Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
alhambra schreef op 31-01-2022 om 20:41:

[..]

Van Pataks?

Die hadden wij gisteren heerlijk maar heet!!

Ja, ik zwak hem altijd af met extra timaat, paprika en crème fraiche. Maar het blijft zweten. O ja, en komkommer erbij om af te koelen.

Aan het gegeven dat de belastingdienst per sé een geschat inkomen van de toeslagpartner wil weten (terwijl we niet voor toeslag in zullen aanmerking komen, zo leert ook de proefberekening) en je verwijst naar toeslagen.nl en misschien ben ik stekeblind maar ik vind daar werkelijk geen veld waar ik het zou moeten invullen.

Aan vandaag, wat een k*tdag. Het begon vanochtend met een pijnaanval, gevolgt door een gekkie onderweg die z'n auto bijna in die van mij drukte. Collega's die maar door bleven zeuren over niks tijdens de vergadering en een steenkoud kantoor. Man belde dat baby over een uur bij de huisarts moest zijn, hij was al onderweg. Of ik ook voor de zekerheid die kant op kan (hebben beiden ongeveer 50 min reistijd). Stond er een file van een uur. 
Gelukkig valt het mee met baby maar hij is wel echt ziek en zielig.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-02-2022 om 18:28

Bailey26 schreef op 01-02-2022 om 18:07:

Aan vandaag, wat een k*tdag. Het begon vanochtend met een pijnaanval, gevolgt door een gekkie onderweg die z'n auto bijna in die van mij drukte. Collega's die maar door bleven zeuren over niks tijdens de vergadering en een steenkoud kantoor. Man belde dat baby over een uur bij de huisarts moest zijn, hij was al onderweg. Of ik ook voor de zekerheid die kant op kan (hebben beiden ongeveer 50 min reistijd). Stond er een file van een uur.

Bailey26 schreef op 01-02-2022 om 18:07:

Baby’s moeten niet ziek zijn… 💛

1. Over baby’s gesproken. Mijn vier directe collega’s zijn allemaal zwanger en nu vormen ze zo’n kliekje en kunnen het alleen maar over baby’s hebben. Ik heb mijn kinderen jong gekregen en had nooit echt zo’n kliekje. Maar ook tijdens mijn zwangerschappen kon ik heel goed over andere dingen praten. Nu voel ik me een beetje buitengesloten… 

Wilde er nog bijtypen: Ik krijg nu echt serieus klachten van Corona… Maar wat ik dan niet had verwacht was die rugpijn! Wie bedenkt dat nou? 

En dat ik zielig op de bank lig en dat mijn dochters hun telefoon aan hebben laten staan terwijl ie in de kast ligt (moet want huiswerk en telefoon gaan niet samen 😂) dus nu hoor ik van de een steeds pingeltjes, van de andere gebrom want die staat op trillen. 

dat niemand nu weet wat er gebeurt na vrijdag gebeurt als je nog niet geboosterd bent. 

en dat niemand vandaag personal space respecteerde in het OV vandaag  

Rogue schreef op 01-02-2022 om 20:56:

dat niemand nu weet wat er gebeurt na vrijdag gebeurt als je nog niet geboosterd bent.

Er gebeurt helemaal niks. Je verliest hooguit je vinkje. Maar om nou daarvoor een vaccin te nemen. 

TanSwallow86

TanSwallow86

01-02-2022 om 21:01

Heb vandaag al 3 keer een bloed neus gehad

Hinoki schreef op 01-02-2022 om 20:57:

[..]

Er gebeurt helemaal niks. Je verliest hooguit je vinkje. Maar om nou daarvoor een vaccin te nemen.

Dan kan je dus niet meer naar sauna, bios, zwembad en horeca.

Cousin_It schreef op 01-02-2022 om 18:00:

Aan het gegeven dat de belastingdienst per sé een geschat inkomen van de toeslagpartner wil weten (terwijl we niet voor toeslag in zullen aanmerking komen, zo leert ook de proefberekening) en je verwijst naar toeslagen.nl en misschien ben ik stekeblind maar ik vind daar werkelijk geen veld waar ik het zou moeten invullen.

Waarom vraag je het aan als je geen recht erop hebt? 

kerst schreef op 01-02-2022 om 21:14:

[..]

Dan kan je dus niet meer naar sauna, bios, zwembad en horeca.

dit..., er gaan verschillende verhalen rond dat ze het wel gaan verlengen dan weer niet nergens is duidelijke info te vinden 

Dat ik via e-mail reclame krijg voor trapliften en seniorenbedden, ik ben begin 40! Krijg geen reclame voor blauwe pillen meer, dat scheelt dan nog. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.