Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Regendrup. schreef op 09-02-2022 om 12:32:

[..]

Een wandeling kan toch best als je je goed genoeg voelt daarvoor? Niet té streng zijn voor jezelf hoor.

Ik ben te braaf 😂 maar ga straks misschien even oefeningen doen op mijn balkon

ScarceKudu74

ScarceKudu74

09-02-2022 om 12:44

Schemerlampje schreef op 09-02-2022 om 12:33:

[..]

Ik zou wel een beetje oppassen met in de buurt komen bij anderen. Ik had vanaf woensdag klachten en pas vrijdagavond een positieve zelftest. Op die woensdag was de GGD-test ook nog negatief. Zaterdag was die ook positief.

Hm ja, goed punt. Ik zal uit de buurt blijven van anderen, zover mogelijk. 

Ik keek bij de GGD voor een echte test, maar ik vind dat afsprakensysteem zo onhandig! Ik kreeg vandaag wel mogelijkheden voor een test, maar op een locaties minimaal 60 km verderop binnen 1 uur al. Ja, dat haal ik natuurlijk nooit op tijd    

(en 60 km rijden doe ik ook niet)

Lollypopje schreef op 09-02-2022 om 11:52:

Dat de teststraat te ver weg is om mijn positieve zelftest te verifiëren. En ik blijkbaar, net als de vorige keer, corona krijg van de lucht ofzo 😂

Gelukkig geen klachten en het voordeel is dat mijn afspraak nu moet afzeggen en ik daardoor nu shorttrack kan kijken. En omdat meerdere afspraken nu niet doorgaan, is weekje isolatie ook een halve vakantie

Balen, Lollypopje.

Beterschap!

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

09-02-2022 om 16:46

Aan een eikel bij de supermarkt, die het raar vond dat ik niet wilde dat hij vlak naast me kwam staan om zijn boodschappen in te pakken. Ik was zelf nog niet klaar maar hij moest zo nodig zijn spullen die gescand werden meteen in zijn tas doen terwijl ik daar ook stond. 

Ik erger me wild aan software en computer. Voor mijn project heb ik al het gevoel dat werken op mijn laptop het equivalent is van met een kleuterschepje de zee leegscheppen, maar nu werkt ook het openen van een pdf van 3 pagina's niet meer. Een probleem met de cloud ofzo.

Aan mijn schoonzus die al 2 jaar profiteert van een hoge ziektewetuitkering  , maar waar medisch niets geen schade gevonden is.. Niemand stinkt in haar aanstellerij, alleen mijn broer. ##Achterbaks.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

09-02-2022 om 17:50

tiswat met die schoonzussen 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

09-02-2022 om 17:55

Treurniet schreef op 09-02-2022 om 17:39:

Aan mijn schoonzus die al 2 jaar profiteert van een hoge ziektewetuitkering , maar waar medisch niets geen schade gevonden is.. Niemand stinkt in haar aanstellerij, alleen mijn broer. ##Achterbaks.

Hoe dan? Mijn zusje heeft zeer serieuze medische problemen, maar de arbeidsongeschiktheidsuitkering die zij krijgt is heel laag. "Er bestaat vast ook passend werk voor jou, al kunnen we niet bedenken wat".

(ze lijdt aan voortdurende clusterhoofdpijn en ligt meer tijd kermend in een donkere kamer dan dat ze erbuiten spendeert; overdag)

niet_rechts schreef op 09-02-2022 om 17:55:

[..]

Hoe dan? Mijn zusje heeft zeer serieuze medische problemen, maar de arbeidsongeschiktheidsuitkering die zij krijgt is heel laag. "Er bestaat vast ook passend werk voor jou, al kunnen we niet bedenken wat".

(ze lijdt aan voortdurende clusterhoofdpijn en ligt meer tijd kermend in een donkere kamer dan dat ze erbuiten spendeert; overdag)

Mijn schoonzus is een ster in het overdrijven van klachten .Ze is medisch helemaal niet afgekeurd en terecht.

dat ik achterin het bezorgblok van de boodschappen zat en daardoor al moe was toen ze kwamen. Blijkt vervolgens het deksel van een bak kwark af en daar zat een scheurtje in het folie, waardoor ik net eerst al mijn boodschappen die in de koeling moesten kon schoonmaken 😒

Dit soort dingen gebeuren natuurlijk nooit als ze om 4 uur voor de deur staan.

Dankzij jou heb ik mijn boodschappen nog op tijd besteld, ik was het vergeten 😅.
Mijn buik is op een plek helemaal rood en branderig. Precies de plek die al de hele tijd zeer doet na een operatie in september 🤷🏼‍♀️.

Friezinnetje schreef op 14-11-2021 om 18:05:

aan alle auto's die hun lichten verkeerd hebben afgesteld waardoor je half verblind in de auto zit

Nou inderdaad.

Ik ben blij dat ik een oude auto heb, die hebben niet van die overdreven felle ledlichten.

Echt, we leven in een overbevolkt en overbelicht land. Het is niet zo dat je op een eenzaam landweggetje snachts onverwachts een auto niet ziet aankomen.

Gisteravond liep ik op dat landweggetje
Kwam er een auto aan met groot licht
Ik vind dat vreselijk, je word totaal verblind.
En het is niet dat ze me niet zagen, want ik heb een behoorlijk sterke zaklamp.
Maar nee, pas toen ze zowat naast me waren ging het groot licht uit

SuzyQFive schreef op 09-02-2022 om 22:21:

Dankzij jou heb ik mijn boodschappen nog op tijd besteld, ik was het vergeten 😅.
Mijn buik is op een plek helemaal rood en branderig. Precies de plek die al de hele tijd zeer doet na een operatie in september 🤷🏼‍♀️.

Suzy, dat klinkt niet zo best. Ik zou de plek laten controleren. 

_Arianna_ schreef op 10-02-2022 om 09:16:

[..]

Suzy, dat klinkt niet zo best. Ik zou de plek laten controleren.

Ja, dat moet nog. Litteken is ook hypertrofisch geworden. Vanmorgen was het niet meer rood gelukkig. 

En klaar met Corona… nu weer koorts, hoesten bij inspanning. Test wel al sinds maandag weer negatief 🤷🏼‍♀️.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.