Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
SuzyQFive
31-01-2022 om 15:18
Lollypopje schreef op 31-01-2022 om 12:16:
Dat ik oorpijn heb in één oor. Niet continu, hooguit wat zeurderig gevoel, maar dan af en toe zo'n steek. En dat is heel irritant.
Shake hands 🥴…
Al kwam bij mij gisteravond het andere oor ook ineens. Maar nu niet meer.
Lollypopje
31-01-2022 om 15:24
SuzyQFive schreef op 31-01-2022 om 15:18:
[..]
Shake hands 🥴…
Al kwam bij mij gisteravond het andere oor ook ineens. Maar nu niet meer.
Wat irritant zeg.
Die steken zijn ook gewoon vervelend, ze lijken nu verplaatst naar tussen mijn oor en mijn slaap. Geen verbetering 😒
Maar ik heb gemerkt dat zo lang ik zo min mogelijk doe, ik er het minst last van heb. Dus dat is mijn tactiek 
Regendrup.
31-01-2022 om 15:47
Aan de zoveelste negatieve test en de constante hoestbuien en loopneus. Ben al dagen verkouden en andere symptomen maar dus geen Corona. Ja ik weet dat je ook nog wel gewoon verkouden kan zijn, maar ondertussen wordt ik wel aangestaart alsof ik besmettelijk ben als ik moet hoesten of niezen. Ben er wel een beetje klaar mee zo ondertussen. Had nog liever een positieve test gehad volgens mij.
Zusterclivia
31-01-2022 om 16:28
Dat is waardeloos Regendrup. Vaak bij een negatieve test krijgen mensen vaak nog de vraag; weet je het zeker, want die-en-die had 12 keer getest en pas de 12e keer positief. Dus men vertrouwt zo'n negatieve test vaak niet. 😬🙈 Het zal in de praktijk toch wel meevallen mbt vals-negatieve (?) testuitslagen.
Mijn ergenis: ik heb een fantastische madras saus-iets gemaakt. Echt elke hap is smullen en na 10 seconden brand mijn bek weg, tong afkoelen, weer een hap smullen. 🥵😭😁 Het hete is echt prima te doen, verpest de smaak niet, maar ik wil de maaltijd gewoon nu op eten, want het is zalig!!
BeneficialJay65
31-01-2022 om 16:37
Aan het irritante van sokken dat ik er 1 altijd maar terugvind.🙈
Regendrup.
31-01-2022 om 16:40
Zusterclivia schreef op 31-01-2022 om 16:28:
Dat is waardeloos Regendrup. Vaak bij een negatieve test krijgen mensen vaak nog de vraag; weet je het zeker, want die-en-die had 12 keer getest en pas de 12e keer positief. Dus men vertrouwt zo'n negatieve test vaak niet. 😬🙈 Het zal in de praktijk toch wel meevallen mbt vals-negatieve (?) testuitslagen.
Klopt ja.. maar ik ga echt niet elke dag bij de GGD testen. Heb daar gewoon helemaal geen tijd voor ook. En "gewoon" verkouden zijn kan toch ook nog gewoon.. maar toch voelt het voor mezelf ook alsof ik iets verkeerd doe, terwijl dat helemaal niet zo is.
Auwereel
31-01-2022 om 17:47
Tussen de middag stormde het, dus ik dacht, mijn wandelingetje komt later wel, maar ik heb het reuze druk gehad met mijn werk. Nu is het donker en het stormt nog steeds, dus ik denk niet dat ik er nog op uit ga vanavond. Jammer.
AggressiveReindeer87
31-01-2022 om 17:53
Caramelzeezoutchocola schreef op 31-01-2022 om 16:37:
Aan het irritante van sokken dat ik er 1 altijd maar terugvind.🙈
Dat heb ik ook zo vaak...!
Verder erger ik me aan mn buren die zoals meestal iets niet op komen halen wat vanmorgen bezorgd is. Heb ze twee uur terug een vriendelijk appie gestuurd (het zijn bloemen en die blijven geen week goed...), nog maar even afwachten.
Ik neem meestal ook niks meer aan want tegenwoordig wordt hier voor de halve straat bezorgd en ik ben geen postkantoor maar ik was boven en zag niet wie er aan de deur stond en toen ik zag het dat het weer iets was wat vermoedelijk niet voor mij was zag die persoon mij al voordat ik weg kon sneaken
. (Ik kan toch moeilijk niet open doen..)
Anyway dit was echt de laatste keer..
BrightEchidna89
31-01-2022 om 18:18
Aan mijn twijfel. Een van de buurkatten is al wat ouder en komt hier regelmatig langs om de overschot van de brokjes van onze eigen kat op te eten. Daarnaast mag hij bij zijn baasjes niet binnen, dus hij slaapt al tijden in onze achterbouw. Daarstraks is hij binnengeglipt en ondertussen ligt hij op de zetel naast de radiator te dutten en vind ik het moeilijk om hem buiten te jagen.
Ik weet dat ik hem buiten zou moeten zetten, maar het beestje ligt daar zo rustig te ronken.
Cousin_It
31-01-2022 om 18:28
Valdemar schreef op 31-01-2022 om 18:18:
Aan mijn twijfel. Een van de buurkatten is al wat ouder en komt hier regelmatig langs om de overschot van de brokjes van onze eigen kat op te eten. Daarnaast mag hij bij zijn baasjes niet binnen, dus hij slaapt al tijden in onze achterbouw. Daarstraks is hij binnengeglipt en ondertussen ligt hij op de zetel naast de radiator te dutten en vind ik het moeilijk om hem buiten te jagen.
Ik weet dat ik hem buiten zou moeten zetten, maar het beestje ligt daar zo rustig te ronken.
Is toch ook geen weer voor een besje om buiten te zijn. Als de buren het erg vinden dat de kat gaat buurten moeten ze ´m zelf aan huis houden.
Tuinfluiter
31-01-2022 om 18:54
AliceM1982 schreef op 31-01-2022 om 17:53:
[..]
Dat heb ik ook zo vaak...!
Verder erger ik me aan mn buren die zoals meestal iets niet op komen halen wat vanmorgen bezorgd is. Heb ze twee uur terug een vriendelijk appie gestuurd (het zijn bloemen en die blijven geen week goed...), nog maar even afwachten.
Ik neem meestal ook niks meer aan want tegenwoordig wordt hier voor de halve straat bezorgd en ik ben geen postkantoor maar ik was boven en zag niet wie er aan de deur stond en toen ik zag het dat het weer iets was wat vermoedelijk niet voor mij was zag die persoon mij al voordat ik weg kon sneaken
. (Ik kan toch moeilijk niet open doen..)
Anyway dit was echt de laatste keer..
Ik doe eigenlijk altijd open maar neem alleen maar aan voor buren waarvan ik weet dat ze het vlot ophalen. Pakjes aan nemen is geen verplichting maar een gunst en je mag gewoon nee zeggen.
Auwereel
31-01-2022 om 19:11
Maar hoe zeg je "nee" tegen een pakjesbezorger die een pakje voor de buren voor jouw deur neergooit onder het motto " ik zie dat jij wèl thuis bent en ik heb nog 100000 pakjes te bezorgen!"
FaithfulDuck87
31-01-2022 om 19:13
Auwereel schreef op 31-01-2022 om 19:11:
Maar hoe zeg je "nee" tegen een pakjesbezorger die een pakje voor de buren voor jouw deur neergooit onder het motto " ik zie dat jij wèl thuis bent en ik heb nog 100000 pakjes te bezorgen!"
Ik zeg: sorry geen contact mee.
En dat klopt ook.
Auwereel
31-01-2022 om 19:14
Maar dan moet je wel zorgen dat die bezorger nog binnen gehoorsafstand is en genegen het pakje weer mee te nemen.
AggressiveReindeer87
31-01-2022 om 19:27
Tuinfluiter schreef op 31-01-2022 om 18:54:
[..]
Ik doe eigenlijk altijd open maar neem alleen maar aan voor buren waarvan ik weet dat ze het vlot ophalen. Pakjes aan nemen is geen verplichting maar een gunst en je mag gewoon nee zeggen.
Daar heb je gelijk in.. ik ben nogal pleaserig dus ik doe dat meestal zonder nadenken. Ze zijn trouwens net geweest..