Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Regendrup. schreef op 09-02-2022 om 11:53:

[..]

Ach nee wat ellendig! Kon er ook nog wel bij he.. gelukkig heb je geen klachten! Hoop dat het zo blijft voor je.

Dat hoop ik ook.

En dan ken ik leerkrachten die nooit positief zijn. En ik twee keer terwijl ik amper mensen zie. Corona vind mij blijkbaar heel lief Er vanuit gaande dat mijn zelftest inderdaad klopt. Achja, dit is wel een excuus om mijzelf te verwennen toch?

Nu alleen hopen dat ik door mijn hypochondrie niet zelf symptomen ga creeeren, want uiteraard zeurt acuut mijn keel. Daar maar even op focussen met mijn mindfulness en nlp oefeningen. Komt dat vast goed 😊

Lollypopje schreef op 09-02-2022 om 12:06:

[..]

Dat hoop ik ook.

En dan ken ik leerkrachten die nooit positief zijn. En ik twee keer terwijl ik amper mensen zie. Corona vind mij blijkbaar heel lief Er vanuit gaande dat mijn zelftest inderdaad klopt. Achja, dit is wel een excuus om mijzelf te verwennen toch?

Nu alleen hopen dat ik door mijn hypochondrie niet zelf symptomen ga creeeren, want uiteraard zeurt acuut mijn keel. Daar maar even op focussen met mijn mindfulness en nlp oefeningen. Komt dat vast goed 😊

Zeker weten! 

En wat betreft de symptomen nu gaan voelen, dat lijkt me heel logisch in dit geval. Heel veel succes met je mindfulness en oefeningen! Hoop dat het je rust geeft. 

Regendrup. schreef op 09-02-2022 om 12:08:

[..]

Zeker weten!

En wat betreft de symptomen nu gaan voelen, dat lijkt me heel logisch in dit geval. Heel veel succes met je mindfulness en oefeningen! Hoop dat het je rust geeft.

Ja dat is ook zo. Gelukkig heb ik een koffer vol oefeningen die ik kan proberen hierop toe te passen. Maar nu eerst lekker shorttrack kijken,want dat hoef ik nu niet te missen

ScarceKudu74

ScarceKudu74

09-02-2022 om 12:11

Ai Lollypopje,  dat is wel pech hebben zeg! Beterschap 

Raar hoe dat gaat he, mijn kinderen werken tussen collega's die allemaal al minstens 1x  corona hebben gehad en zij hebben nog steeds nergens last van. Zeker met omikron had ik hun ook allang een keer ziek verwacht. 

Lollypopje schreef op 09-02-2022 om 12:10:

[..]

Ja dat is ook zo. Gelukkig heb ik een koffer vol oefeningen die ik kan proberen hierop toe te passen. Maar nu eerst lekker shorttrack kijken,want dat hoef ik nu niet te missen

Geniet ervan! Dat is dan een geluk bij een ongeluk

Peen schreef op 09-02-2022 om 12:11:

Ai Lollypopje, dat is wel pech hebben zeg! Beterschap

Raar hoe dat gaat he, mijn kinderen werken tussen collega's die allemaal al minstens 1x corona hebben gehad en zij hebben nog steeds nergens last van. Zeker met omikron had ik hun ook allang een keer ziek verwacht.

Ja, er valt echt geen pijl op te trekken. Nu wel blij daf ik in januari weer gevaccineerd ben. Hopelijk valt het daarmee mee. Als ik niet naar de tandarts had gemoeten, had ik het ook niet eens geweten.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

09-02-2022 om 12:18

Ik zit ondertussen flink te snotteren en keelpijn etc, maar mijn zelftest was dan wel weer negatief. Dus een gewoon griepje bestaat ook nog 
Gelukkig, want ik moet wel de deur uit vanmiddag.  

PriceyRook54

PriceyRook54

09-02-2022 om 12:19

Valdemar schreef op 08-02-2022 om 19:57:

.... en daarna op de laatste bus in slaap gevallen en geëindigd in een andere stad.
Gelukkig was er daar nog een kroeg open en vandaar een taxi kunnen nemen, anders was het een wandeling van twaalf kilometer en daar had ik echt geen zin in.

PriceyRook54

PriceyRook54

09-02-2022 om 12:22

Lollypopje schreef op 09-02-2022 om 11:52:

Dat de teststraat te ver weg is om mijn positieve zelftest te verifiëren. En ik blijkbaar, net als de vorige keer, corona krijg van de lucht ofzo 😂

Gelukkig geen klachten en het voordeel is dat mijn afspraak nu moet afzeggen en ik daardoor nu shorttrack kan kijken. En omdat meerdere afspraken nu niet doorgaan, is weekje isolatie ook een halve vakantie

Ah nee, alwéér! Hopelijk de Omicronvariant, en blijft het meevallen voor je.

Lollypopje schreef op 09-02-2022 om 12:06:

[..]

Dat hoop ik ook.

Nou, dit! Hoe kan jij nou positief testen terwijl bij mij op het werk de helft van de collega's het dit schooljaar al gehad heeft en de helft van de kinderen die ik zie in een week. En ik test tot nu toe nog altijd negatief. Heel bijzonder hoe dat gaat. Hopelijk krijg je er geen klachten bij!

Peen schreef op 09-02-2022 om 12:18:

Ik zit ondertussen flink te snotteren en keelpijn etc, maar mijn zelftest was dan wel weer negatief. Dus een gewoon griepje bestaat ook nog

Hier hetzelfde. Ik hoest al 2 weken, maar na tig testen nog steeds negatief. Dusja, zal wel "gewoon" verkouden zijn. 

Hopelijk  niet teveel  klachten  lollypopje. 
Beterschap verder , ook voor Peen.

Hier blijft dochter  ook consequent  negatief, terwijl ze op de corona  afdeling  in het ziekenhuis  werkt en hier thuis met 3 corona  positieven zit.
Heel apart

Beterschap Peen, wat naar.

Taartjes schreef op 09-02-2022 om 12:23:

[..]

Nou, dit! Hoe kan jij nou positief testen terwijl bij mij op het werk de helft van de collega's het dit schooljaar al gehad heeft en de helft van de kinderen die ik zie in een week. En ik test tot nu toe nog altijd negatief. Heel bijzonder hoe dat gaat. Hopelijk krijg je er geen klachten bij!

Mijn theorie is dat sowieso door mijn long covid mijn weerstand een heel stuk lager is en daardoor misschien ook makkelijker dingen oppik. Alleen vervelend dat ik nu het huis niet uit kan, want uiteraard krijg ik nu spontaan zin om te wandelen

Lollypopje schreef op 09-02-2022 om 12:29:

[..]

Beterschap Peen, wat naar.

[..]

Mijn theorie is dat sowieso door mijn long covid mijn weerstand een heel stuk lager is en daardoor misschien ook makkelijker dingen oppik. Alleen vervelend dat ik nu het huis niet uit kan, want uiteraard krijg ik nu spontaan zin om te wandelen

Een wandeling kan toch best als je je goed genoeg voelt daarvoor? Niet té streng zijn voor jezelf hoor. 

Ik zou wel een beetje oppassen met in de buurt komen bij anderen. Ik had vanaf woensdag klachten en pas vrijdagavond een positieve zelftest. Op die woensdag was de GGD-test ook nog negatief. Zaterdag was die ook positief.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.