Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Lollypopje
18-01-2022 om 13:40
dankjulliewel. Het ging heel langzaam, maar ik ging wel vooruit. En nu ben ik alweer 1,5 maand met mijn energie aan het kwakkelen en dat voelt af en toe zo uitzichtloos 
Dan ben ik gewoon jaloers op al die mensen die zwaar gefrustreerd en boos zijn over de lockdown en denk soms tegelijkertijd "stel je niet aan, ik zit al maanden in een soort lockdown", terwijl ik hen ook echt wel begrijp. Maar ik zou gewoon willen dat ik gefrustreerd kon zijn over al die dingen niet mogen, in plaats van niet kunnen 
De muren komen op me af, maar ik moet serieus kiezen tussen een korte wandeling en een klein wasje ophangen. En tja, meestal wint dan niet dat wandelen. Want ik kan moeilijk zonder kleren.
En eigenlijk zou ik ook gewoon verdomde graag een knuffel krijgen, maarja niemand in de buurt die die kan geven 
Wieder
18-01-2022 om 14:04
Lollypopje schreef op 18-01-2022 om 13:40:
dankjulliewel. Het ging heel langzaam, maar ik ging wel vooruit. En nu ben ik alweer 1,5 maand met mijn energie aan het kwakkelen en dat voelt af en toe zo uitzichtloos
Dan ben ik gewoon jaloers op al die mensen die zwaar gefrustreerd en boos zijn over de lockdown en denk soms tegelijkertijd "stel je niet aan, ik zit al maanden in een soort lockdown", terwijl ik hen ook echt wel begrijp. Maar ik zou gewoon willen dat ik gefrustreerd kon zijn over al die dingen niet mogen, in plaats van niet kunnen
De muren komen op me af, maar ik moet serieus kiezen tussen een korte wandeling en een klein wasje ophangen. En tja, meestal wint dan niet dat wandelen. Want ik kan moeilijk zonder kleren.En eigenlijk zou ik ook gewoon verdomde graag een knuffel krijgen, maarja niemand in de buurt die die kan geven
Ook al zeg jij altijd, je moet niet leed-meten, ik kan me zó voorstellen dat soms denkt: stel je niet aan. Als je je al zo lang beroerd voelt met weinig vooruitgang, mag dat gewoon best! Aai over je bol, het helpt niks, maar toch (en nu tussen die kloterig kleine emoji's op zoek naar de juiste, komt ie...)
SuzyQFive
18-01-2022 om 14:10
Lollypopje schreef op 18-01-2022 om 13:40:
De muren komen op me af, maar ik moet serieus kiezen tussen een korte wandeling en een klein wasje ophangen. En tja, meestal wint dan niet dat wandelen. Want ik kan moeilijk zonder kleren.En eigenlijk zou ik ook gewoon verdomde graag een knuffel krijgen, maarja niemand in de buurt die die kan geven
Zo herkenbaar dit… Kiezen welke activiteit je doet… en toch elke keer weer die grens over.
Mijn advies zou zijn: contact opnemen met de huisarts en vragen naar revalidatiemogelijkheden. Ik heb er veel aan gehad.
Lollypopje
18-01-2022 om 14:11
Wieder schreef op 18-01-2022 om 14:04:
[..]
Ook al zeg jij altijd, je moet niet leed-meten, ik kan me zó voorstellen dat soms denkt: stel je niet aan. Als je je al zo lang beroerd voelt met weinig vooruitgang, mag dat gewoon best! Aai over je bol, het helpt niks, maar toch (en nu tussen die kloterig kleine emoji's op zoek naar de juiste, komt ie...)
![]()
Ik zal het ook nooit in een topic zeggen, want ik begrijp echt wel hoe kut die dingen zijn en als ik niet ziek was zou ik vast soms ook flink balen van die lockdown. Maar zoals nu dan zou ik gewoon willen dat ik daarvan kon balen. Dat dat mijn grootste frustratie was. En ach daarvoor is dit topic, even lekker ventileren
Lollypopje
18-01-2022 om 14:14
SuzyQFive schreef op 18-01-2022 om 14:10:
[..]
Zo herkenbaar dit… Kiezen welke activiteit je doet… en toch elke keer weer die grens over.
Mijn advies zou zijn: contact opnemen met de huisarts en vragen naar revalidatiemogelijkheden. Ik heb er veel aan gehad.
Heb ik allang gedaan 
Fysio, osteopaat, ergotherapie. Verder heb ik mentaal baat bij meditaties en nlp, maar als ik er doorheen zit en dat juist zou moeten doen, dan heb ik vaak ook geen vut die dingen te doen, wat niet heel handig is. Dus ik probeer nu in elk geval weer dagelijks te mediteren.
Dus ik doe wat ik kan aan revalidatie. Maar als je gewoon weer even heel veel pech hebt qua alles wat je revalidatie in de weg kan zitten, dan is dat gewoon best zuur.
Dus ik wilde vooral gewoon even klagen en mijn hart luchten. Dat helpt al de emoties een beetje los te laten 
Lollypopje
18-01-2022 om 14:59
Net alsnog even flink tranen. Er zitten nog wat emoties vast, maar meer kwam er niet uit. Mijn hoofd is nu wel rustiger gelukkig, maar wel dood moe nu. Dat wordt wat zo bij de fysio 
Regendrup.
18-01-2022 om 15:27
Lollypopje schreef op 18-01-2022 om 14:59:
Net alsnog even flink tranen. Er zitten nog wat emoties vast, maar meer kwam er niet uit. Mijn hoofd is nu wel rustiger gelukkig, maar wel dood moe nu. Dat wordt wat zo bij de fysio
Hele dikke knuffel voor jou. Het is ook niet niks allemaal, heel logisch dat het je af en toe zo hoog zit. Dan moeten die emoties er ook uit.
Lollypopje
18-01-2022 om 16:04
Dank voor de knuffels 😊
En toen bleek de fitnessruimte ook nog dubbel geboekt door een foutje, waardoor ik binnen 5 minuten overprikkeld was door de extra geluiden en ik uiteraard weer in tranen was. En dus maar naar huis ben gegaan.
En toen ik toen kwam struikelde ik ook nog bijna over mijn eigen voeten 😝
Dit is niet mijn dag, dus ik zit nu aan de warme chocolademelk en te wachten tot het morgen is. Want morgen is alles beter 😜
Bailey26
18-01-2022 om 16:47
knuffel voor jou Lollypopje. Ook deze dag gaat voorbij.
Ik erger mij aan de kat. Beest loopt de hele tijd door beeld (teams) en wil op het toetsenbord liggen.
Regendrup.
18-01-2022 om 17:06
Aan het feit dat man zijn fietssleutel kwijt is, en ik daar natuurlijk schuld aan heb
(volgens hem)
Lollypopje
18-01-2022 om 17:08
Regendrup. schreef op 18-01-2022 om 17:06:
Aan het feit dat man zijn fietssleutel kwijt is, en ik daar natuurlijk schuld aan heb
(volgens hem)
Nee joh, die heeft zichzelf gewoon verstopt 
Zusterclivia
18-01-2022 om 17:08
Regendrup. schreef op 18-01-2022 om 17:06:
(volgens hem)
Verstop ze dan ook niet!!!!
Regendrup.
18-01-2022 om 17:13
Zusterclivia schreef op 18-01-2022 om 17:08:
[..]
Verstop ze dan ook niet!!!!
Hahaha ik wilde dat ik dat gedaan had, dan zou ik ze nu weer tevoorschijn toveren.
Heb ook echt geen idee waar we nog kunnen zoeken. Alle logische plekken zijn al vaak genoeg doorzocht.
FaithfulDuck87
18-01-2022 om 17:24
Lieve Lollypopje, ik geef je een enorme knuffel en echt, als ik dichterbij woonde, dan kwam ik hem in het echt bij je brengen! Ik hoop echt dat je snel opknapt en weer wat aan het werk kunt.