Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Over onnodig werk gesproken...  (ik ben secretaresse)

Elke donderdag moet ik 4 verschillende agenda's maken voor wethouders. Bij het onderwerp zelf staat hoelang het duurt.
Dit doe ik in een systeem, dus ik kan er geen tijd vóór zetten

De coördinator van dat cluster stuurde, nadat ik de standaardagenda verstuurde ook nog eens een agenda met tijdschema!

Nu werd ons gevraagd dit over te nemen. Echt, hou je gewoon aan de agenda. Dan is dat tijdsschema helemaal niet nodig!

We hebben echt al genoeg te doen

Nou, dat begon al meteen goed vandaag; ik had koffie gezet, schakel het apparaat in en ga naar de badkamer waar ik mijn gezicht en haar doe, kom ik daarna de keuken in, en toen bleek het aanrecht bruin te zijn van de koffie. Was ik vergeten de kan eronder te zetten. En het is maar een "dom" apparaat van twee tientjes die je niet waarschuwt als er geen kan onder staat.

Het was niet leuk; het is me een stuk of vier keren eerder gebeurd en dat rechtvaardigt toch geen duur apparaat die piept en afslaat als hij geen kan bespeurt. Vind ik. Dus ach. De komende tijd ben ik erop attent.

SuzyQFive schreef op 14-02-2022 om 09:50:

Zo maanden niets en nu weer het hele weekend van die mannen die op fb vriendschapsverzoeken sturen 🙄. Rot op!

Oh jij ook al?Ik zit er ook niet op te wachten.

Komt zeker van Valentijnsdag.

Treurniet schreef op 14-02-2022 om 20:50:

[..]

Oh jij ook al?Ik zit er ook niet op te wachten.

Komt zeker van Valentijnsdag.

Ik een paar week geleden ineens

Ben gelukkig getrouwd en mijn status staat daar ook op, geen idee wat zo iemand hoopt te bereiken 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

14-02-2022 om 21:46

Mama-Inge schreef op 14-02-2022 om 21:42:

[..]

Ik een paar week geleden ineens

Ben gelukkig getrouwd en mijn status staat daar ook op, geen idee wat zo iemand hoopt te bereiken

oh, maar daar kijken zij helemaal niet naar. Allemaal uit Amerika, weinig vrienden, weinig berichten. Die nodigen random mensen uit. 

Friezinnetje schreef op 14-02-2022 om 21:46:

[..]

oh, maar daar kijken zij helemaal niet naar. Allemaal uit Amerika, weinig vrienden, weinig berichten. Die nodigen random mensen uit.

Weet niet of het buitenlanders waren, er werd geprobeerd via Facebook messenger contact te krijgen en het was gewoon Nederlands

Friezinnetje schreef op 14-02-2022 om 21:46:

[..]

Klopt, heb ik ook regelmatig en die verwijder ik ook gewoon direct. 

JtM

JtM

15-02-2022 om 09:58 Topicstarter

Oja, ik krijg veel van zulke 'vriendschapsverzoeken' via Instagram. Meteen verwijderen die handel!

Ik erger me aan mezelf, ik kan niet rustig werken. Als er werk te doen ik werk ik meteen alles af. Heb nu al mijn vaste taken al af terwijl mijn collega over dezelfde taken rustig een halve dag doet. 

Aan mensen op social media (Instagram, Facebook, fora) die naar aanleiding van de berichtgeving van de NOS over volgende week vrijdag aangeven goed los te gaan: stappen, carnaval, etc. Mondkapjes aan de wilgen en we gaan weer leven. 

Als je Covid nog steeds als groot gevaar ziet - voor jezelf, je naaste of de zorg - dan snap ik je heel goed dat je voorzichtig blijft doen, inclusief mondkapje, zelftesten en het mijden van groepen mensen, horeca en plekken waar risico op besmetting groter is. Ik deel je angst dan weliswaar niet, maar ik kan me helemaal vinden in het leven naar jouw waarden dat je doet. 
Als Covid je zodanig weinig angst inboezemt dat je van mening bent dat je vanaf volgende week net kan doen alsof er niets (meer) aan de hand is, wees dan vandaag ook een vent/vrouw en stop met je hypocriete gedrag en ga op zoek naar je ruggengraat.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

15-02-2022 om 10:17

🤔 dus als je je nu aan de geldende regels houdt en carnaval gaat vieren ben je hypocriet en heb je geen ruggengraat? 

ik erger me aan mezelf vandaag
Net weer 2 dagen aan het erk na corona ennu hoestbuien en moe. Heel irritant.  
Sta deze week 5 dagen ingeroosterd dus moet wel ff doorzetten nu

JtM schreef op 15-02-2022 om 09:58:

Ik erger me aan mezelf, ik kan niet rustig werken. Als er werk te doen ik werk ik meteen alles af. Heb nu al mijn vaste taken al af terwijl mijn collega over dezelfde taken rustig een halve dag doet.

Herkenbaar!

En ik neem het me steeds voor om rustiger te doen.

Lukt niet en dan wel steeds meer werk op je bordje krijgen.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

15-02-2022 om 12:01

Hinoki schreef op 15-02-2022 om 10:10:

Aan mensen op social media (Instagram, Facebook, fora) die naar aanleiding van de berichtgeving van de NOS over volgende week vrijdag aangeven goed los te gaan: stappen, carnaval, etc. Mondkapjes aan de wilgen en we gaan weer leven.

Als je Covid nog steeds als groot gevaar ziet - voor jezelf, je naaste of de zorg - dan snap ik je heel goed dat je voorzichtig blijft doen, inclusief mondkapje, zelftesten en het mijden van groepen mensen, horeca en plekken waar risico op besmetting groter is. Ik deel je angst dan weliswaar niet, maar ik kan me helemaal vinden in het leven naar jouw waarden dat je doet.
Als Covid je zodanig weinig angst inboezemt dat je van mening bent dat je vanaf volgende week net kan doen alsof er niets (meer) aan de hand is, wees dan vandaag ook een vent/vrouw en stop met je hypocriete gedrag en ga op zoek naar je ruggengraat.

Ik begrijp niet wat je hiermee bedoelt. Moeten die mensen die willen losgaan volgens jou niet wachten tot volgende week?

Ik erger me aan de mensen die vandaag dus al geen mondkapjes dragen want dat hoeft niet meer. Hoezo niet? Waar staat dat?

En aan een familielid die niet gevaccineerd is maar wel zowat elke week meerdere keren uit eten gaat met een vervalsing van de vaccinaties in het hele boekje. Hoezo controleren die horecazaken daar niet op?   Dus ik erger me ook aan die zaken die dat niet naleven. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

15-02-2022 om 16:46

Aan mijn huisarts die "vergeten" is wat ze vorige zomer over mijn dossier aan mijn partner vertelde. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.