gepland, want "er zijn toch genoeg dagen over om nog weg te gaan" en snapt niet dat ik boos ben dat hij zonder overleg plannen heeft gemaakt in die week. Én omdat hij, terwijl een kind van 3 nog kan zien dat ons huis in staat van chaos verkeerd, vanaf de bank bloedserieus aan me vraagt of er nog iets moet gebeuren in huis. Echt!? Doe je ogen open!!
Ik heb een lieve man, hoor, maar het is ook een ongelooflijk ei en sommige dagen loopt mij eier-emmer even over

HAHA!wait..what schreef op 18-02-2022 om 13:07:

[..]

Och wat rot onverwachts voor jou ook of niet? Laat je maar lekker even verwennen door je ouders en knuffel maar even goed met de katten.. Sterkte!

Redelijk onverwachts. Waren al een tijdje bezig met regelen dat ik bij hem in zou trekken, en nu ineens twijfelt ie al maanden en heeft ie geen gevoelens meer. Hij was al afwezig, maar beweerde constant dat het door werk en z’n studie kwam. Niet dus.

Katten zijn nu nog bij hem, want ik heb er twee en hij één. Hij wil ze niet uur elkaar halen, dus neem ik ze alledrie maar mee. Gaat nog wat worden met de twee katten van m’n ouders erbij. Zo worden wel even al m’n plannen omgegooid. 

SombraOnline schreef op 18-02-2022 om 13:15:

[..]

Redelijk onverwachts. Waren al een tijdje bezig met regelen dat ik bij hem in zou trekken, en nu ineens twijfelt ie al maanden en heeft ie geen gevoelens meer. Hij was al afwezig, maar beweerde constant dat het door werk en z’n studie kwam. Niet dus.

Katten zijn nu nog bij hem, want ik heb er twee en hij één. Hij wil ze niet uur elkaar halen, dus neem ik ze alledrie maar mee. Gaat nog wat worden met de twee katten van m’n ouders erbij. Zo worden wel even al m’n plannen omgegooid.

Ahh wel jammer dat hij niet meteen eerlijk was over z'n twijfels/gevoelens. Had misschien weinig uitgemaakt maar als je plannen maakt om samen te gaan wonen dan is het toch handig dit meteen te bespreken. Veel succes! Ook met de katten, haha ineens 5 katten bij elkaar 😅 Ja toch gek he, dan ziet je toekomst er ineens heel anders uit dan je gedacht had..

SuzyQFive schreef op 17-02-2022 om 21:41:

Voor de liefhebbers van crocs:

HfXgyZh4ImkGV6Bi0T6i.png?width=1024

Ohhh  Van deze wel! 😁

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.