Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Auwereel schreef op 31-01-2022 om 22:42:

[..]

Ik heb ook wel eens meegemaakt dat ik zelf met een pak naar de buren ging omdat ze nog niet langs geweest waren en ze thuis waren, en dat ze heel verbaasd waren omdat ze geen briefje in de bus hadden gekregen dat het pak inmiddels bij mij lag, ze dachten dat het nog onderweg was.

PostNl doet niet of nauwelijks meer aan briefjes, je wordt geacht zelf mbv de track and trace online te kijken tegenwoordig.

https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/niets-ontvangen/geen-niet-thuisbriefje-ontvangen/

Aan kinderen, die tegenwoordig weinig gecorigeerd worden. " frederiekje'  goed zo. Staat continu in de weg in de supermarkt, en doet gewoon wat ze zelf wil.

En iemand met een collectebus, die zowat de hele bel uit de muur trok, wat een kabaal, ik dacht dat er paniek was.

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

01-02-2022 om 08:26

aan mezelf, ik kom er net achter dat een kledingstuk wat ik heb besteld uit Amerika moet komen. Maar de co2 wordt gecompenseerd, jaja laat me niet lachen.
Had gewoon beter op moeten letten, zo stom

6,95 verzendkosten voor iets dat in een klein, plat envelopje past en 5 euro kost. Ik denk het niet!

Aan zo'n beetje 90% van de mensen om mij heen. Ik ben er nog niet uit of dat komt omdat ik ongesteld moet worden of omdat die anderen iets hebben wat mijn ergernis oproept.

Hinoki schreef op 01-02-2022 om 10:02:

Aan zo'n beetje 90% van de mensen om mij heen. Ik ben er nog niet uit of dat komt omdat ik ongesteld moet worden of omdat die anderen iets hebben wat mijn ergernis oproept.

Ik gok op het eerste 😋

Ik heb een positieve thuistest 😤.

SuzyQFive schreef op 01-02-2022 om 11:33:

Ik heb een positieve thuistest 😤.

Balen.

Ik erger me eraan dat het overal, ook in het noorden steeds drukker wordt. En die domme idioten die jarenlang dachten dat de bevolking hier zou krimpen.

Aan mijn vaatwasser. Al weken stopt hij halverwege het programma en nu geeft hij een foutmelding. 
En aan de vaatwasser (man) die de vaatwasser niet eerder wilde vervangen. Nu zitten er idiote wachttijden op nieuwe Mieles en zijn ze een stuk duurder. 

Biebel schreef op 01-02-2022 om 12:58:

Aan mijn vaatwasser. Al weken stopt hij halverwege het programma en nu geeft hij een foutmelding.
En aan de vaatwasser (man) die de vaatwasser niet eerder wilde vervangen. Nu zitten er idiote wachttijden op nieuwe Mieles en zijn ze een stuk duurder.

Vanwege de schaarste van chips denk je?

Ik wist niet dat het zo erg daarmee gesteld was.

rionyriony schreef op 01-02-2022 om 14:28:

[..]

Vanwege de schaarste van chips denk je?

Ik wist niet dat het zo erg daarmee gesteld was.

Geen idee. Waarschijnlijk inderdaad een chip-bakker die moeite heeft. Ze zijn nergens te krijgen, levertijden tot in 2023 of week 23 van dit jaar, of je nou de koelbllauwe webshop, de winkel op de hoek, de dumpwinkel twee dorpen verderop of Miele zelf belt. Dat is heel vaak handmatig afwassen. 

Er is er eentje die blijkbaar wel leverbaar is. Maar die is een stuk duurder en met zo’n powerdisk. Waar ik dan weer niet op zit te wachten. Ik spaar ergernissen vandaag, geloof ik

BrightEchidna89

BrightEchidna89

01-02-2022 om 16:04

Cousin_It schreef op 31-01-2022 om 18:28:

[..]

Is toch ook geen weer voor een besje om buiten te zijn. Als de buren het erg vinden dat de kat gaat buurten moeten ze ´m zelf aan huis houden.

Eigenlijk heb je volkomen gelijk.
Wij komen goed overeen met de eigenaars en hebben hen gisteren nog een berichtje gestuurd om te vragen hoe oud de kat eigenlijk is: 16 jaar. Nou dan kan ik best begrijpen dat het beest liever binnen in de warmte ligt.

Aan mijn interne opleiding. Ik verveel me dood. Heb zelfs de oprit geveegd…

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-02-2022 om 17:51

Aan een vriend van me. Die zit erg moeilijk te doen, is retewispelturig en ik word knettergek van hem.. (heeft een rede hoor  dat ie soms zo'n bui heeft, lang verhaal maar ik kan er weinig mee en ik voel me machteloos... )

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.