Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Aan KPN. Verder juist hele goede ervaringen. Maar nu hebben ze de software geüpdatet. En niks doet het meer. Gelukkig een vriendelijke jongen aan de telefoon die zijn best doet, maar ik irriteer me. Ben al moe. en dan dit. Het kost altijd zoveel (mentale) energie).

Aan mijn les van vandaag. Hij praat op kleutertoon en op bejaardentempo. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

03-02-2022 om 12:05

Ik ben vergeten mijn bestelling voor AH door te geven, dus nu moet ik morgen zelf boodschappen gaan doen. Gadver. 

Aan een collega die er bijzondere ideeën op na houdt m.b.t Covid/vaccinaties etc. 
Wil geen Vaccin, is van mening dat het allemaal een hoop angstzaaierij is. Maar wil ook niet naar kantoor, want is niet gevaccineerd (en behoort tot de risico groep) ...

Ik heb nog geen oog dichtgedaan… Ik viel om 12u bijna in slaap en toen moest ik hoesten van in de weg zittend slijm en vervolgens was ik klaarwakker. Als ik rechtop ga zitten gaat mijn hart als een gek tekeer. Ik krijg het steeds benauwder. Laat me gewoon lekker slapen ofzo… kakcorona… 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

04-02-2022 om 07:10

SuzyQFive schreef op 04-02-2022 om 03:37:

Ik heb nog geen oog dichtgedaan… Ik viel om 12u bijna in slaap en toen moest ik hoesten van in de weg zittend slijm en vervolgens was ik klaarwakker. Als ik rechtop ga zitten gaat mijn hart als een gek tekeer. Ik krijg het steeds benauwder. Laat me gewoon lekker slapen ofzo… kakcorona…

Balen! Beterschap, Suzy!

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

04-02-2022 om 07:48

aan mijn knie, die al een week of 8 pijn doet, maar nu steeds meer pijn gaat doen. Zo eerst de HA maar bellen of ik vandaag nog terecht kan.

dat ik zelfs met temazepam vannacht 1,5 uur heb wakker gelegen en nu doodop ben en mijn verjaardags visite moet afzeggen 😭

Lollypopje schreef op 04-02-2022 om 08:40:

dat ik zelfs met temazepam vannacht 1,5 uur heb wakker gelegen en nu doodop ben en mijn verjaardags visite moet afzeggen 😭

Ah wat rot ben je vandaag jarig? Dan gefeliciteerd! Al jarig geweest? Dan alsnog gefeliciteerd. Of moet je nog jarig worden? Dan alvast gefeliciteerd 

Dolfje schreef op 04-02-2022 om 09:10:

[..]

Ah wat rot ben je vandaag jarig? Dan gefeliciteerd! Al jarig geweest? Dan alsnog gefeliciteerd. Of moet je nog jarig worden? Dan alvast gefeliciteerd

Vandaag voor het echie ☺ en alleen mijn ouder zou komen, maar voelt toch even kut. Wat natuurlijk niet hielp toen ik wakker lag, want dan lig je toch de hele tijd te denken dat je echt moet slapen. En dat helpt niet 🤦‍♀️

Nu verplaatst, naar andere dag. En hopelijk dan wel fit.

En dankjewel😊

Beterschap Suzy.
Misschien je huisarts vragen voor wat medicijnen?

kerst schreef op 04-02-2022 om 09:41:

OT ik erger me aan die jarenlange dunne ontlasting. Door de medicijnen. Ben al blij als ik een dag niet hoef te piepen, maar nooit komt het er eens normaal uit. Bah

ScarceKudu74

ScarceKudu74

04-02-2022 om 09:45

Van harte gefeliciteerd Lollypopje  🥳
Balen dat je visite niet door kan gaan!

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

04-02-2022 om 09:48

voor Lolly

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

04-02-2022 om 09:50

SuzyQFive schreef op 04-02-2022 om 03:37:

Heb je nog wat kunnen slapen? Lijkt me zo eng om zo benauwd te zijn, hopelijk gaat het snel beter.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.