Huiskamer
JtM
26-07-2021 om 15:47
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)
Omdat ik het niet vind passen in het 'Wat wil je niet hardop zeggen' topic, heb ik een lekker klaagtopic aangemaakt.
Waar heb jij je vandaag aan geërgerd?
Fietser die hun hand niet uitsteken bij het afslaan, mensen die zomaar oversteken zonder te kijken of er verkeer aan komt? Of gewoon met het verkeerde been uit bed gestapt?
Alle ergenissen zijn welkom!
Evaluna
17-01-2022 om 13:31
Mijn ex, pfff een hele waslijst met verwijten en verdraaiingen. Dingen die echt niet waar zijn en dan ook nog de vakanties willen ruilen, andere overdracht plekken enzovoorts. Alles in aparte mailtjes, want dat is handig voor de rechtszaken
Ik weet het hoor en het is al jaren zo, maar toch ergert het me. En het ergert me dat het me ergert.
Hij kan het schudden, hij houdt zich eerst maar eens aan de regeling. Dat lukt hem al niet.
Erger modus uit en iets leuks gaan doen, poes knuffelen 
SuzyQFive
17-01-2022 om 15:45
Evaluna schreef op 17-01-2022 om 13:31:
Mijn ex, pfff een hele waslijst met verwijten en verdraaiingen. Dingen die echt niet waar zijn en dan ook nog de vakanties willen ruilen, andere overdracht plekken enzovoorts. Alles in aparte mailtjes, want dat is handig voor de rechtszaken
![]()
Ik weet het hoor en het is al jaren zo, maar toch ergert het me. En het ergert me dat het me ergert.
Hij kan het schudden, hij houdt zich eerst maar eens aan de regeling. Dat lukt hem al niet.
Erger modus uit en iets leuks gaan doen, poes knuffelen
Dat ís ook gewoon heel erg vervelend… De ex van mijn vriend probeert het ook altijd anders. En vriend kan ook nooit denken van misschien kan het wel eens anders want dan heb je een vinger gegeven en pakt ze vervolgens de hele arm…
Waar ik met mijn ex wel eens wat kan omruilen of anders afspreken zonder dat je er iets anders van hoeft te verwachten, is er aan de andere kant daar dus niets mogelijk daardoor 🤷🏼♀️. Bovendien is het door de rechter ook dichtgetimmerd gelukkig. Zo kan mijn vriend er gelukkig op wijzen. En sinds stiefzoon er met mij een gesprek over gehad heeft (moeder trok steeds aan hem van vraag papa of je langer mag blijven enz) is het ook weer even rustig wat dat betreft. (Alleen feitelijk verteld dat de rechter daar dingen over besloten heeft).
Regendrup.
17-01-2022 om 16:07
Wieder schreef op 17-01-2022 om 11:50:
[..]
Hahaha, jaaj, waaj, altaajd! Ik kan dat accent niet goed aanhoren, dus baaj maaj gaat dat ook altaajd hup, naar een andere zender 😄
Oh precies dit ja, verschrikkelijk haha.
Fidodido
17-01-2022 om 17:24
Aan iemand waar ik een afspraak mee probeer te maken, alles moet wijken voor het slaapje van haar kind. Haar man is gewoon thuis maar die kan het meisje blijkbaar niet naar bed brengen want druk druk druk (geen werk oid)
Ik heb ook een kind die moet slapen, maar daar kan ze natuurlijk geen rekening mee gaan houden (en dat hoeft van mij ook niet, maar het wordt een beetje een principe ding zo)
Ik vind het zo irritant als mensen zich niet enigszins flexibel op kunnen stellen en niet alleen vanuit hun eigen oogpunt kunnen kijken.
ScarceKudu74
17-01-2022 om 18:22
Geen ergernis, maar ik moet het ergens kwijt: binnen een week ken ik nu al 3 mensen die zijn overleden aan Covid en nu is het 2 jarig kindje van een collega ernstig ziek opgenomen. Pffff, ik merk persoonlijk dus niet dat omikron minder ziekmakend is 
redbulletje
17-01-2022 om 18:31
Peen schreef op 17-01-2022 om 18:22:
Geen ergernis, maar ik moet het ergens kwijt: binnen een week ken ik nu al 3 mensen die zijn overleden aan Covid en nu is het 2 jarig kindje van een collega ernstig ziek opgenomen. Pffff, ik merk persoonlijk dus niet dat omikron minder ziekmakend is
Wat was de leeftijd, de vaccinatiestatus en de gezondheidstoestand van de overledenen?
Elmie
17-01-2022 om 18:31
Wat erg
Lollypopje
17-01-2022 om 18:34
sterkte. Wat een rot nieuws
ScarceKudu74
17-01-2022 om 18:40
redbulletje schreef op 17-01-2022 om 18:31:
[..]
Wat was de leeftijd, de vaccinatiestatus en de gezondheidstoestand van de overledenen?
Sjemig RB, je bent soms echt veel te lomp hoor. Ik ben verdrietig om die mensen, daar gaat het om.
redbulletje
17-01-2022 om 18:45
Peen schreef op 17-01-2022 om 18:40:
[..]
Sjemig RB, je bent soms echt veel te lomp hoor. Ik ben verdrietig om die mensen, daar gaat het om.
Sorry. Ik las 't afstandelijker alsof je mensen kent die eraan overleden zijn (als de buurvrouw van je moeder bijv), niet als dat het mensen uit je eigen persoonlijke kring waren. Gecondoleerd.
ScarceKudu74
17-01-2022 om 18:47
redbulletje schreef op 17-01-2022 om 18:45:
[..]
Sorry. Ik las 't afstandelijker alsof je mensen kent die eraan overleden zijn (als de buurvrouw van je moeder bijv), niet als dat het mensen uit je eigen persoonlijke kring waren. Gecondoleerd.
Ah zo, nee ze waren wel wat dichterbij dan dat. Dankjewel!
SophisticatedCaribou75
17-01-2022 om 18:47
Wat vreselijk, Peen!
Wobbelkont
17-01-2022 om 18:51
Wat een rotnieuws Peen
. Ik duim voor een spoedig herstel van de kleine!