Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Bailey26
08-02-2022 om 16:14
kerst schreef op 08-02-2022 om 14:16:
Aan dat nergens op internet ik wat kan zeggen. Overal leest mijn schoonzus mee, mens is compleet gestoord.
Lijkt mij echt heel vervelend dit.
Werklaptop doet weer eens lastig
. Zo krijg ik m'n to do nooit af.
Mama-Inge
08-02-2022 om 16:35
Aan mijn man.
Hij zit iets filmpje te kijken op zijn telefoon in de kamer en heeft het geluid zo hard staan dat ik in de keuken bijna letterlijk mee kan luisteren
Krijg boe nog bah op op mijn vraag of het zachter mag.
Ben van ellende maar boven gaan zitten
Mama-Inge
08-02-2022 om 16:42
Vorige week werden we gebeld of we het dorpskrantje in een bepaalde wijk wilden bezorgen.
Prima.
Dus wij vandaag het krantje ophalen, (staat klaar in de hal van de drukkerij) staat onze naam er niet bij.
Doos mee gekregen uiteindelijk, zijn we aan het bezorgen daar, zitten er op een x aantal adressen al een dorpskrantje in de brievenbussen.
Blijkt dat degene die het eerder deed, nog niet wist dat hij niet meer hoefde te doen.
Lekkere communicatie
En natuurlijk nu te weinig krantjes omdat er in een halve wijk dubbel bezorgd is
Saga
08-02-2022 om 17:18
kerst schreef op 08-02-2022 om 14:16:
Aan dat nergens op internet ik wat kan zeggen. Overal leest mijn schoonzus mee, mens is compleet gestoord.
Haha, dan is dit wel een goede boodschap!
Netherfield
08-02-2022 om 17:21
Chiquita schreef op 08-02-2022 om 13:22:
[..]
Kun je misschien iemand van dat notariskantoor machtigen om te tekenen voor verkoop?
Daarvoor moesten we dus vandaag heen, om die machtiging te tekenen. Maar goed, het was gezellig in de auto.
HAHA!wait..what
08-02-2022 om 18:13
Dat ik me lichamelijk eindelijk sinds een maandje stabiel voel. Weinig (extra) pijn en lekker aan het bewegen enzo. Gisteren uitgesproken voor het eerst (ik ben daar altijd wat voorzichtig mee, wil niet te vroeg juichen) en nu heb ik me toch een enorme pijn in m'n onderrug/bil sinds vanmiddag
Ik ben bang dat het weer een hele tijd duurt voor het weggaat want ik ken deze pijn 
lientje69
08-02-2022 om 18:35
Dat ik probeer in te loggen bij het DUO om mijn diploma te downloaden maar dat elk emailadres ongeldig is volgens de site. Waarom? 
FaithfulDuck87
08-02-2022 om 18:54
Aan collega die sinds gisteren al aan het drammen is, waarom de manager nog geen contact had opgenomen met haar. Euh die was gisteren vrij en vanmorgen nog andere dingen te organiseren. Net of ben je de enigste die wat van haar moet.
BrightEchidna89
08-02-2022 om 19:57
Aan het gegeven dat de twee kroegen in ons dorp waar ik normaal kom het voorbije jaar zijn omgevormd tot een broodjeszaak en een restaurant, waardoor ik nu de bus moet nemen als ik 's avonds iets wil gaan drinken.
Normaal geen probleem maar gisterenavond op de terugweg eerst een bus gemist omdat hij vijf minuten vroeger vertrok dan normaal en daarna op de laatste bus in slaap gevallen en geëindigd in een andere stad.
Gelukkig was er daar nog een kroeg open en vandaar een taxi kunnen nemen, anders was het een wandeling van twaalf kilometer en daar had ik echt geen zin in.
Hinoki
08-02-2022 om 19:59
Aan Instagram
Dat een storing lijkt te hebben. Ik wilde wat opzoeken. Straks nog maar een keer proberen.
Maar eigenlijk wil ik het nu.
SophisticatedCaribou75
09-02-2022 om 07:19
lientje69 schreef op 08-02-2022 om 18:35:
Dat ik probeer in te loggen bij het DUO om mijn diploma te downloaden maar dat elk emailadres ongeldig is volgens de site. Waarom?
Staat er per ongeluk een spatie achter?
lientje69
09-02-2022 om 09:20
niet_rechts schreef op 09-02-2022 om 07:19:
[..]
Staat er per ongeluk een spatie achter?
Nee?
En bij herhaal emailadres keurt hij hem wel goed. Echt heel apart. Maakt niet uit welk emailadres ik gebruik
Lollypopje
09-02-2022 om 11:52
Dat de teststraat te ver weg is om mijn positieve zelftest te verifiëren. En ik blijkbaar, net als de vorige keer, corona krijg van de lucht ofzo 😂
Gelukkig geen klachten en het voordeel is dat mijn afspraak nu moet afzeggen en ik daardoor nu shorttrack kan kijken. En omdat meerdere afspraken nu niet doorgaan, is weekje isolatie ook een halve vakantie 
Regendrup.
09-02-2022 om 11:53
Lollypopje schreef op 09-02-2022 om 11:52:
Dat de teststraat te ver weg is om mijn positieve zelftest te verifiëren. En ik blijkbaar, net als de vorige keer, corona krijg van de lucht ofzo 😂
Gelukkig geen klachten en het voordeel is dat mijn afspraak nu moet afzeggen en ik daardoor nu shorttrack kan kijken. En omdat meerdere afspraken nu niet doorgaan, is weekje isolatie ook een halve vakantie
Ach nee wat ellendig! Kon er ook nog wel bij he.. gelukkig heb je geen klachten! Hoop dat het zo blijft voor je.