Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Auwereel
25-01-2022 om 23:07
Ebook uit, toch nog even de computer aan om van de bieb een vers ebook te lenen, zie een mooi boek met goede recensies, zin in! Is er een probleem met de leverancier, ze weten niet hoe lang het nog duurt, maar downloaden lukt niet. Voor niks mezelf lekker gemaakt! 
Regendrup.
26-01-2022 om 09:15
Aan mijn benen. Gisteravond geschoren, nu alweer stoppeltjes. Zo irritant.
SuzyQFive
26-01-2022 om 09:52
Regendrup. schreef op 26-01-2022 om 09:15:
Aan mijn benen. Gisteravond geschoren, nu alweer stoppeltjes. Zo irritant.
😂
Auwereel schreef op 25-01-2022 om 23:07:
Ebook uit, toch nog even de computer aan om van de bieb een vers ebook te lenen, zie een mooi boek met goede recensies, zin in! Is er een probleem met de leverancier, ze weten niet hoe lang het nog duurt, maar downloaden lukt niet. Voor niks mezelf lekker gemaakt!
Welk boek?
MRI
26-01-2022 om 09:57
SuzyQFive schreef op 09-01-2022 om 09:34:
[..]
Al eens bij de ME-stichting gekeken? Daar staan veel goede ondersteunende onderzoeksresultaten. Er zijn steeds meer aanwijzingen dat Long-Covid post-virale ME is/wordt. Ik heb post-virale ME maar dan al 20 jaar. Toen wisten ze totaal niet wat ze ermee moesten en nu veel meer. Hopelijk zal dat voor jullie nog voor verbetering zorgen.
Hier nog een: ik kreeg 40 jaar geleden een griep en daar ben ik eigenlijk niet meer uitgekomen. En als ik over long covid hoor, moet ik daar sterk aan denken. Inderdaad, ze konden er niets mee, het was aanstellerij, iedereen was wel eens moe... ze hadden geen idee.
Xandora
26-01-2022 om 19:13
ik "erger" mij aan mijzelf over t feit dat ik t vervelend/niet leuk vind dat ik niet uitgenodigd ben bij de crematie van ex schoonmoeder. 18 jaar in elkaars leven geweest, nu sinds bijna 4 jaar gescheiden, maar nog wel af en toe contact gehad met haar via social media. Ex en ik kunnen ook normaal door 1 deur als we elkaar zagen, altijd even een praatje.
Nu is ze onverwachts overleden, geen kaart gehad of iets, t is dat ik via gezamelijke vrienden wat gehoord had.
En ja tuurlijk snap ik t, grote familie en vriendengroep, en corona dus keuzes maken en ik hoor er ook niet meer bij, maar toch t steekt een beetje. En nu zou ik ook om digitale codes kunnen vragen maar heb geen zin om emotioneel alleen achter een schempje te zitten. Had graag tussen m'n oude familie willen zitten en ook gesteund willen voelen.😥
Maar ik weet t het draait niet om mij en t zal niet bewust zijn. Maar erger mij dus aan dit gevoel wat ik nu heb
Auwereel
26-01-2022 om 20:01
Xandora, dat was niet netjes. Zelfs als verzocht wordt niet te komen vanwege de aantallen, of vanwege verhoudingen vanwege scheiding, je moet op z'n minst even laten weten dat dit gebeurd is. En helemaal omdat jullie mog contact hadden en het overlijden onverwacht was!
Ik had laatst ook zoiets vreemds, dochter van mijn broer zou gaan trouwen, had ik gezien op haar Facebook pagina. Dus ik dacht, daar zal ik binnenkort wel een kaartje gaan krijgen, want al komen we bij nichtje niet over de vloer, via mijn broer en Facebook hoor ik met enige regelmaat hoe het er mee gaat. Ik had al een felicitatie kaart uitgezocht. Maar nee, de eerstvolgende Facebook update "Vorige week getrouwd, kijk er met zoveel plezier op terug!" Broer, schoonzus, nichtje, ze hebben niets laten horen! Op mijn vraag waarom niet: het was een klein gezelschap vanwege Corona en ze waren bang dat ik zou komen... Dat het gezelschap klein moest, en ik daarom niet mocht komen, dat begrijp ik. Maar dat je niet iets laat horen, een kaartje stuurt dat je gaat trouwen maar het feest enzo klein gehouden wordt en het dus het geen uitnodiging is, dat zou ik wel zo vriendelijk hebben gevonden.
redbulletje
26-01-2022 om 21:55
Denk niet dat mensen zich bezig houden met hun ex als ze een persoonlijk verlies lijden. Wellicht komt er nog wel een berichtje dat ze in besloten kring afscheid hebben genomen. Of wellicht niks, hij is je niks meer verplicht en heeft wel wat anders aan z'n hoofd nu.
Xandora
27-01-2022 om 00:48
Klopt helemaal Redbulletje, helemaal gelijk, daarom ergerde ik mij ook aan mezelf.
Zelf ook 4 jaar geleden een onverwacht overlijden van mijn moeder gehad. En dan denk je niet, maar je stoomt door je emotie en organisatie heen.
SophisticatedCaribou75
27-01-2022 om 07:04
Aan het rechtse beleid dat dit soort misstanden mogelijk maakt, want vrije markteconomie.
Amerikaanse investeerders slaan toe op woningmarkt: ‘Ze spelen Monopoly met onze huizen’
https://www.ad.nl/wonen/amerikaanse-investeerders-slaan-toe-op-woningmarkt-ze-spelen-monopoly-met-onze-huizen~ad62f439/
SuzyQFive
27-01-2022 om 15:18
redbulletje schreef op 26-01-2022 om 21:55:
Denk niet dat mensen zich bezig houden met hun ex als ze een persoonlijk verlies lijden. Wellicht komt er nog wel een berichtje dat ze in besloten kring afscheid hebben genomen. Of wellicht niks, hij is je niks meer verplicht en heeft wel wat anders aan z'n hoofd nu.
Ik had het wel met mijn moeder. Mijn ex was tenslotte gewoon een onderdeel van ons gezin geweest. En de vader van mijn kinderen die hun oma verloren. Maar wij hadden wel tijd om eraan te wennen dat ze ging overlijden.
SuzyQFive
27-01-2022 om 15:19
Netherfield schreef op 27-01-2022 om 09:47:
Aan het schijtweer. Ik wil zon!
Hier komt de zon nu! Het wolkendek breekt helemaal open 🥳
Hinoki
27-01-2022 om 15:22
Dat er soms een hele hoop in de wereld gebeurd. En je niets over in de media leest.