Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SuzyQFive schreef op 27-01-2022 om 15:19:

[..]

Hier komt de zon nu! Het wolkendek breekt helemaal open 🥳

Bij ons net ook! Zeker 12 seconden en toen was het weer voorbij...

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

27-01-2022 om 15:44

Hinoki schreef op 27-01-2022 om 15:22:

Dat er soms een hele hoop in de wereld gebeurt. En je niets over in de media leest.

Als het positieve dingen zijn zou ik er graag over lezen, verder hoef ik niet meer nieuws dan er al is. Kan het zo al niet allemaal bevatten.

Hinoki schreef op 27-01-2022 om 15:22:

Dat er soms een hele hoop in de wereld gebeurd. En je niets over in de media leest.

Dat die hofstadterrorist bij vdd zo lang bewust uit msm is gehouden en geprobeerd werd het als fakenieuws te framen tot Wilders er vol op los ging in 't debat. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

27-01-2022 om 19:26

Aan mezelf en aan cliënten op het werk. Wordt helemaal gek van het gezeur van alles en iedereen. Kan het momenteel wat moeilijk opbrengen allemaal. 

redbulletje schreef op 27-01-2022 om 19:23:

[..]

Dat die hofstadterrorist bij vdd zo lang bewust uit msm is gehouden en geprobeerd werd het als fakenieuws te framen tot Wilders er vol op los ging in 't debat.

Dat is nog niet eens waar ik aan dacht. 

De serie As we see it op Prime.
Een serie over drie autisten die samen wonen in een huis en hun weg naar zelfstandigheid. Gespeeld door autisten, dus dat gaf mij hoop.

Hoop die in de eerste 5 minuten al verdween en het werd niet beter. Zeer cliché personages, waar ik mijzelf amper in herken, met een coach met een redders complex en een broer die zijn zus een last vind. In plaats van leren omgaan met hun beperkingen, wordt de aandacht vooral besteed aan leren normaal te  doen. Iets dat ik had kunnen weten toen ik las dat advies was ingewonnen bij Autism Speaks. Een organisatie, die niet speakt voor autisten en waar niet eens een autist in de organisatie zit en die genezing van autisme als een soort doel ziet.

De serie krijgt lovende recensies en scoort hoog op imdb. Mensen krijgen eindelijk een goed beeld van autisme, zeggen ze. Iets waar de autisten die op imdb een review hebben geschreven het dan weer niet mee eens zijn.

Het zal vast fijn kijkvoer zijn als je totaal geen idee van dit alles hebt, maar ik haak af na de eerste aflevering. Als ik mede autisten mag geloven, wordt het namelijk niet beter en ik kan die dingen nu eenmaal niet negeren.

[Einde rant]

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

27-01-2022 om 20:32

Verhoren enquête toeslagenaffaire beginnen over een jaar - https://nos.nl/l/2414723

Mijn god, het is niet bepaald Tempo Team daar.

Ik had een tv meubel besteld, wordt het vandaag geleverd in mijn voortuin (Ik was niet thuis) en is het ook nog eens niet compleet 🤬

Ik word er serieus verdrietig van dat al die vakantiehuisjes zo duur geworden zijn… 

En dan is het uiteindelijk bij ‘afrekenen’ ook nog eens €200 duurder door ‘reserveringskosten’ en verplichte schoonmaak ed… Not fun. 

Dus als iemand nog zin heeft om te zoeken? 
8 personen, 6 kinderen tussen de 10 en 15. Duitsland (Max 4u rijden vanaf Groningen)  , zwembad. Max €1200 Incl bijkomende kosten. Een week, ergens tussen 29 juli en 12 augustus, bij voorkeur 1-8 augustus. 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

28-01-2022 om 01:42

Poezie schreef op 27-01-2022 om 21:11:

Ik had een tv meubel besteld, wordt het vandaag geleverd in mijn voortuin (Ik was niet thuis) en is het ook nog eens niet compleet 🤬

Sorry schat, maar het meubel was niet inclusief tv.

ik wil slapen, maar lig alweer sinds 4 wakker 😭

SuzyQFive schreef op 28-01-2022 om 00:43:

Ik word er serieus verdrietig van dat al die vakantiehuisjes zo duur geworden zijn…

En dan is het uiteindelijk bij ‘afrekenen’ ook nog eens €200 duurder door ‘reserveringskosten’ en verplichte schoonmaak ed… Not fun.

Dus als iemand nog zin heeft om te zoeken?
8 personen, 6 kinderen tussen de 10 en 15. Duitsland (Max 4u rijden vanaf Groningen) , zwembad. Max €1200 Incl bijkomende kosten. Een week, ergens tussen 29 juli en 12 augustus, bij voorkeur 1-8 augustus.

De eerste website die ik bekeek met deze criteria zei geen resultaten gevonden

ScarceKudu74

ScarceKudu74

28-01-2022 om 13:04

Ik wilde een corona testafspraak maken: bij de ggd kan het niet wegens drukte,  dus ik werd doorverwezen naar een externe aanbieder.  Het enige waaruit ik kon kiezen was 1 in Amsterdam of 1 in Utrecht. Wat is dat voor bullshit,  maak het nou 's niet zo moeilijk! 

Nu ga ik me dus niet laten testen,  ik ga niet het halve land doorrijden. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.